Mikset anna vaan reilusti pakkeja vaan jätät pienen toivonkipinän?
Eikö kohteliasta ole valehdella seurustelevansa jos ei uskalla sanoa suoraan ettei kiinnosta. Kuinka helppoa on sanoa keskustelun lomassa vaikka että tästä ruoasta mun puolisonikin niin pitää.
Kommentit (32)
kukapa haluaisi satuttaa toista? jos on vielä mukava muttei vaan kiinnosta
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:26"]
[/quote]
Tuo nyt on silkkaa itsekkyyttä. Jos ei kiinnosta, sano niin. Enemmän satutat, jos jätät toisen uskomaan ja toivomaan.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:26"]
[/quote]
Jättämällä toivon nimenomaan satuttaa. Ja paljon! Se on itsekästä toimintaa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:23"]
Sitten menettäisi sen ihmisen.
[/quote]
Miksi menettäisi? Rehellisyys kannattaa. Valehtelemalla menetät varmasti.
Koska miehet ovat moraalittomia idiootteja, jotka nauttivat muiden vedättämisestä.
Jättämisessä on se ongelma, ettei jätetty oikein millään tahdo hyväksyä asiantilaa. Jätetty vaatii "inhimillistä kohtelua" (ei saa olla liian tyly) mutta toisaalta pitää sanoa suoraan (kunhan sitten muistaa perustella seikkaperäisesti aasta ööhön jätetyn tunteita mahdollisimman vähän loukaten, koska jätetyllä on "oikeus" saada rehellinen vastaus, miksi hänet jätetään. Jösses kun on vaikeaa! Ja mut on jätetty useammin kuin minä olisin ollut jättäjäpuolella. Silti jotenkin ajattelen, että jotain rajaa. Tilanne on se, mikä on, eikä muuksi muutu vaikka voissa paistais.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:35"]
Jättämisessä on se ongelma, ettei jätetty oikein millään tahdo hyväksyä asiantilaa. Jätetty vaatii "inhimillistä kohtelua" (ei saa olla liian tyly) mutta toisaalta pitää sanoa suoraan (kunhan sitten muistaa perustella seikkaperäisesti aasta ööhön jätetyn tunteita mahdollisimman vähän loukaten, koska jätetyllä on "oikeus" saada rehellinen vastaus, miksi hänet jätetään. Jösses kun on vaikeaa! Ja mut on jätetty useammin kuin minä olisin ollut jättäjäpuolella. Silti jotenkin ajattelen, että jotain rajaa. Tilanne on se, mikä on, eikä muuksi muutu vaikka voissa paistais.
[/quote]
Oletpa tyhmä.
Koska olen itsekäs ja egoni pönkittyy toisen roikkumisesta. Muutoinhan hän voisi etsiä jonkun toisen.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:38"]
Koska olen itsekäs ja egoni pönkittyy toisen roikkumisesta. Muutoinhan hän voisi etsiä jonkun toisen.
[/quote]
Ei hän roiku. Hän yrittää kärsivällisesti saada sinulta vastauksen. Toki luulet olevasi jotain ylimaallista.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:35"]
[/quote]
Oletpa tyhmä.
[/quote]
No, mun tyhmyydessä on sentään noin 70 sanaa, joihin sisältyy joukko perusteluja. Sulla on kaksi - ilman mitään perusteluja. Olen häikäistynyt lakonisesta "viisaudestasi".
Toi ois erityisen tärkeää työkavereiden kesken. Helpompaa jos molemmat on "varattuja" niin ei tartte miettiä ehdottaako toinen ylitöihin jäämistä ihan puhtaasti ammatillisista syistä.
Reilulle ihmiselle voi sanoa suoraan ja hän arvostaa sitä, mutta jotkut eivät kestä sitä. On aika tavallista, että pakit saanut alkaa mittavan parjaus kampanjan. Ihastuksen kohteeksi joutuminen ei siis aina ole hyvä juttu.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:55"]
Reilulle ihmiselle voi sanoa suoraan ja hän arvostaa sitä, mutta jotkut eivät kestä sitä. On aika tavallista, että pakit saanut alkaa mittavan parjaus kampanjan. Ihastuksen kohteeksi joutuminen ei siis aina ole hyvä juttu.
[/quote]
Kyllä jokainen kestää kun kohdellaan reilusti. Paskalla kohtelulla saa sen mitä tilaa.
Mieluummin sanon ei kiinnostavalle, et seurustelen kuin, et "sori, mut sä et vaan nappaa yhtää".
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 23:59"]
Mieluummin sanon ei kiinnostavalle, et seurustelen kuin, et "sori, mut sä et vaan nappaa yhtää".
[/quote]
Hyvä, sosiaalista taitoa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:55"]
[/quote]
Kyllä jokainen kestää kun kohdellaan reilusti. Paskalla kohtelulla saa sen mitä tilaa.
[/quote]
Ei se elämä niin mene, että kaikki ovat fiksuja ja hyvinkäyttäytyviä. On varmasti niitä jotka tahallaan pitävät epävarmuudessa toista jotta irtoaa välillä jotain. On kuitenkin ihmisiä jotka oikeasti eivät kestä pettymystä ja torjutuksi tuloa.
Niinpä! Itse olen valehdellut seurustelevani jos mies ei kiinnosta.