Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako mennä juhliin nyt?

Vierailija
02.08.2021 |

Ensi lauantaina olisi n. 20 hengen juhlat joita siirretty jo vuodella. Tärkeä merkkipäivä, juhlijat nuorempaa varhaista keski-ikää. En osaa päättää menisinkö vai en. Oletan että juhlissa on mietitty turvavälejä ja kaikkea mutta ovat sisätiloissa kuitenkin. Tampereen seudulla eli aika pahassa paikassa. Mitä aattelette?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin.

Vierailija
2/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, varsinkin jos olet saanut rokotteen. Suurin osa juhlijoista kuitenkin lienee rokotettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei uskaltaisi?

Vierailija
4/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei uskaltaisi?

Lähinnä siksi että joukossa voi vielä olla varsinin nuoremmassa väessä rokottamattomia. Suurimmalla osalla lienee vasta 1. rokotus alla ja se ei kauheasti suojaa. Eikä suojaa kaksikaan täysin. Olisi kamalaa tartuttaa itse joku vahingossa (rokotettukin voi tartuttaa) tai sairastua itse (rokotettukin voi sairastua) varsinkin kun on hemmetinmoinen kiire töissä jo muutenkin. Ei olisi varaa sairastaa... Nämä siis mun syyt. Varmaan kuitenkin menen, mutta kyllä tuo mietityttää. ap

Vierailija
5/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronahullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei uskaltaisi?

Lähinnä siksi että joukossa voi vielä olla varsinin nuoremmassa väessä rokottamattomia. Suurimmalla osalla lienee vasta 1. rokotus alla ja se ei kauheasti suojaa. Eikä suojaa kaksikaan täysin. Olisi kamalaa tartuttaa itse joku vahingossa (rokotettukin voi tartuttaa) tai sairastua itse (rokotettukin voi sairastua) varsinkin kun on hemmetinmoinen kiire töissä jo muutenkin. Ei olisi varaa sairastaa... Nämä siis mun syyt. Varmaan kuitenkin menen, mutta kyllä tuo mietityttää. ap

Topakkaa öyhötystä ilmassa. 🙌

Häh. Sori jos siltä kuulostaa. Ei ole tarkoitus yhtään öyhöttää eikä pöyhöttää. Mua vaan kiinnostaa, mitä te muut tällä hetkellä tällaisista tilanteista mietitte. Jos ylireagoin niin haluan kuulla sen. Hemmetti kun tässä ei enää osaa ajatella, mikä on normaalia kun kaikki on ollu niin outoa viimeiset pari vuotta. Mä en vaan aidosti tiedä mitä ajatella.

Vierailija
6/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus 🙄

Vierailija
7/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tsiisus 🙄

Unohdin, että tää palsta on passiivisaggressiivisten asuinsija :D Tsiisus itelles vaan. Unohtakaa.

Vierailija
8/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tarkka olenkin näistä niin Menisin kyllä koska ei tuon enempää väkeä ja kun vieraat on tota ikäluokkaa. Mihinkään kaksikymppisten juhliin en menisi.

Vierailija
9/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin juhliin. Pitäisin maskia sisällä. Söisin ulkona. Pitäisin turvavälin. Pesisin kädet. En jäisi ryyppäämään.

Vierailija
10/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan noista nuoremman väen yksityistilaisuuksista, bileistä ja festareilta on nyt lähtenyt tämä hurja tartunta-aalto. Eli en todellakaan lähtisi. Kyse ei ole uskaltamisesta vaan siitä mikä juuri nyt on järkevää ja vastuullista. Juhliminen ei ole.

Vierailija
11/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kahdesti rokotettu ylipainoinen astmaatikko, enkä todennäköisesti menisi. Uskon, että rokote suojaa minua, muutenhan en olisi sitä ottanut, mutta uskon myös, että on ihan mahdollista, että minä olisin se, jolla on niin surkea mäihä, että rokotteesta huolimatta saa taudin siinä muodossa, että se vie sairaalaan. Minulla on järjetömmän voimakas lääkäri- ja sairaalakammo, joten en ehdoin tahdoin tee mitään sellaista, mikä lisää riskiä sinne joutumiseen.

Ja ei tarvitse tulla huomauttelemaan, että ylipaino lisää elämässä sairastumisen riskiä ilman koronaakin. Olen kyllä tietoinen tästä ja ongelma on prosessissa. Taklaan sitä tällä hetkellä urheilemalla päivittäin ja syömällä terveellisesti (mutta liikaa). Veriarvot, sokerit jne. on erinomaiset, mutta olen kuitenkin lihava eli ilmeisesti sen takia suuremmassa koronariskissä, vaikka kunto onkin hyvä.

Mieti AP asiaa niin, että nautitko juhlista, jos menet vai ahdistaako koko ajan ajatus mahdollisesti sairastumisesta? Mieti myös kumpi tunne on voimakkaampi ahdistus mahdollisesta sairastumisesta vai myöhemmin tuleva harmitus ja itsesyyttele siitä, että et osallistunut toisen tärkeisiin juhliin. Päätös sitten tuon perusteella, kumpikin vaihtoehto on ok.

Vierailija
12/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi sisälle.

Meillä itsellä ensi la lapsen valmistumisjuhla hyvin pienelle määrälle ihmisiä. Juhla järjestetään ulkona, oli sää sitten mikä oli. Nytkin pidän juhlaa riskinä, mutta näillä mennään... sisällä en järjestäisi mistään hinnasta.

Vierailija
13/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon päästä sadan hengen hääbileet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi