Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän käsitys tukevasta naisesta "no yli 60 kiloa"

Vierailija
02.08.2021 |

Eipä voinut kun nauraa. Mallina työskentelevä kaveri sattui olemaan läsnä ja kertoi miehelle painavansa 66kg. Mies oli silmät suurena "no nyt kyllä kusetat"

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen 60 kg ja 170 cm, ja jos vaikka 10 cm lyhyempi olisin, niin kai mä aika tukeva olisin.

Vierailija
42/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihannenainen on 150cm/45kg.

Eli mun 10v laiha tyttäreni (on just noissa mitoissa). Pitäskö sun vähän tarkistaa ihannettasi?

10 v on noilla mitoilla täysin normaali, ei todellakaan laiha. Enemmänkin normaalin yläpäässä. 

"Aikuista vastaava painoindeksi on noin 23.9 kg/m2.

Lapsi on normaalipainoinen.

Tämän lapsen normaalipainon alue on 32.1 - 47.3 kg."

https://www.kaypahoito.fi/pgr00068

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei nyt ymmär mitään painosta. Olen 72kg painoinen 166cm pituinen voimannostaja nainen. Työpaikan miehet arvioivat että painan ehkä 55kg. Mulla on painoa joo mutta ei mitään näkyviä läskimakkaroita joten luulivat että olen kevyt.

Sama juttu siskoni 154kg kanssa, hänet arvioidaan ehkä 90kg painavaksi miesten toimesta.

Tuo on kohteliaisuutta. Olisi noloa arvioida jonkun paino yläkanttiin tai edes oikeaksi. Siksihän moni kehuu esim. "kuinka näytät nuoremmalta, enpä olisi ikinä uskonut oikeaa ikääsi". Kohteliaisuutta.

Vierailija
44/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisin aika kamalalta jos painaisin alle 60 kiloa koska olen tosi pitkä. :D

Vierailija
45/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla puhuttiin naisten kesken painoista ja pituuksista. Sanoin olevani 170 cm ja 58 kg. 

Työkaveri sanoi ylpeänä silmät loistaen: Minä olen sinua hoikempi, painan vain 55 kg! 

Toinen työkaverini pudotti hänet maan pinnalle ja sanoi:

-Sinähän olet vain 151 cm pitkä. Olet itseasiassa vähän pullukka. :D

Hyvä meininki teillä duunissa. Good Vibes ,only. Go girls!

Vierailija
46/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli joskus keskustelu kuinka jonkun naisen painoa koskevan riidan (en muista tarkkaan) aikana salkkarit pyöri sattumalta taustalla. Mies oli sanonut Katariinan (Jasmin Hamid) nähdessään "Kato nyt, toikin nainen painaa korkeintaan 50 kiloa) :D Ja siis ei Jasmin missään nimessä mikään tukeva ole, vartalotyyppi vaan ei ole siroimmasta päästä ja pituuttakin on. Todellisuus on varmasti lähempänä 70 kiloa ja hyvältä näyttää silti.

Vierailija
47/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen 60 kg ja 170 cm, ja jos vaikka 10 cm lyhyempi olisin, niin kai mä aika tukeva olisin.

Tuossa on jo 5 kiloa liikaa. Jos itse painan yli 55 kg tunnen itseni pönäkäksi ja olo on inhottava. Pituus aika lailla sama kuin sinulla. Vaikeaahan tämä on, mutta tuo inhottava olo motivoi.

Vierailija
48/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta pitää olla lähemmäs 180 cm, jotta 60 kilon paino on ok ja näyttää hyvältä.

Vierailija
49/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuva bikineissä kertoo kaiken olennaisen. Jos ujostelet bikinikuvat laittamista Suomeen, niin olet läski.

Vierailija
50/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän monella miehellä on outo käsitys naisten painoista.

Eikä pelkästään miehillä. Jollain hömppäkanavista pyörii sarja, jossa seurataan kahden sairaalloisen lihavan siskoksen elämää. Sarjan nimi on 1000 lb ja se on suomennettu "satakiloiset siskot" tms. Juu ei ole todellakaan sama asia painaa 1000 lb kuin 100 kg. Itse ollessani satakiloinen kävin salilla kolmesti viikossa, pyörä- ja juoksulenkeillä ja vaatekokoni oli noin 46. 1000 lb on jotain 450 kg eli melko lailla enemmän kuin 100 kg.

Vierailija
51/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sortin malli painaa niinkin paljon kuin 66 kg?

Vierailija
52/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi mun mittapuulla ainakin olisi tukeva. Olen 167cm ja painavimmillani olen ollut 54kg. Kyllä se musta olisi painava, jos painaisin 60kg, kuitenkin se olisi 6kg enemmän mitä olen ikinä painanut.

Vierailija
53/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä sortin malli painaa niinkin paljon kuin 66 kg?

Katsoin juuri dokkarin mallimaailmasta ja siinä vilahti jossain kohtaa tieto, että keskimääräiset mitat jonkun mallitoimiston listoilla olevilla olivat 91-61-89.

Vierailija
54/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän monella miehellä on outo käsitys naisten painoista.

Minusta naisilla se vasta erikoinen käsitys on miehistä painon perusteella. Itse miehenä olen kuulemma todella laiha, heikko ja nettikeskusteluissa "mikkihiiri", tuskin pystyy naistaan puolustamaan tarpeen tullen koska painan 67kg. Olen noin 3cm keskipituista miestä lyhyempi ja BMI = 21.

Mutta tämähän on väärin, parempi olla vähän chubby nainen. Se on Oikein!

Vierailija
55/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua 180 senttistä naista, jolle sopii 66 kilon paino.

Oon 175 ja 63-kiloisena olin aika luuranko, että sinänsä.

Vierailija
56/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 60 kg nainen on l ä s k i. Ei mulla muuta.

Jep, just eilen tällänenki läski esiintyi tvssä, painoa 72kg eli ihan hirrrrveeeesssti.

https://www.google.com/search?q=rojas&client=ms-android-samsung-ga-rev1…

Vierailija
57/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei nyt ymmär mitään painosta. Olen 72kg painoinen 166cm pituinen voimannostaja nainen. Työpaikan miehet arvioivat että painan ehkä 55kg. Mulla on painoa joo mutta ei mitään näkyviä läskimakkaroita joten luulivat että olen kevyt.

Sama juttu siskoni 154kg kanssa, hänet arvioidaan ehkä 90kg painavaksi miesten toimesta.

Toki painon voi arvioida väärinkin, mutta tämähän on kyllä se asia, joka arvioidaan kohteliaisuudesta alakanttiin. Toisaalta kerran lääkäri merkkasi painokseni 45, kun vaaka ei toiminut, en jaksa uskoa, että hän teki niin kohteliaisuudesta... Painoin siis jotain 58 kg.

Vierailija
58/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 60 kg nainen on l ä s k i. Ei mulla muuta.

Jep, just eilen tällänenki läski esiintyi tvssä, painoa 72kg eli ihan hirrrrveeeesssti.

https://www.google.com/search?q=rojas&client=ms-android-samsung-ga-rev1…

Lihasmassaa pikkuisen enemmän kuin keskivertomammalla. Ja ehkä tässä kohtaa jopa ne "raskaammat luut"...

Vierailija
59/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hämilläni minkä hiton takia te olette puhunut kaverin painosta? Trolli?

Puhuin tätini kanssa puhelimessa kaiutin päällä, koska puuhailin samalla muuta. Hänellä on ikävä tapa puhua ihmisistä pahaa. Mainitsi kuinka "Se Tanjakin on nykyään aika tukeva, varmaan yli 60 kiloa" Puhelun päätyttyä manasin kaverille tädin tapaa haukkua ihmisiä. Tähän väliin mies sanoi "no onhan yli 60-kiloinen nainen tukeva"

Ap

No ei tuo vielä mitään, mutta mulla oli kaveri, jolla oli tapana puhua noin. Kerran hän jälleen kerran haukkui erästä kaveriamme selän takana läskiksi ja yritin puolustaa tätä. Kaveri oli vaan, että no hei, se painaa yli 60 kg! Tilanne oli vaan niin absurdi, kun me molemmat, tämä haukkujakaveri ja minä, olimme molemmat täysin selkeästi yli 60-kiloisia ja meno oli kuin jossain joukkopsykoosissa. Silloin oltiin jo yläasteella, koko ala-asteen ajan hän katsoi minua ylöspäin, kun painoin niin paljon häntä vähemmän. Siitä viis, että olin häntä 15 senttiä lyhyempi.

Vierailija
60/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valokuva bikineissä kertoo kaiken olennaisen. Jos ujostelet bikinikuvat laittamista Suomeen, niin olet läski.

Minulla on vatsassa iso arpi enkä halua näytellä sitä kenellekään. En siis missään nimessä laita päälleni bikineitä. Olenko siis läski?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi