Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikset anna vaan reilusti pakkeja vaan jätät pienen toivonkipinän?

Vierailija
20.08.2014 |

Eikö kohteliasta ole valehdella seurustelevansa jos ei uskalla sanoa suoraan ettei kiinnosta. Kuinka helppoa on sanoa keskustelun lomassa vaikka että tästä ruoasta mun puolisonikin niin pitää.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän olette kuulleet niistä jotka mieluummin tappaa vaimonsa kun eroavat. On myös naisia jotka vainoavat entisen ihastuksen uusia naisia. Tällainen ihmistyyppi on hankala sillä torjunta saa aikaan koston.

Vierailija
22/32 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap : n esimerkki tarkoitti varmaan vain sellaista hienovaraisesti kiinnostunutta henkilöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 00:27"]

Mutta ap : n esimerkki tarkoitti varmaan vain sellaista hienovaraisesti kiinnostunutta henkilöä.

[/quote]

Kyllä.

Vierailija
24/32 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:55"]

Reilulle ihmiselle voi sanoa suoraan ja hän arvostaa sitä, mutta jotkut eivät kestä sitä. On aika tavallista, että pakit saanut alkaa mittavan parjaus kampanjan. Ihastuksen kohteeksi joutuminen ei siis aina ole hyvä juttu.

[/quote]

Tuollaisessa tilanteessa on erityisen tärkeää antaa pakit heti ennen kuin hullu ehtii ihastuakaan. Käytännössä ensimmäisissä virkkeissä tuoda jo puheeseen (keksitty) puoliso.

25/32 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kyllä selvät pakit jos ei kiinnosta.

Vierailija
26/32 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tuo "seurustelen jo" toimii kunnolla. Kyllä minun treffikumppanini yleensä tuntevat minua sen verran jo valmiiksi.

Vierailija
27/32 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän se satuttaa, kun ei ole reilu. Toinen ei pääse työstämään eroa niin kauan kuin siinä roikkuu.

reilumpaa olisi antaa pakit. Mielestäni se on itsekästä ihailun tarpeen tyydytystä sen ihastuneen kustannuksella.

se on epäreilua.

voi kertoa, että arvostaa ja on hyvä tyyppi, mutta että ei kiinnosta silleen.

Vierailija
28/32 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua torjua toista ihmistä, koska itse pelkään torjutuksi tulemista ja jotenkin ajattelen, että se on pahinta mitä toiselle voi tehdä. Jos mua ei kiinnosta joku tyyppi, niin käyttäydyin etäisesti ja lopuksi yhteydenpito yleensä hiipuu luonnollisesti jonkin ajan kuluttua.

Vierailija
29/32 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yhtä epärehellistä olla ilmaisematta kiinnostustaan, kuin olla suoraan torjumatta. jos joku kertoo olevansa ihastunut ja kysyy onko tunne molemminpuolinen, niin vastaan kyllä rehellisesti siinä tapauksessa. mutta kuinka moni teistä on kysynyt suoraan siltä ihastukselta, että onko hän kiinnostunut? veikkaan, että ei kuitenkaan kovin moni. musta on ainakin noloa torjua ihmistä, joka ei ole suoraan ilmaissut kiinnostustaan ja kysynyt mun fiiliksiä asian suhteen. olisi jotenkin ylimielistä "olettaa", että toinen on ihastunut muhun, vaikka ei ole niin sanonut.

Vierailija
30/32 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/32 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:38"]

Koska olen itsekäs ja egoni pönkittyy toisen roikkumisesta. Muutoinhan hän voisi etsiä jonkun toisen.

[/quote]

Ei hän roiku. Hän yrittää kärsivällisesti saada sinulta vastauksen. Toki luulet olevasi jotain ylimaallista.

[/quote]

Se oli sarkasmia.

Vierailija
32/32 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän