Miesystävän käsitys tukevasta naisesta "no yli 60 kiloa"
Eipä voinut kun nauraa. Mallina työskentelevä kaveri sattui olemaan läsnä ja kertoi miehelle painavansa 66kg. Mies oli silmät suurena "no nyt kyllä kusetat"
Kommentit (145)
Ja naisten käsitys samasta painosta on anorektikko.
Vierailija kirjoitti:
Ihannenainen on 150cm/45kg.
Jos tukevahkoa kävelykeppiä kaipaa, niin mikä ettei.
Naisten paino ei ole esillä kuin missikisoissa (järjestäen hoikkia ja kevyitä) tai urheilumaailmassa kuten paini (lihaskimppuja, ei mitenkään verrattavissa norminaiseen). En ihmettele, että naisten painoa on vaikea arvioida! Miesten paino on jotenkin helpompi, esim lätkäpelaajien painot ja pituudet on kaikki netissä näkyvillä.
Onhan tuota toisen naisen painoa vaikea naisenkin arvioida, kun se on vähän sellainen tabu.
En itsekään hahmota, miten pitkä pitää olla, että minun painoiseni pitkä nainen on hoikka. Itse olen lyhyt ja paksu. Näytän hirveältä jo parista liikakilosta, kun taas pitkällä voi olla +10 kg, eikä vielä näy missään. Kadehdin pitkiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Eivät miehet hahmota ihmisten painoa. Eivätkä erota, onko naiselle tehty kauneusleikkauksia tai onko naamassa kilo meikkiä. Siskoni mies ihasteli Love Island UK:n erästä naista, jossa ei ole luomua mikään, mutta miehen mielestä oli luonnonkaunis ja meikitön…
Yhden miehen perusteella "kaikki miehet" on sokeita?
Oma mies huomaa kauneusoperaatiot jopa minua paremmin. Hän myös erottaa meikin helposti ja osaa myös hiustenpidennykset bongata.
Eli kumpaa miehet ovat: sokeita vai tarkkaavaisia?
Painoista ei ymmärrä kyllä mitään, tosin en osaa minäkään sanoa miesten painoista.
Yli 60 kg nainen on l ä s k i. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
vähän pulskat naiset on hyviä seksikumppaneita. ne tietää, ettei oo kovin haluttavia ja koittaa sitten kompensoida sen olemalla oikein kiimaisia sängyssä. imevät kalua niin kuin se olisi parasta herkkua maailmassa. jokainen reikä on käytössä, eikä estoja juuri näy
Tämä! Oli todella positiivinen yllätys, kun sen elämäni ainoan pullukan kanssa seurustelin. Arvelin, että olisi laiska sängyssä, kun muutenkin vaikutti vähän ponnettomalta, mutta olikin sitten todella himokas tapaus. Hänellä oli kyllä myös bipo ja mahdollisesti maniavaihe päällä, joten vaikea sanoa kuinka paljon mikäkin seikka vaikutti, mutta vieläkin muistelen kaiholla noita aikoja. Kukaan muu nainen ei ole ollut samanlainen seksipeto. 4-5 kertaa päivässä oli ihan perussettiä, ja kaikki kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hämilläni minkä hiton takia te olette puhunut kaverin painosta? Trolli?
Voisko olla, että ensin on puhuttu naisten painoista ja tuo mallikaverin paino on tullut esille vasta sen jälkeen, kun ap:n mies sanoi yli 60 kg olevan tukeva?
esim
mies: "kyllä nainen on tukeva, jos on yli 60 kg"
mallikaveri: "ai kuten minä, minä painan 66 kg"
Olen edelleen hämillään miksi kenenkään painoista puhutaan missään muodossa?
No läpsäise itseäsi naamaan ja koita nyt jo havahtua tuosta loputtoman hämilläsi olosta. Ehkä paino nyt on vaan syystä tai toisesta tullut keskusteluun ja siitä on sitten muutaman kommentti vaihdettu. Tunnyt olevan sitä ihmistyyppiä että menet ihan hämillesi ihan kaikesta mikä ei omalle kohdallesi ole sattunut.
Voisitko nyt vaan vastata esitettyy kysymykseen sen sijaan, että menet henkiläkohtaisuuksiin? Mikä tarve ihmisellä on keskustella muiden painosta? Onko se sama tarve kuin sinulla mennä noihin henkilökohtaisuuksiin? Olet esim masentunut ja sinulle tulee parempi mieli, kun saat sanottua toisille rumasti?
Vierailija kirjoitti:
Ihannenainen on 150cm/45kg.
Kenen ihannenainen? Naapuri n. 40 v. eronnut mies etsii naisystävää jonka pitää painaa ainakin 80 kg. Piirtelee käsillään kurveja ilmaan kun kertoo, ettei löydä, ei sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät miehet hahmota ihmisten painoa. Eivätkä erota, onko naiselle tehty kauneusleikkauksia tai onko naamassa kilo meikkiä. Siskoni mies ihasteli Love Island UK:n erästä naista, jossa ei ole luomua mikään, mutta miehen mielestä oli luonnonkaunis ja meikitön…
Ei kyllä kaikki naisetkaan hahamota tuota painoasiaa. Töissä tullut huomattua, että varsinkin hoikat naiset usein arvioivat lihavan ihmisen painon todella paljon alakanttiin, "varmaan painaa lähemmäs sata kiloa" vaikka oikea paino on 160 kg.
Kaunistelua. Naisten painoa (samoin kun ikää) kuuluu arvioida alakanttiin. Jos toinen näyttää mielestäni 40-vuotiaalta ja 80kg, sanotaan ääneen 30v. ja 60kg. Näitä on aina parempi arvioida alakanttiin tai muuten on helvetti irti...
Ihmisen painon hahmottaminen on vaikeaa joillekin naisillekin. Elokuvissahan naiset mainitsevat aina painokseen sen 50-55 kiloa (riippuen onko just syönyt ison pizzan, heh heh..) ilman, että pituudesta tulee minkäänlaista viittausta, niin ehkä siitä on tullut se käsitys, että hoikka nainen painaa max. sen verran.
Mä olen kapearakenteinen ja hyvinkin hoikkasen näköinen, mutta lihaksikas urheilutaustan vuoksi. Huomattavasti lyhyempi työkaveri kehotti minua aikanaan kiipeämään eräälle painorajoitetulle alueelle kun "sä oot alle 50 kiloa ja hän painaa kuitenkin sen 54". Piti kylläkin siinä kohden jo todeta, että nyt meni reilulla kymmenellä kilolla alakanttiin arvio, ehkä olisi kuitenkin parempi, jos hän hoitaisi homman. Katseli silmät pyöreinä eikä voinut uskoa, että painoin päälle 60 kiloa (mikä nyt lähemmäs 180-senttiselle on kuitenkin ihan normaalia, alle 50 kiloisena en varmaan hirveästi olisi enää fyysistä työtä tehnyt..)
Mies ei sitten älyä, että naisiakin on eri pituisia. Ja muutenkin kyllä harva esim. 61-kiloinen nyt läski on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden miehen perusteella "kaikki miehet" on sokeita?
Oma mies huomaa kauneusoperaatiot jopa minua paremmin. Hän myös erottaa meikin helposti ja osaa myös hiustenpidennykset bongata.
Eli kumpaa miehet ovat: sokeita vai tarkkaavaisia?
Painoista ei ymmärrä kyllä mitään, tosin en osaa minäkään sanoa miesten painoista.
Voi miten söpöä. Poikaparin yhteinen harrastus on kauneusoperaatioiden ja hiustenpidennysten bongailu.
No olihan se miespainijakin 113 kg, kuka olisi uskonut. Ei se ole helppoa hahmottaa muiden painoja, jos ei ole perehtynyt asiaan.
Ainoastaan lantio/vyötärö/rinnat -mitoilla on merkitystä
Vierailija kirjoitti:
Ja naisten käsitys samasta painosta on anorektikko.
Naisilla nyt kuitenkin on oikea tieto aikuisen naisen painosta.
Itse olen hoikka ja usea mies on olettanut että painan alle 50kg vaikka oikeasti olen lähempänä 60kg ja vaatekoko on 36. Kummallisesti miehet haluaa että naisella on tissiä ja peppua jotta on naisellinen mutta pitäisi painaa saman verran kuin lapsi. Eli sitä miesten logiikkaa eli ei mitään logiikkaa.
Monen miehen mielestä naisen pitäisi olla hoikka ja sporttinen mutta niin että ei syö mitään eikä ns kuluta aikaa jumpissa jne. Työmatkoilla olen monesti törmännyt siihen että työkaverimiehet on yrittäneet toppuutella sitä mitä minä syön tyyliin järkyttynyt katse kun tilaan saman pihviannoksen kuin he enkä eikö naiset syö vain salaattia-läpän säestämänä älyä tilata muuta. Järkytys lisääntyy sillä että syön koko annoksen. Jännästi usea noista miehistä on lihavia. Siitä huolimatta heidän ruokailuunsa ei puututa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kaikki naisetkaan hahamota tuota painoasiaa. Töissä tullut huomattua, että varsinkin hoikat naiset usein arvioivat lihavan ihmisen painon todella paljon alakanttiin, "varmaan painaa lähemmäs sata kiloa" vaikka oikea paino on 160 kg.
Joo, olen itse huomannut saman, ja hieman yllätyksekseni tätä tapahtuu myös terveydenhoitoalalla. Olin sairaalassa joitakin vuosia sitten, ja hoitajat kysyivät yhdessä vaiheessa painoani (tietoa tarvittiin johonkin tutkimukseen, tästä on jo aikaa joten en muista tarkemmin). En tiennyt tuolloin tarkkaa lukemaa, joten vastasin "kolminumeroinen luku" mikä vaikutti lähes järkyttävän ympärillä olevia. Kuvittelisi, että tuossa työssä törmää eri mallisiin ja painoisiin vartaloihin niin paljoa, että arvio potilaan painosta ei menisi kovin pahasti metsään. Netissä törmää myös välillä kuviin joita porukka postaa mielestään satakiloisesta naisesta, ja kuvan henkilöllä on varmasti päälle parisataa kiloa painoa.
Ei sillä etteikö 100kg ole valtavasti, mutta ihmisten mielikuva tämän painoisesta naisesta vaikuttaa usein olevan merkittävästi massiivisempi kuin todellisuus. Ainakin jos olet pitkä (kuten itse).
Työpaikalla puhuttiin naisten kesken painoista ja pituuksista. Sanoin olevani 170 cm ja 58 kg.
Työkaveri sanoi ylpeänä silmät loistaen: Minä olen sinua hoikempi, painan vain 55 kg!
Toinen työkaverini pudotti hänet maan pinnalle ja sanoi:
-Sinähän olet vain 151 cm pitkä. Olet itseasiassa vähän pullukka. :D
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hämilläni minkä hiton takia te olette puhunut kaverin painosta? Trolli?
Puhuin tätini kanssa puhelimessa kaiutin päällä, koska puuhailin samalla muuta. Hänellä on ikävä tapa puhua ihmisistä pahaa. Mainitsi kuinka "Se Tanjakin on nykyään aika tukeva, varmaan yli 60 kiloa" Puhelun päätyttyä manasin kaverille tädin tapaa haukkua ihmisiä. Tähän väliin mies sanoi "no onhan yli 60-kiloinen nainen tukeva"
Ap
No läpsäise itseäsi naamaan ja koita nyt jo havahtua tuosta loputtoman hämilläsi olosta. Ehkä paino nyt on vaan syystä tai toisesta tullut keskusteluun ja siitä on sitten muutaman kommentti vaihdettu. Tunnyt olevan sitä ihmistyyppiä että menet ihan hämillesi ihan kaikesta mikä ei omalle kohdallesi ole sattunut.