Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän käsitys tukevasta naisesta "no yli 60 kiloa"

Vierailija
02.08.2021 |

Eipä voinut kun nauraa. Mallina työskentelevä kaveri sattui olemaan läsnä ja kertoi miehelle painavansa 66kg. Mies oli silmät suurena "no nyt kyllä kusetat"

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät miehet hahmota ihmisten painoa. Eivätkä erota, onko naiselle tehty kauneusleikkauksia tai onko naamassa kilo meikkiä. Siskoni mies ihasteli Love Island UK:n erästä naista, jossa ei ole luomua mikään, mutta miehen mielestä oli luonnonkaunis ja meikitön…

Kuka kattoo näitä ohjelmia, no nyt se selvis. Toinen juttu on, että kuka tällaista kommentoi muijansa kuullen ääneen. No nyt sekin selvis. Miten olla juntti, Suomi-painos.

Vierailija
62/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä sortin malli painaa niinkin paljon kuin 66 kg?

Luultavasti 180cm+ oleva malli. Huippumallit on siinä lähempänä 180cm ja painoa n. 60kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan viitsii seurustella tyhmän miehen kanssa?

Ilmoitettu kiusaamisena.

Vierailija
64/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei nyt ymmär mitään painosta. Olen 72kg painoinen 166cm pituinen voimannostaja nainen. Työpaikan miehet arvioivat että painan ehkä 55kg. Mulla on painoa joo mutta ei mitään näkyviä läskimakkaroita joten luulivat että olen kevyt.

Sama juttu siskoni 154kg kanssa, hänet arvioidaan ehkä 90kg painavaksi miesten toimesta.

Olen 120 kg lihaksikas ja 90 kiloa arvioidaan myös mun painoksi yleensä. Jos pyöristävät kohteliaisuudesta alaspäin niin varmaan oikeasti luulevat painoksi 100.

Vierailija
65/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi mun mittapuulla ainakin olisi tukeva. Olen 167cm ja painavimmillani olen ollut 54kg. Kyllä se musta olisi painava, jos painaisin 60kg, kuitenkin se olisi 6kg enemmän mitä olen ikinä painanut.

Sulla ei ole lihaksia ollenkaan ja olet linnunluinen, jos tämä nyt on totta.

Vierailija
66/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 60 kg nainen on l ä s k i. Ei mulla muuta.

Jep, just eilen tällänenki läski esiintyi tvssä, painoa 72kg eli ihan hirrrrveeeesssti.

https://www.google.com/search?q=rojas&client=ms-android-samsung-ga-rev1…

Lihasmassaa pikkuisen enemmän kuin keskivertomammalla. Ja ehkä tässä kohtaa jopa ne "raskaammat luut"...

Niin, tottakai on?:D tästäkin näemme että yli 60kg nainen ei ole automaattisesti läski.

Vierailija
67/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisten käsitys samasta painosta on anorektikko.

Naisilla nyt kuitenkin on oikea tieto aikuisen naisen painosta.

Itse olen hoikka ja usea mies on olettanut että painan alle 50kg vaikka oikeasti olen lähempänä 60kg ja vaatekoko on 36. Kummallisesti miehet haluaa että naisella on tissiä ja peppua jotta on naisellinen mutta pitäisi painaa saman verran kuin lapsi. Eli sitä miesten logiikkaa eli ei mitään logiikkaa.

Monen miehen mielestä naisen pitäisi olla hoikka ja sporttinen mutta niin että ei syö mitään eikä ns kuluta aikaa jumpissa jne. Työmatkoilla olen monesti törmännyt siihen että työkaverimiehet on yrittäneet toppuutella sitä mitä minä syön tyyliin järkyttynyt katse kun tilaan saman pihviannoksen kuin he enkä eikö naiset syö vain salaattia-läpän säestämänä älyä tilata muuta. Järkytys lisääntyy sillä että syön koko annoksen. Jännästi usea noista miehistä on lihavia. Siitä huolimatta heidän ruokailuunsa ei puututa.

Joo, oon törmännyt samaan! :D joskus esim. mentiin työporukalla pitsalle ja yksi vanhempi herra otti asiakseen opastaa mua syömisissä, vaikka olenkin hoikka. Ennen kuin mentiin, sain valistuksen siitä, että " pitsahan on äijä-ruokaa!" Perillä sain selvennyksen siitä, mitä salaatteja ruokalistalla on tarjolla.

Tilasin pitsan ja söin sen kokonaan, suuttui ja alkoi kertomaan, montako lenkkiä nyt tarvitaan pitsan kuluttamiseen. Vastasin etten tosiaankaan tee yhtään ylimääräistä liikuntaa pelkän pitsan syönnin vuoksi. Toki muuten liikun paljon, mutta hittojako alkaa puuttumaan. Mä en oo kenellekään mitään velkaa enkä varsinkaan ulkonäköä työkaverille.

Vierailija
68/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten tuntuu olevan hyvin vaikea käsittää mikä ero on lihas tai rasvakilon tilavuudessa.

Olen ollut 60 kg painavana sekä kokoa xl että s.

Vierailija
69/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein miehet luulee, että naiset painaa noin 50 kiloa. Eihän painosta oikein puhuta missään, paitsi missikisoissa ja siellä kaikki painavat sen 45-50.

Vierailija
70/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kaveri joka on aina surkutellut painoaan ja jatkuvasti laihduttamassa, en ole sitä lainkaan ymmärtänyt, koska mitä sitä hoikka ihminen turhaa laihduttaa. Jossain kohtaa hän sitten kertoi mulle painonsa ja olin todella yllättynyt, kun hän kertoi painavansa 74 kiloa, mikä on 170-senttiselle hitusen liikaa. Hän on todellakin hoikan näköinen, eikä ole millään muotoa liikunnallinen, joten lihaksistakaan ei painossa ole kyse. Itse näytän tuolla painindeksillä selkeästi pyöreältä, ei kukaan hoikaksi sanoisi, mutta kaipa hänellä on sitten hyvät geenit.

Vierailija
71/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitää joskus paikkansa, olen 160 cm ja tuon 60 kg ja olen kyllä pullea, sellaista keskivartalolihavaa mallia jota ei saa piilotettua ja näyttää pahemmalta kuin jos massa olisi reisissä ja perässä.

Vierailija
72/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän monella miehellä on outo käsitys naisten painoista.

Minusta naisilla se vasta erikoinen käsitys on miehistä painon perusteella. Itse miehenä olen kuulemma todella laiha, heikko ja nettikeskusteluissa "mikkihiiri", tuskin pystyy naistaan puolustamaan tarpeen tullen koska painan 67kg. Olen noin 3cm keskipituista miestä lyhyempi ja BMI = 21.

Mutta tämähän on väärin, parempi olla vähän chubby nainen. Se on Oikein!

Jaa. Paras ystäväni on 177/68 eikä häntä ole koskaan laihaksi tai heikoksi kutsuttu. Päinvastoin, erittäin suosittu kaveri ja seuraa riittää ihan jokaiseksi viikonlopuksi uutta, jos vain itse jaksaa.

Vierailija
73/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihannenainen on 150cm/45kg.

Eli mun 10v laiha tyttäreni (on just noissa mitoissa). Pitäskö sun vähän tarkistaa ihannettasi?

No hän on muutenkin kiinnostunut vain lapsista tai aikuisista jotka muistuttaa alakouluikäistä olemukseltaan, että...

Vierailija
74/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä sortin malli painaa niinkin paljon kuin 66 kg?

Katsoin juuri dokkarin mallimaailmasta ja siinä vilahti jossain kohtaa tieto, että keskimääräiset mitat jonkun mallitoimiston listoilla olevilla olivat 91-61-89.

MIssä kohtaa tuossa on muka paino?

Vierailija
75/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi mun mittapuulla ainakin olisi tukeva. Olen 167cm ja painavimmillani olen ollut 54kg. Kyllä se musta olisi painava, jos painaisin 60kg, kuitenkin se olisi 6kg enemmän mitä olen ikinä painanut.

Mä olen 163cm ja painan 60kg.

Olen kuulema niin laiha etten voi painaa yli 50kg.

Vierailija
76/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 163cm ja painan 60kg.

Olen kuulema niin laiha etten voi painaa yli 50kg.

Samat mitat ja samat kommentit. Kun painoin 72 ja olin siis selvästi ylipainoinen ja laihdutin, toppuuteltiin kuntoprojektiani aivan kauhuissaan - että miksi valmiiksi hoikka laihduttaa. Tähän on mielestäni yksi selitys: paino jakautuu tasaisesti, eikä mihinkään tule makkaraa tai esim tynnyrivatsaa. Jotenkin tämä huijaa ihmisten silmää. Totta kai osa on imartelua, mutta kun esim. lääkäri ei ennen leikkausta uskonut painoani vaan passitti puntarille - miksi vanha naislääkäri yrittäisi hivellä egoani?

Vierailija
77/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh mikä taliaivo.

Terveisin 173cm ja 67kg

Alle 60kg naiset ovat joko todella lyhyitä tai sitten sairaalloisen laihoja

Vierailija
78/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa tietää että minkä ikäiset ihmiset täällä näistä painoasioista meuhaa? Muutama on kertonut näistä keisseistä joissa miehet opastaa ja puuttuu syömisiin. Oikeastiko? Minkä ikäisiä ja minkälaisesta ympäristöstä nämä miehet tulee? Olen lähinnä järkyttynyt.

Määrittääkö naisen paino todellakin hänen ihmisarvonsa? Mitään liikalihavuuskortteja ei nyt tarvii vetää tähän kohtaa, niitä ei kysytty. Minkälaisessa porukassa käydään keskustelu "mä oon sua parempi, painan 2kg sua vähemmän lällällää?

Vierailija
79/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeaa on arvailla toiste painoa tai edes vaatekokoa, sen näkee hyvin tästä jutusta:

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008066850.html

Vierailija
80/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miesystäväsi on heiveröinen pikkumies, niin tuntuuhan 66 kiloinen nainen isolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän