Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4. luokkalaisen lukujärjestys

Vierailija
15.08.2014 |

Aivan käsittämätön; 2x 7h päivä, 1x 5h päivä, 1x 4h päivä, 1x 3h päivä. Kahtena päivänä koulu loppuu klo 12. Kaikki mahdollisuudet järkevämmän työjärjestyksen luomiseksi toki käyty läpi... 

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Suomessa voi olla jokapaiva samanpituinen kuten esim Englannissa? Helpottaa kaikkien rutiinien kanssa. Poika aloitti koulun 2kk ennen 5:tta syntymapaivaansa ja koulu alkaa 8.45 ja loppuu 15.15. Suomessa lapset ovat jo paivakodissa tottuneet pitkaan paivaan, ettei edes sen puolesta tulisi vaikeuksia. Taalla joillekin on hieman pitka paiva, mutta kaikki tottuvat. Ja se hyva puoli on myos, etta sama systeemi jatkuu lapi koulun, myos yla-asteella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi