Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän käsitys tukevasta naisesta "no yli 60 kiloa"

Vierailija
02.08.2021 |

Eipä voinut kun nauraa. Mallina työskentelevä kaveri sattui olemaan läsnä ja kertoi miehelle painavansa 66kg. Mies oli silmät suurena "no nyt kyllä kusetat"

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät miehet hahmota ihmisten painoa. Eivätkä erota, onko naiselle tehty kauneusleikkauksia tai onko naamassa kilo meikkiä. Siskoni mies ihasteli Love Island UK:n erästä naista, jossa ei ole luomua mikään, mutta miehen mielestä oli luonnonkaunis ja meikitön

Ei kyllä kaikki naisetkaan hahamota tuota painoasiaa. Töissä tullut huomattua, että varsinkin hoikat naiset usein arvioivat lihavan ihmisen painon todella paljon alakanttiin, "varmaan painaa lähemmäs sata kiloa" vaikka oikea paino on 160 kg.

Joo, olen itse huomannut saman, ja hieman yllätyksekseni tätä tapahtuu myös terveydenhoitoalalla. Olin sairaalassa joitakin vuosia sitten, ja hoitajat kysyivät yhdessä vaiheessa painoani (tietoa tarvittiin johonkin tutkimukseen, tästä on jo aikaa joten en muista tarkemmin). En tiennyt tuolloin tarkka

Olen 171-senttinen ja yleensä painan noin 70kg. Olen painavimmillani ollut noin 85kg. Muistan tuolta ajalta lääkärin kirjauksen "hoikka perusterve 41-vuotias nainen". Paino ja bmi oli kuitenkin tiedossa. Luulisi että kannattaisi käyttää todellisia, sairausriskien kanssa korreloivia parametrejä, eikä mitään näyttää ihan hoikalta-perstuntumaa.

Vierailija
142/145 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyä

Vierailija
144/145 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 172 cm ja 65 kg ja tunnen itseni kyllä että painoa on liikaa :( pitäis saada ainakin 5 kg pois. En usko että juhannus helpottaa asiaa. 

Vierailija
145/145 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juoksua harrastava mies ja erotan juoksua harrastavan naisen jo kaukaa. 60 kiloa naisella on jo liikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi