Lue keskustelun säännöt.
Hei kaikki kunnallisena perhepäivähoitajana toimineet.
28.08.2006 |
Aloitan luultavasti itse työt kunnallisena, haastattelussa en vielä ole käynyt. Kertokaas varoituksia ja vinkkejä uudelle tulokkaalle. Työ on unelma-ammattini ja siksi olen ihan intona vaikka en vielä edes tiedä pääsenkö aloittamaan vai en.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla