Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen r-kioskimyyjä. Kysyttävää?

Vierailija
14.08.2014 |

Olen junassa tylsistyneenä, kysykää mitä mieleen juolahtaa.

Kommentit (132)

Vierailija
101/132 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:02"]Ne pennut varastaa. Aina. Ennen kaikkea brain blasterzeja.

[/quote]

Ja siis sillä perusteella että löytyy erittäin usein tyhjiä karkkipapereita.

[/quote]

Ei muuten varasta. On sijoitettu namit niin että ovat semmoisella paikalla ettei niitä vois mun huomaamatta napsia taskuun. :) -ap

Vierailija
102/132 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan lapset varasta.

Brain blasterseissa on monesti tyhjiä karkkipapereita valmiiksi, huomaa kun laittaa laatikosta niihin läpinäkyviin rasioihin hyllyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/132 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:05"]Kuinka usein sua yritetään iskeä ollessasi töissä?

[/quote]

Toisinaan. Yks vakkariahdistelija on joka alkaa jo hieman rasittaa mut onneksi kohta pääsee siitä eroon kun työt loppuvat :D Kyllä kerran vuorossa aina kuulee jonkun väsähtäneen iskurepliikin/flirttiä. Ja sitten on ne keski-ikäiset miehet.. :D -ap

Vierailija
104/132 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläkin sijoitettu niin että kassalta on suora näköyhteys näihin pikkunameihin. Ne karkkipaperit on revittyjä.

Vierailija
105/132 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vastata taukoasiaan liittyen että jokainen ketä kipsalle menee töihin, tietää aika varmasti mitä se työ pitää sisällään. Eli itsepähän on ammattinsa valinnut ;) (love it!) Eipä ole työntekijöillä juuri yli 7h päiviä ja jos on, semmosilla kioskeilla missä ei kerkiä koskaan syödä/juoda/käydä pissalla/tupakalla, on varmasti 2 vuorossa tai pidemmät vaihtoajat.. :) terveisin aloittava R-Kioski kauppias! ;)

Vierailija
106/132 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei keitetä kahvia kuin kahdesti päivässä eli aamulla avatessa ja iltapäivällä vuoron vaihdon aikaan.

100 metrin säteellä 3 kahvilaa ja 2 ravintolaa sekä 2 huoltoasemaa noin 200 metrin päässä. Kahvia ei kertakaikkiaan mene tippaakaan. Lopetettiin siis jatkuva keittäminen kokonaan.

Vierailija
107/132 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi saa ärrän sääntöjen mukaan seisoa enintään 1, 5h ... terv. Toinen ärräläinen

Vierailija
108/132 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menis viikossa 25 pannullista viemäroin jos keitettäis 1,5 h välein... mietippä sitä hävikkiä. Vaikka on annettu ohjeet niin aivoja voi käyttää kun kaikki säännöt ei pelaa kaikilla kioskeilla. Ja on muuten testattu, samalta maistuu vaikka olis 3h tai 1,5 h seisonu termarissa! T. 7 vuotta ärrällä

Vierailija
109/132 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:31"]

Pakko vastata taukoasiaan liittyen että jokainen ketä kipsalle menee töihin, tietää aika varmasti mitä se työ pitää sisällään. Eli itsepähän on ammattinsa valinnut ;) (love it!) Eipä ole työntekijöillä juuri yli 7h päiviä ja jos on, semmosilla kioskeilla missä ei kerkiä koskaan syödä/juoda/käydä pissalla/tupakalla, on varmasti 2 vuorossa tai pidemmät vaihtoajat.. :) terveisin aloittava R-Kioski kauppias! ;)

[/quote]

Noniin, siinä meillä arvostettava kauppiaanalku kun ensitöikseen heitetään tessillä ja työaikalailla vesilintua. :D

Vierailija
110/132 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:31"]

[/quote]

Noniin, siinä meillä arvostettava kauppiaanalku kun ensitöikseen heitetään tessillä ja työaikalailla vesilintua. :D

[/quote]

Onko sulla ongelmia luetunymmärtämisen kans? Tottahan se on, että kaikki, jotka ko. alalle hakeutuu, tietää, että ei ole varsinaisia taukoaikoja, vaikka kuinka TESin mukaan pitäis olla. Harvoin nois paikois muutenkaa ihnisiä 24/7 on ja näin ex-Ärräläisenä voin sanoa, että kyl siel ehti reippaastikki kahvitella ja röökata. Ja mites toi työaikalaki? 7h päiviin kuuluu yks ruokatauko, jonka voi pitää just vaihtoajalla - joita muuten pidennetään kiireisissä paikoissa.

Vierailija
111/132 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teilläkin ne ärsyttävät pikkulavuaarit, joissa ei mahdu pesemään kahvipannuja? Tänään meni vartti liotusjauhon huuhteluun. Ja samalla läikytin vettä kaikkialle... Kivaa aina tehä ylitöitä :)

Vierailija
112/132 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:13"]Kauanko kahvi seisoo siinä termoskannussa ennenkuin keität uutta?

[/quote]

Kahvinkeittoaikamme ovat 3 tunnin välein. Eli sitä pidempään ei kahvi seiso. Toki tästäkin on mahdollista työntekijän lipsua mutta itse pidän kahvinkeittoajoista kiinni kun samaa kahvia juon itsekin. :) -ap

[/quote]

Ei ole kolme tuntia... Kaksi on ehdoton maksimi! Yleensä vaihdetaan max puolentoista tunnin välein. Teillä laiminlyödään R-kioskin antamaa ohjeistusta.

T. toinen ärräläinen

Vierailija
113/132 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:31"]

[/quote]

[/quote]

Onko sulla ongelmia luetunymmärtämisen kans? Tottahan se on, että kaikki, jotka ko. alalle hakeutuu, tietää, että ei ole varsinaisia taukoaikoja, vaikka kuinka TESin mukaan pitäis olla. Harvoin nois paikois muutenkaa ihnisiä 24/7 on ja näin ex-Ärräläisenä voin sanoa, että kyl siel ehti reippaastikki kahvitella ja röökata. Ja mites toi työaikalaki? 7h päiviin kuuluu yks ruokatauko, jonka voi pitää just vaihtoajalla - joita muuten pidennetään kiireisissä paikoissa.

[/quote]

Niinno, se TES ei oikein ole sellainen asia että päästään itse valitsemaan että tykätäänkö me mennä sen mukaan vai ei, kunhan kerrotaan siitä työntekijöille!

Mä tiiän ja sä tiiät että siellä ei niitä taukoja saa aina pidettyä, mitkä työntekijälle kuuluu.

Tuollainen perseily pitäisi kitkeä rankalla kädellä pois koko kaupanalalta ja ikäväkseni joudun usein toteamaan että naiset kaivaa ihan oman kuoppansa suostumalla noihin rikkomuksiin vuosikausia siksi että "se nyt vaan on niin, ei meillä sillä TESllä ole niin väliä, kaikkihan sen tietää."

Missä teidän munat on, siskot?

Vierailija
114/132 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:39"]Meillä menis viikossa 25 pannullista viemäroin jos keitettäis 1,5 h välein... mietippä sitä hävikkiä. Vaikka on annettu ohjeet niin aivoja voi käyttää kun kaikki säännöt ei pelaa kaikilla kioskeilla. Ja on muuten testattu, samalta maistuu vaikka olis 3h tai 1,5 h seisonu termarissa! T. 7 vuotta ärrällä

[/quote]

Siinä on eroa, ja asiakkaat huomaavat myös. Aina kehuivat, että mun kahvi on parempaa kuin työkaverin. No ei ihmekään kun hän just piti noita kolmen tunnin kahveja siellä...

Vierailija
115/132 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 14:39"]Meillä ei keitetä kahvia kuin kahdesti päivässä eli aamulla avatessa ja iltapäivällä vuoron vaihdon aikaan.

100 metrin säteellä 3 kahvilaa ja 2 ravintolaa sekä 2 huoltoasemaa noin 200 metrin päässä. Kahvia ei kertakaikkiaan mene tippaakaan. Lopetettiin siis jatkuva keittäminen kokonaan.

[/quote]

Juurikin näin! Ehkä kannattaa suhteuttaa se kahvin keitto menekkiin. Ihan älytöntä lotrata kahvia tunnin välein vaan että sais sen kaadettua viemäriin. :D

Vierailija
116/132 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hitsi, onpa täällä monta meitä ärräläistä :) itse äitiyslomalla ja hinku duuniin jo kova :)

Vierailija
117/132 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko koskaan lehtiä tai elokuvia kotiin lainaksi? :)

Vierailija
118/132 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:04"]

Et ole varmaan sama, mutta voi että kävi korpeamaan kun koitin käydä ostamassa äsken tupakka-askia kosmetologin jälkeen, tietysti ilman meikkiä ja rennommissa vaatteissa... en saanut! Olen lähemmäs 30 ja yritin maksaa luottokortilla vielä, mutta papereita kun ei ollut mukana niin ei herunut vaikka totesi itsekin että varmasti täysi-ikäinen olet... miksi näin tarkkaa?

[/quote]

Luottokortti voi ikävä kyllä olla alaikäiselläkin...

Vierailija
119/132 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:24"]Otatko koskaan lehtiä tai elokuvia kotiin lainaksi? :)

[/quote]

En ota. :) olen ollut eräässä videovuokraamossa aikoinaan töissä joten minulla on sinne elinikäinen vip ja leffatarjonta siellä parempi. Lehtiä harvemmin kiinnostaa edes lukea. :) -ap

Vierailija
120/132 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:09"]No voi hitsi, onpa täällä monta meitä ärräläistä :) itse äitiyslomalla ja hinku duuniin jo kova :)

[/quote]

Näyttää olevan! Itse taas odottelen jo että työt loppuvat.. :D -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän