Lue keskustelun säännöt.
4. luokkalaisen lukujärjestys
15.08.2014 |
Aivan käsittämätön; 2x 7h päivä, 1x 5h päivä, 1x 4h päivä, 1x 3h päivä. Kahtena päivänä koulu loppuu klo 12. Kaikki mahdollisuudet järkevämmän työjärjestyksen luomiseksi toki käyty läpi...
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksei Suomessa voi olla jokapaiva samanpituinen kuten esim Englannissa? Helpottaa kaikkien rutiinien kanssa. Poika aloitti koulun 2kk ennen 5:tta syntymapaivaansa ja koulu alkaa 8.45 ja loppuu 15.15. Suomessa lapset ovat jo paivakodissa tottuneet pitkaan paivaan, ettei edes sen puolesta tulisi vaikeuksia. Taalla joillekin on hieman pitka paiva, mutta kaikki tottuvat. Ja se hyva puoli on myos, etta sama systeemi jatkuu lapi koulun, myos yla-asteella.