Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täti-ihminen, miten on kesä lähtenyt käyntiin?

Vierailija
22.06.2026 |

Mimmonen kesäloma?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta elokuussa lomille..Töitä paiskitaan!

Vierailija
2/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset 3 viikkoa takana, muutettu autoon ja sairastettu pirunmoinen korona. Täällä ollaan Jäämerellä, kotiin elokuun lopussa. Nyt kun aletaan päästä setäihmisen kanssa taas tolpilleen, kyllä tästä taas hyvä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

setä ihmisen kanssa mökillä...

Vierailija
4/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä näytä yhtään tädiltä, mutta ikä täsmää. Nautin pitkistä päivistä, mutta en auringon poltteesta. Meinasin tänään ostaa trikoomekon kaupasta, mutta tulin järkiini.

Vierailija
5/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä näytä yhtään tädiltä, mutta ikä täsmää. Nautin pitkistä päivistä, mutta en auringon poltteesta. Meinasin tänään ostaa trikoomekon kaupasta, mutta tulin järkiini.

Ei kysytty miltä näyttää. 

Vierailija
6/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkätyöläisenä ei tänä kesänä ole lomaa.

Eipä se haittaa. Ei töissäkään ole enää ketään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ns lomapvä illassa ja sauna lämpenemässä, otan pakkasesta juoman mukaan lauteille ja mehustelen ajatuksella ettei aamulla ole kello herättämässä eikä ole mikään "pakko" tehdä yhtikäs mitään, jos ei siltä tunnu😍

Ps, vastasin vaikken täti olekaan.

Vierailija
8/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mainiosti. Liikuntaa melkein päivittäin, hengailua 7-20 vuotta nuorempien ystävien kanssa ja muutamat treffit pari vuotta nuoremman komistuksen kanssa: tuntee itsekin nuortuvansa. Loma odottaa elokuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pätkätyöläisenä ei tänä kesänä ole lomaa.

Eipä se haittaa. Ei töissäkään ole enää ketään. :)

Jaa, pätkätyöläisenä pidän pitkän kesäloman. Kyllä talvella kelpaa pätkiä tehdä. Nyt löhötään lähes kolme kuukautta.

Vierailija
10/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

setä ihmisen kanssa mökillä...

Hardcore

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo paljon ole muuttunut tämä elämä. Melkein samoja tehdään kuin tyttönäkin. 

Vierailija
12/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä ihan kivasti. Töissä kolme viikkoa meni ihan kivasti ja sitten kaupunkijuhannus. Säät helli. 

Tänään töissä aivan hiljaista. Tätä se on sitten lomaan saakka, kunnes elokuun koittaa. Sitten ihmiset ihmettelee, miksi mä pidän aina elokuussa lomani. Koska mä nautin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, mainiosti. Liikuntaa melkein päivittäin, hengailua 7-20 vuotta nuorempien ystävien kanssa ja muutamat treffit pari vuotta nuoremman komistuksen kanssa: tuntee itsekin nuortuvansa. Loma odottaa elokuussa.

Ihan turha sepittää tuollaista. 

Kotisohvalta heräsit tunti sitten.

Vierailija
14/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet kesälomaa mennyt ja loppuviikosta reissuun. Ensimmäinen loma, jolloin stressi ei väisty sitten millään, jatkuva pingottunut olo vatsassa, jonka koko voi vaihdella päivän aikana yhden rantapallon koon verran. Ja huomaan jatkuvasti kiristeleväni alitajuisesti hampaitani. Joten tämä täti-ihminen ei ehkä ole töihin palatessa täysin levännyt ja iloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No töissähän se kesä on mennyt. Nyt mulla on elämäni ensimmäinen palkallinen kesäloma. Ei valtavan pitkä, mutta kuitenkin. Vielä tämä viikko pitää jaksaa. Pieni reissu on suunniteltuna ystäväperheen kanssa.

Vierailija
16/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullin käyryys?

Vierailija
17/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvin. Ystävien tapaamista, tapahtunia, yövieraita, mökkeilyö sukukohtaamisia, puutarhanhoitoa ja kaupunkiloma.

 

VJa velä pitkå loma edesså, koska vaihdoin lomarahat vapaisiin mm.saaristoreissu vielä tulossa.

Vierailija
18/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti ja setä-ihminen yhdessä nauttii kesästä. Vähän mökkiremonttia, terasseilla on käyty syömässä ja juomassa hyvin, vieraita kylässä, pientä reissua pukkaa ystävien ja sukulaisten luo. Seuraavaksi laivalle miniristeily. Helteitä odotellessa.

Vierailija
19/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin lähtenyt kesä käyntiin. Just söin ekat kurkut leivän päällä, omasta kasvihuoneesta. Ja lisää on koko kesän tulossa. En tiedä miten kimalaiset pölyttää,pölytän myös itse kukat varmuudeksi. Just kävin siellä kyykkimässä ja otin vielä kolme kurkkua. Loma alkaa ensi viikonloppuna.

Vierailija
20/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 lisää, että tätä ihanuutta on edessä 6vkoa, ai että mä nautin 😍🥳🌞, nyt saunaan.

-7-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän