Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän käsitys tukevasta naisesta "no yli 60 kiloa"

Vierailija
02.08.2021 |

Eipä voinut kun nauraa. Mallina työskentelevä kaveri sattui olemaan läsnä ja kertoi miehelle painavansa 66kg. Mies oli silmät suurena "no nyt kyllä kusetat"

Kommentit (145)

Vierailija
81/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihannenainen on 150cm/45kg.

Eli mun 10v laiha tyttäreni (on just noissa mitoissa). Pitäskö sun vähän tarkistaa ihannettasi?

No kuule, minä olen aikuinen nainen ja 156cm pitkä painan 45 kg, ihan normaalin kokoinen, en laiha vaan hoikka. Ja ihan normaalit mitat, kyllä aikuisenakin voi olla lyhyt ja kevyt. 

Vierailija
82/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuota toisen naisen painoa vaikea naisenkin arvioida, kun se on vähän sellainen tabu.

En itsekään hahmota, miten pitkä pitää olla, että minun painoiseni pitkä nainen on hoikka. Itse olen lyhyt ja paksu. Näytän hirveältä jo parista liikakilosta, kun taas pitkällä voi olla +10 kg, eikä vielä näy missään. Kadehdin pitkiä naisia.

Itse olen myös lyhyt ja pari liikakiloa todellakin näkyy (ja tuntuu) heti varressa :-( todella väärin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 60 kg nainen on l ä s k i. Ei mulla muuta.

Jep, just eilen tällänenki läski esiintyi tvssä, painoa 72kg eli ihan hirrrrveeeesssti.

https://www.google.com/search?q=rojas&client=ms-android-samsung-ga-rev1…

Hän on todella lihaksikas, rasvaprosentti on varmasti aivan minimissä. Kaikki tiedämme, että lihas painaa enemmän kuin läski. Mutta ajatellaan nyt kuitenkin tavallista kaduntallaajaa, harva on treenannut itseään niin että 72 kg näyttäisi samalta. Rasva on tilavuudeltaan yli puolet enemmän kuin lihas joten kilo rasvaa on paljon isompi köntti kuin kilo lihasta. Se ero vartalossa on huima.

Vierailija
84/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 60 kg nainen on l ä s k i. Ei mulla muuta.

Jep, just eilen tällänenki läski esiintyi tvssä, painoa 72kg eli ihan hirrrrveeeesssti.

https://www.google.com/search?q=rojas&client=ms-android-samsung-ga-rev1…

Hän on todella lihaksikas, rasvaprosentti on varmasti aivan minimissä. Kaikki tiedämme, että lihas painaa enemmän kuin läski. Mutta ajatellaan nyt kuitenkin tavallista kaduntallaajaa, harva on treenannut itseään niin että 72 kg näyttäisi samalta. Rasva on tilavuudeltaan yli puolet enemmän kuin lihas joten kilo rasvaa on paljon isompi köntti kuin kilo lihasta. Se ero vartalossa on huima.

Joo, muskelimimmit voi jättää keskustelusta pois koska heillä ei taulukot päde. Puhutaan ihan taviksista vaan niin pysyy joku järki tässä.

Vierailija
85/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihannenainen on 150cm/45kg.

Eli mun 10v laiha tyttäreni (on just noissa mitoissa). Pitäskö sun vähän tarkistaa ihannettasi?

No kuule, minä olen aikuinen nainen ja 156cm pitkä painan 45 kg, ihan normaalin kokoinen, en laiha vaan hoikka. Ja ihan normaalit mitat, kyllä aikuisenakin voi olla lyhyt ja kevyt. 

Indeksin mukaan oletkin normipainossa. Se tuntuu tosiaan yleisesti olevan joku tekosyy, että jos on aikuinen niin on väistämättä läski.

Vierailija
86/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmiä osa ihmisistä oikein on, kun luulee, että tietty paino tarkoittaa automaattisesti läskiä?

Itse olen pitkä ja hoikka, mutta jos joku kysyy painoani, vastaan aina tarkoituksella muutamalla kilolla yläkanttiin voidaksani nähdä, että miten se reagoi.

Vierailija
87/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen 60 kg ja 170 cm, ja jos vaikka 10 cm lyhyempi olisin, niin kai mä aika tukeva olisin.

Itse olen 170 cm ja 65 kg, ja olen pyöräkkä. Mahaa ja jenkkakahvoja on, sekä löysää muualla. Optimi olisi 55-60 kg.

Vierailija
88/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoilla liikuntaa riittävästi nykyään,saati sitten sen tuomia lihaksia.

Kyllä 60kg voi näyttää tukevalle monella pituudella, jos on vaan pehmeetä läskiä suurin osa.

89/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hämilläni minkä hiton takia te olette puhunut kaverin painosta? Trolli?

Voisko olla, että ensin on puhuttu naisten painoista ja tuo mallikaverin paino on tullut esille vasta sen jälkeen, kun ap:n mies sanoi yli 60 kg olevan tukeva?

esim

mies: "kyllä nainen on tukeva, jos on yli 60 kg"

mallikaveri: "ai kuten minä, minä painan 66 kg"

Olen edelleen hämillään miksi kenenkään painoista puhutaan missään muodossa?

Ei se ole kielletty aihe. Kaikesta saa puhua

Vierailija
90/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 175 senttiä ja 60 kiloa. Enkä ainakaan yhtään liian laiha. Minkähänlaisia jättiläisiä tällä palstalla oikein liikkuu? Ulkona liikkuessani olen pisimpien naisten joukossa.

Vierailija
91/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naiset ihan miehen painoisia. Olen 183cm/78kg urheilullinen mies ja moni nainen on isompi.

Vierailija
92/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennut, että keskivertomiehellä ei ole mitään käsitystä naisen painosta. Hyvänä esimerkkinä oma mieheni, jonka kanssa paino tuli puheeksi. Totesi, että "no kai sä jotain 60 painat". Minähän olen 85-kiloinen, eikä mies uskonut ennen kuin nousin puntarille :D

Vierailija
93/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei nyt ymmär mitään painosta. Olen 72kg painoinen 166cm pituinen voimannostaja nainen. Työpaikan miehet arvioivat että painan ehkä 55kg. Mulla on painoa joo mutta ei mitään näkyviä läskimakkaroita joten luulivat että olen kevyt.

Sama juttu siskoni 154kg kanssa, hänet arvioidaan ehkä 90kg painavaksi miesten toimesta.

Miehet on oppineet, että naisen ikää tai painoa arvioidessä iästä pois vähintään 10 vuotta ja painosta 20 kiloa.

Vierailija
94/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät miehet hahmota ihmisten painoa. Eivätkä erota, onko naiselle tehty kauneusleikkauksia tai onko naamassa kilo meikkiä. Siskoni mies ihasteli Love Island UK:n erästä naista, jossa ei ole luomua mikään, mutta miehen mielestä oli luonnonkaunis ja meikitön…

Tämä meikittömyys varsinkin…miehet luulevat, että ei ole meikkiä ja on luonnonkaunis ja saunan raikas kun ei ole a) kirkkaanpunaista huulipunaa b) mustalla kajajilla ympyröityjä silmiä. Vaikka pakkelia olisi muuten kilokaupalla naamassa. Ja näin sitten miehet luulevat tykkäävänsä ”luonnonkauniista naisista”. Todellisuudessa he eivät kuitenkaan meikittömiin päin edes katso.

Vierailija
95/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidan 82 kg ja koko xl käy silti päälle useimmissa vaatteissa.

Miehet ovat siis täysin hukassa naisten mittojen kanssa. Muutamaan otteeseen kävin entiseni kanssa vaatekaupoilla ja aina hän tarjosi ainakin 3 koko liian isoja vaatteita minulle. 🥲

Ja vielä vertailun vuoksi olen kapeamittainen ja paljon pienikokoisempi, kuin iso osa ikäisistäni naisista.

Jos kokoa xl pitää isona, niin mihinköhän kokoihin itseäni suuremmat ihmiset mahtavat pukeutua?

96/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 80 kg ja alle 160 cm nainen, kieltämättä viime aikoina olen omasta mielestänikin alkanut näyttää lihavalta, mutta ei ole motivaatiota varsinaisesti laihduttaa, pidän herkuista, juustosta, kermasta. Olen kohtuullisen terve.

Vierailija
97/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todennut, että keskivertomiehellä ei ole mitään käsitystä naisen painosta. Hyvänä esimerkkinä oma mieheni, jonka kanssa paino tuli puheeksi. Totesi, että "no kai sä jotain 60 painat". Minähän olen 85-kiloinen, eikä mies uskonut ennen kuin nousin puntarille :D

Oisko vaan ollut kohtelias. Pari kertaa kun sen virheen elämässään tekee että vihjaa naisen painavan liikaa niin varoo tekemästä uusiks jos on yhtään tapana oppia virheistään.

Vierailija
98/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paidan 82 kg ja koko xl käy silti päälle useimmissa vaatteissa.

Miehet ovat siis täysin hukassa naisten mittojen kanssa. Muutamaan otteeseen kävin entiseni kanssa vaatekaupoilla ja aina hän tarjosi ainakin 3 koko liian isoja vaatteita minulle. 🥲

Ja vielä vertailun vuoksi olen kapeamittainen ja paljon pienikokoisempi, kuin iso osa ikäisistäni naisista.

Jos kokoa xl pitää isona, niin mihinköhän kokoihin itseäni suuremmat ihmiset mahtavat pukeutua?

Olen sinua 30 kiloa kevyempi ja käytän kokoa XS/S, enkä pidä itseäni erityisen pienenä tai laihan vaan olen normaalipainoinen.

Jos XL ei ole iso niin mikä mä sit olen jos en pieni?

Miehet on hukassa naisten painojen ja koon kanssa mutta ovat kyllä naisetkin nykyään sokeutuneita omalle peilikuvalleen.

Vierailija
99/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät miehet hahmota ihmisten painoa. Eivätkä erota, onko naiselle tehty kauneusleikkauksia tai onko naamassa kilo meikkiä. Siskoni mies ihasteli Love Island UK:n erästä naista, jossa ei ole luomua mikään, mutta miehen mielestä oli luonnonkaunis ja meikitön…

🤣🤣

Miehet on kyllä hauskoja näissä asioissa!

Sama on luonteen kanssa.

Nainen on mukava ja kiva ihminen kunhan hymyilee koko ajan, kikattelee seksistisille vitseille, paapoo miestä ja muutenkin aika tyhjäpää.

Vierailija
100/145 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet arvioivat nsisten painoja usein pituuden mukaan. Olen 175 cm ja painan 65 kg ja eräs mies arvioi painokseni 80 kg eli ”suunnilleen sama kuin hänelläkin” (ollaan suunnilleen saman pituisia). Lyhyemmän ystäväni painon hän arvioi 60 kg, vaikka hän painaakin 74 kg. Ihmisten painon arvio on vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme