Ullanlinnan Roope vaatimassa rahoja kuolinpesästä
On siinä äijällä pokkaa, kun on ex-vaimolleen velkaa koko elämän.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Poimin tuosta jutusta ihan jotain muuta! Hänellä oli psykoosi, koska hänellä oli se 20-vuotiaana ???
Psykooseistaan huolimatta onnistunut kuitenkin kapuamaan aika ylös ammatillista polkuaan. Jäätävä narsisti, jonka oikeutuksen tunteilla näköjään ei ole mitään rajaa. Tässä sitten vaatimassa jotain kuolipesästä - siis nirhaamansa naisen parikymppisiltä lapsilta. Vei näiltä ensin äidin ja nyt sitten vielä varojakin pitäisi roopeankkalaiselle antaa. Ei ainakaan omaan oikeustajuun uppoa se, että yrittää rahastaa kuolemalla, jonka itse aiheutti. Miksi sen pitäisi "hyötyä" naisen kuolemasta?
Ei tule saamaan penninjeniä tuo narsku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poimin tuosta jutusta ihan jotain muuta! Hänellä oli psykoosi, koska hänellä oli se 20-vuotiaana ???
Psykooseistaan huolimatta onnistunut kuitenkin kapuamaan aika ylös ammatillista polkuaan. Jäätävä narsisti, jonka oikeutuksen tunteilla näköjään ei ole mitään rajaa. Tässä sitten vaatimassa jotain kuolipesästä - siis nirhaamansa naisen parikymppisiltä lapsilta. Vei näiltä ensin äidin ja nyt sitten vielä varojakin pitäisi roopeankkalaiselle antaa. Ei ainakaan omaan oikeustajuun uppoa se, että yrittää rahastaa kuolemalla, jonka itse aiheutti. Miksi sen pitäisi "hyötyä" naisen kuolemasta?
Olikos se niin, että yritti kertaalleen tappaakin ne lapsensa ajamalla auton mereen? Poliisi ei pystynyt todistamaan mitään.
Hänen avustajastaan M H on muuten mielenkiintoinen podcast ”Puheenvuoro” -podcastissa. Aiheena rikosjuristin työ.
Yleensä velkasaatavia ryhdytään perimään jo perukirjoituksen aikoihin, joten psykoosiko esti silloin muistamasta, että pahus, se mattokäärö oli velkaa minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi poliisit jm ovat kertoneet, että hänen käytöksessääm ei ole ollut mitään psykoottisuutta. Kun jäi kiinni oli kuulemma juuri menossa psykoosiin
Kaikesta huolimatta hän kävi aivan ”järjissään” ostamassa kaupasta kaikkea, millä peittäisi murhan
ei tuo ole mitään narsismia, vaan psykopatiaa.
Suomalainen nimi mutta nää kundit on synnytetty muumaalaisten kanssa .
Vierailija kirjoitti:
ei tuo ole mitään narsismia, vaan psykopatiaa.
Kaikki psykopaatit ovat narsisteja.