Mitä suunnittelisin omille synttäreilleni?
Ensi kuussa olisi minulla siis synttärit ja vaikka olen monena vuonna halunnut niitä juhlia oikein "kunnolla", on juhlat jääneet aina pieniksi kakkukahveiksi perheen kesken. Ne vähät kaverit joita minulla on, ei heidän kanssaan ole aikataulut mätsänneet ja en ole sitten jaksanut mitään suurempaa ohjelmaa järjestää. Ja siis en puhu kakkukahveista kavereiden kesken vaan jotain oikeasti hauskaa!
TänäKÄÄN vuonna ei kavereille sovi, sillä juhlat ovat keskellä viikkoa eikä edes lomaviikolla (enkä siis odota kavereiden silloin välttämättä tulemaankaan, mutta itse haluaisin tehdä jotain).
Eli jotain ohjelmaa tai joku kiva juttu sit näin vaan mulle, niin olisi kiva saada ideoita mitä voisin tehdä. :)
Kuulostaa varmaan jonkun korvaan säälittävältä ja niin tää kuulostaa mustakin nyt kun sitä tässä kirjoittaa ja lukee... mutta olen kuitenkin vielä nuori ja vaikka juhlisin syntymäpäiviäni yksin, niin sillä ei ole mulle niin väliä kunhan jotain spessua olisi "ohjelmassa".
Olisi kiva jos heittelisitte ideoitanne! :)
Ps. Ulkomaan matkaan mun budjetti ei valitettavasti riitä, joten jotain johon mulla olisi varaa.. ;)
nimim.22
Kommentit (6)
Siis haluaisit yksin trhdä jotain erikoista?
Teatteriin, kuumailmapallolennolle, uutta urheilulajia kokeilemaan, kolmen ruokalajin illalliselle...
Mene johonkin ihanaan hoitoon: Hieronta, kasvohoito, pedi/manikyyri tms.
Eikö kavereiden kanssa voi tehdä jotain viikonloppuna? Ei tarvitse juhlia juuri oikeana syntymäpäivänä.
Mutta jos juhlit yksin, niin niten olisi hemmottelupäivä, hierontaa, kasvohoitoa, kampaus...
Missä ensimmäinen "juhliiko muka joku oikeasti synttäreitään?!"-viesti? Tältä palstalta olen oppinut, että vain narsistit viettävät syntymäpäiviään aikuisiällä, jos ei ole kyse pyöreistä vuosista.
Mistä siis itse pidät? Mikä budjettisi on?
Katsoisin paikkakunnan kulttuuritarjonnasta erilaiset tapahtumat tai näyttelyt ja valitsisin jonkun niistä. Vaihtoehtoisesti voisin antaa itselleni synttärilahjaksi jonkun itseäni kiinnostavan kurssin paikallisesta kansalaisopistosta (esimerkiksi joku taideaineisiin, kauneudenhoitoon tai ruoanvalmistukseen liittyvä kurssi). Yleensä nämä ovat aika kohtuuhintaisia ja voivat olla hyödyllisiäkin.
Harmi, ettei ajankohta viikolla kavereillesi sovi. Voisitteko vaikka sitä seuraavana viikonloppuna juhlistaa synttäreitäsi paremmin?
Uppia!