Olen r-kioskimyyjä. Kysyttävää?
Olen junassa tylsistyneenä, kysykää mitä mieleen juolahtaa.
Kommentit (132)
Montako kertaa viikossa ryöstetään?
Pelottaako töissä koskaan? Oppiiko hommat helposti?
Hahah, nimikyltissäni lukee kyseinen "heRkuttele" joten kuulen hekuttelua joka toiselta asiakkaalta. :D
Oletko miettinyt r-kioski yrittäjäksi ryhtymistä?
Vieläkö teinit punastelee ostaessaan kortsuja?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:05"]
Hahah, nimikyltissäni lukee kyseinen "heRkuttele" joten kuulen hekuttelua joka toiselta asiakkaalta. :D
[/quote]
Höh, luulin olevani eri hauska :D
Ei ryöstetä usein, viimeksi ryöstetty 4 vuotta sitten ja sekin jäi yritykseksi. Ja ei pelota, vaikka olenkin nuori ja pienikokoinen nainen. :) Paljon toki käy epäilyttäviä asiakkaita mutta vielä ei ole ollut ongelmia eikä toivottavasti tulekaan. -ap
En ole miettinyt r-kauppiaakso ryhtymistä, vaikka meitä rivimyyjiä siihen painostetaan. Ei houkuttele ja on muutenkin vähän eri tavoitteet työelämässä. -ap
Teinit ei punastele, keski-ikäiset miehet senkin edestä. -ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:04"]Pelottaako töissä koskaan? Oppiiko hommat helposti?
[/quote]
Unohdin vastata tuohon toiseen kysymykseesi! Hommien oppiminen vaatii aikansa, ärrältä kun tosiaan saa ihan mitä vaan ja ihmiset olettavat meidän olevan päteviä vr-työntekijöitä, passivirkailijoita ja postineitejä yms. Ajan kanssa kuitenkin oppii. :)
Mitä tavoitteita sulla on tulevaisuudessa?
Kauanko kahvi seisoo siinä termoskannussa ennenkuin keität uutta?
Missä päin Suomea olet ärräläisenä? :) itse olen äitiyslomalla ärräduunista
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:13"]Mitä tavoitteita sulla on tulevaisuudessa?
[/quote]
Ai ihan yleisesti? Opiskella unelmieni ammattiin, saada arvostettu asema työelämässä ja perustaa perhe. Ne tavalliset siis. En tiedä haitko takaa työelämäni tulevaisuuden tavoitteita mutta taisin tulla vastanneeksi siihenkin. :)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:13"]Kauanko kahvi seisoo siinä termoskannussa ennenkuin keität uutta?
[/quote]
Kahvinkeittoaikamme ovat 3 tunnin välein. Eli sitä pidempään ei kahvi seiso. Toki tästäkin on mahdollista työntekijän lipsua mutta itse pidän kahvinkeittoajoista kiinni kun samaa kahvia juon itsekin. :) -ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:13"]Minkä ikäinen olet?
[/quote]
Olen 20. :) -ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:15"]Missä päin Suomea olet ärräläisenä? :) itse olen äitiyslomalla ärräduunista
[/quote]
Savon/Itäsuomen alueella. :) -ap
Paljonko sulle jää käteen palkasta?
Hekutteletko koskaan?