Lue keskustelun säännöt.
Suosittele hyvää kaskisruokaravintolaa Helsingistä!!
09.09.2006 |
Saa toki olla muutakin tarjottavaa kuin kasvista, mutta pitää olla hyää kasvissapuskaa. Pastaa tms.
Kommentit (3)
kumpikaan ei oo kasvisravintola, mutta siis listalta löytyy hyvää kasvisruokaa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Keskustan nepalilaisista Satkar ja Himalaya on mun suosikit. Satkar tosin on nyt hieman menettänyt hohtoaan, kun se on muuton jälkeen sisustettu hieman kalseaksi.
Hare krishna-temppeli on toinen...
Govinda' s
Ruoholahdenkatu 24 D III krs. (sisäpihalla)
00180 Helsinki
(Busseilla 20, 55, 65A ja 66A sekä raitiovaunulla 6 pääsee ihan lähelle.)