Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän käsitys tukevasta naisesta "no yli 60 kiloa"

Vierailija
02.08.2021 |

Eipä voinut kun nauraa. Mallina työskentelevä kaveri sattui olemaan läsnä ja kertoi miehelle painavansa 66kg. Mies oli silmät suurena "no nyt kyllä kusetat"

Kommentit (145)

Vierailija
101/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät miehet hahmota ihmisten painoa. Eivätkä erota, onko naiselle tehty kauneusleikkauksia tai onko naamassa kilo meikkiä. Siskoni mies ihasteli Love Island UK:n erästä naista, jossa ei ole luomua mikään, mutta miehen mielestä oli luonnonkaunis ja meikitön…

🤣🤣

Miehet on kyllä hauskoja näissä asioissa!

Sama on luonteen kanssa.

Nainen on mukava ja kiva ihminen kunhan hymyilee koko ajan, kikattelee seksistisille vitseille, paapoo miestä ja muutenkin aika tyhjäpää.

Mun mies ihasteli eilen Sinkkuillallisessa olevaa Jorgie Porteria, (Hollyoaks) ajatteli hänen olevan 23v

Yllättyi, kun ei ollutkaan nuori luomu.. Itse kyllä näin, että kaikkea oli tehty.

Vierailija
102/145 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todennut, että keskivertomiehellä ei ole mitään käsitystä naisen painosta. Hyvänä esimerkkinä oma mieheni, jonka kanssa paino tuli puheeksi. Totesi, että "no kai sä jotain 60 painat". Minähän olen 85-kiloinen, eikä mies uskonut ennen kuin nousin puntarille :D

Oisko vaan ollut kohtelias. Pari kertaa kun sen virheen elämässään tekee että vihjaa naisen painavan liikaa niin varoo tekemästä uusiks jos on yhtään tapana oppia virheistään.

Tai sitten rakkaus sokaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/145 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät miehet hahmota ihmisten painoa. Eivätkä erota, onko naiselle tehty kauneusleikkauksia tai onko naamassa kilo meikkiä. Siskoni mies ihasteli Love Island UK:n erästä naista, jossa ei ole luomua mikään, mutta miehen mielestä oli luonnonkaunis ja meikitön…

🤣🤣

Miehet on kyllä hauskoja näissä asioissa!

Sama on luonteen kanssa.

Nainen on mukava ja kiva ihminen kunhan hymyilee koko ajan, kikattelee seksistisille vitseille, paapoo miestä ja muutenkin aika tyhjäpää.

Hmm, mikähän tuollaisen naisen vastakohta sitten on? Ei hymyile, ei naura miehen vitseille, ei pidä miestä hyvänä. Kuulostaapa tosi vetävältä naiselta, sellaisiako ne nykyään haluavat olla ja sitten ihmettelevät että missä kaikki hyvät miehet ovat?

Vierailija
104/145 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen 60 kg ja 170 cm, ja jos vaikka 10 cm lyhyempi olisin, niin kai mä aika tukeva olisin.

Tuossa on jo 5 kiloa liikaa. Jos itse painan yli 55 kg tunnen itseni pönäkäksi ja olo on inhottava. Pituus aika lailla sama kuin sinulla. Vaikeaahan tämä on, mutta tuo inhottava olo motivoi.

Sulla ei taida olla lihaksia.

Vierailija
105/145 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituutta pitää olla lähemmäs 180 cm, jotta 60 kilon paino on ok ja näyttää hyvältä.

Riippuu onko hoikka vailla lihaksia vai löytyykö lihaksia ja onko timmi. Toinen näyttää hyvälle.

Vierailija
106/145 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Vaikka tämä ketju onkin trolli, niintässä.aaiassa miehet ovat maileja, tyhmiä ja yksinkertaisia. Kaunis, ja luonnollinen ja raikas= kilo meikkiä, irtoripset,irtohiukset, silikonitissit jne. Lihava = normaalipainoinen, normaali= alipainoinen.

Vierailija
107/145 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit v i t t u u n. Olis kiva kävellä kaupungilla ilman että silmiin sattuu.

Koskee varmaan myös miehiä?

Vierailija
108/145 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ei todellakaan hahmota naisen painoa..kun olin 60-kiloinen (olen 170 cm), kaksikin miestä toisistaan tietämättä arveli mun painavan "yli 80 kiloa". Toinen arvuuttelija oli työkaverini, jonka mielestä olin "voimanainen", toinen oli venäläinen mies, jonka kanssa kävin yksillä treffeillä..miksiköhän jäi treffit yhdeksi kerraksi? en viitsinyt moiseen vähä-älyiseen idioottiin tuhlata aikaani enää..

samoihin aikoihin naispuoleinen työkaverini oli huolissaan siinä, että olenko sairas tai syömishäiriöinen, kun olen niin hoikkarakenteinen...:)

juu, ja saman 60 kiloa siis painoin tuolloinkin..ylipäätään toisen painon kommentointi on moukkamaista.

Vierailija
109/145 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli myös sitä mieltä että 60kg nainen on lihava, sopiva paino olisi ollut noin 50kg. Arvosteli myös raskaana olevia naisia hirveän näköisiksi eikä ymmärtänyt miksi jotkut miehet ihastelevat raskaana olevaa vaimoaan ja pitävät raskautta jopa seksikkäänä. Sellainen ex..

Vierailija
110/145 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paidan 82 kg ja koko xl käy silti päälle useimmissa vaatteissa.

Miehet ovat siis täysin hukassa naisten mittojen kanssa. Muutamaan otteeseen kävin entiseni kanssa vaatekaupoilla ja aina hän tarjosi ainakin 3 koko liian isoja vaatteita minulle. 🥲

Ja vielä vertailun vuoksi olen kapeamittainen ja paljon pienikokoisempi, kuin iso osa ikäisistäni naisista.

Jos kokoa xl pitää isona, niin mihinköhän kokoihin itseäni suuremmat ihmiset mahtavat pukeutua?

Kapeamittainen ja pienikokoinen extra large? 😯

Voi luoja mitä itsepetosta.

Vierailija
111/145 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehet ei todellakaan hahmota naisen painoa..kun olin 60-kiloinen (olen 170 cm), kaksikin miestä toisistaan tietämättä arveli mun painavan "yli 80 kiloa". Toinen arvuuttelija oli työkaverini, jonka mielestä olin "voimanainen", toinen oli venäläinen mies, jonka kanssa kävin yksillä treffeillä..miksiköhän jäi treffit yhdeksi kerraksi? en viitsinyt moiseen vähä-älyiseen idioottiin tuhlata aikaani enää..

samoihin aikoihin naispuoleinen työkaverini oli huolissaan siinä, että olenko sairas tai syömishäiriöinen, kun olen niin hoikkarakenteinen...:)

juu, ja saman 60 kiloa siis painoin tuolloinkin..ylipäätään toisen painon kommentointi on moukkamaista.

oliko tuo paino lihasta vai sohvalla makaavaa ihraa?

Siinä on iso ero

Vierailija
112/145 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiivisuus koskee ainoastaan naisia.

Vierailija
113/145 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mybodygallery.com/

Tuonne voi laittaa mittoja ja tulee kuvia tavallisista naisista. Näkee vähän minkänäköinen on missäkin pituudessa ja painossa. Itse 164cm ja 50kg ja en pidä itseäni liian laihana. Naisten kommentit on usein kyllä vähän negatiivisempia, kuin miesten. Olen pienirakenteinen, joten yli 60kg olisi jo ylimääräistä.

Vierailija
114/145 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit v i t t u u n. Olis kiva kävellä kaupungilla ilman että silmiin sattuu.

Koskee varmaan myös miehiä?

Tottakai koskee.

Vierailija
115/145 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisten käsitys samasta painosta on anorektikko.

Naisilla nyt kuitenkin on oikea tieto aikuisen naisen painosta.

Itse olen hoikka ja usea mies on olettanut että painan alle 50kg vaikka oikeasti olen lähempänä 60kg ja vaatekoko on 36. Kummallisesti miehet haluaa että naisella on tissiä ja peppua jotta on naisellinen mutta pitäisi painaa saman verran kuin lapsi. Eli sitä miesten logiikkaa eli ei mitään logiikkaa.

Monen miehen mielestä naisen pitäisi olla hoikka ja sporttinen mutta niin että ei syö mitään eikä ns kuluta aikaa jumpissa jne. Työmatkoilla olen monesti törmännyt siihen että työkaverimiehet on yrittäneet toppuutella sitä mitä minä syön tyyliin järkyttynyt katse kun tilaan saman pihviannoksen kuin he enkä eikö naiset syö vain salaattia-läpän säestämänä älyä tilata muuta. Järkytys lisääntyy sillä että syön koko annoksen. Jännästi usea noista miehistä on lihavia. Siitä huolimatta heidän ruokailuunsa ei puututa.

Tuttua. Miehet ja monet naisetkin ihmettelee kun syön kunnon pihvi annoksen, normaali pizzan tms.

Ja otan hui kauhistus vielä pari olutta.

Kas kun en syö noita jatkuvasti, siinä selitys, mikä ei mene jakeluun lainkaan.

Ikä 45, paino 62 ja pituus 176, että ei nyt mikään toivoton tapaus.

Ai niin ja vaatekoko on L.

Jestamundeera!

Vierailija
116/145 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihannenainen on 150cm/45kg.

Kai kiinalainen tai vastaava kelpaa, eli Kauko-Itä olisi oikea suunta vaimonhakumatkalle?

Koreasta, ihan tavallisia tanssinharrastajia:

Rivitanssi, Googleen Korean Line dance tuo aika hyvännäköisiä impiä esiin.

Vierailija
117/145 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla puhuttiin naisten kesken painoista ja pituuksista. Sanoin olevani 170 cm ja 58 kg. 

Työkaveri sanoi ylpeänä silmät loistaen: Minä olen sinua hoikempi, painan vain 55 kg! 

Toinen työkaverini pudotti hänet maan pinnalle ja sanoi:

-Sinähän olet vain 151 cm pitkä. Olet itseasiassa vähän pullukka. :D

Mä oon samankokoinen kun sä. Tuttua oudot kommentit.

Yksi vakio on 150 senttisiltä naisilta, että hän on onnellinen kun on tällainen "pieni ja siro taskuvenus". Paino voi olla tyyliin 80kg, mutta koetaan oltavan niin pikkuruisia... Ikää näillä hyvinkin 40+ ettei mene lapsellisuuden piikkiin.

Terv. Jäätävä läski painoindeksillä 21 ;)

Vierailija
118/145 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihannenainen on 150cm/45kg.

Tuo on sellainen viidesluokkalainen tyttö...

Vierailija
119/145 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri kertoi kuinka jossain oli ollut nainen, aivan valtava läs ki. Kaveri siinä selostaesaan näytti mahan olevan valtava ja tissit aivan hurja kokoiset. Kädet viuhtoivat hurjia liikkeitä kun näytti miten iso pers ekkin sillä oli. "painoi varmaan joku kaheksankyt kiloo!". Mä siihen väliin sitten heitin, että siis joku mun kokonen (painan 75 kg). "ei, ei, vaan siis ihan järkyttävä läs ki!"

Kävi vähän naurattamaan :)

Vierailija
120/145 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena 57kg ja pituutta 177cm… ja kuulemma liikaa pituutta ja painoa ja vaikka mitä… ihan sama, olen aina vääränlainen, joten päätin itseni muuttamisen sijaan muuttaa ystäväpiirini. Toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi