Olen r-kioskimyyjä. Kysyttävää?
Olen junassa tylsistyneenä, kysykää mitä mieleen juolahtaa.
Kommentit (132)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:44"]
Onneksi tuostakin taukoasiasta on valitettu pamille :) t. Toinen ärräntäti itä-suomesta.
[/quote]
Kymmeniä kertoja tässä yli 20 ärrävuoteni aikana on asiaa viety eteenpäin. Turhaan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:37"]Oletko syntyjäsi asiakapalveluhenkinen ja ulospäinsuuntautunut, vai oletko opetellut siihen? Onko unelma-ammattisi siis jossain muualla?
[/quote]
Olen kyllä ulospäinsuuntautunut ja olen tehny laidasta laitaan töitä, esim kehitysvammaisten kanssa. Olen hyvä käsittelemään ja lukemaan ihmisiä ja olen empaattinen ja kärsivällinen. :) Eli asiakaspalvelu tulee kyllä luonnostaan. Olen siis vasta 20-vuotias ja tämä on vain yksi kesäduuni muiden joukossa, ei siis unelma-ammattini. En halua tarkemmin sanoa missä aloitan opiskelut mutta oikeustieteelliseen lähden opiskelemaan, kolmas hakukerta ja viimein tärppäsi :) -ap
Mille summille Paysafe cardin pystyy ostamaan?
-AVLauren
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:41"]Mille summille Paysafe cardin pystyy ostamaan?
-AVLauren
[/quote]
10, 25, 50 ja 100
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:41"]
-AVLauren
[/quote]
10e/25e/50e/100e
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:37"]En tiiä menikö ohi, mutta tauoistasi puheen ollen... Jos olet yksin ja ovi aina auki, niin miten pääset vessaan? Jokuhan voi nyysiä kamat :D laitatko oven lukkoon tms?
[/quote]
Antaa nyysiä. Myyjilläkin on luonnolliset tarpeet. Samalla tavalla ne voidaan nyysiä siinä vaiheessa kun olen takahuoneesta hakemassa tavaraa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:41"]
-AVLauren
[/quote]
10e/25e/50e/100e
[/quote] Kiitoksia :) Tyttäreni kysyi, haluaisi niillä VIPin MSP:hen.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:37"]En tiiä menikö ohi, mutta tauoistasi puheen ollen... Jos olet yksin ja ovi aina auki, niin miten pääset vessaan? Jokuhan voi nyysiä kamat :D laitatko oven lukkoon tms?
[/quote]
Antaa nyysiä. Myyjilläkin on luonnolliset tarpeet. Samalla tavalla ne voidaan nyysiä siinä vaiheessa kun olen takahuoneesta hakemassa tavaraa.
[/quote]
Juu u. Olin vain utelias miten ap toimii tässä tilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:37"]En tiiä menikö ohi, mutta tauoistasi puheen ollen... Jos olet yksin ja ovi aina auki, niin miten pääset vessaan? Jokuhan voi nyysiä kamat :D laitatko oven lukkoon tms?
[/quote]
[/quote]
Niin juuri. :D -ap
Jatkan vielä että yleensä kyllä katson minkälaista porukkaa kioskissa on sisällä kun kipasen vessaan. :) -ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:25"]Toinen ärräneiti ilmoitauttuu, pk-seudulta tosin :)
[/quote]
Jos tuo toinen on ap, niin ootkö sä sit p.a?
Eikö sua ärsytä ku koululaiset on siin karkki puolella varmaan puoli tuntia eikä osaa päättää... On siinä tiellä ja vaikuttaa kun yrittäisi varastaa jotakin. Sit ku ne ostaa ne antaa niitä hiluja joiden laskemisessa menee koko päivä
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:59"]Eikö sua ärsytä ku koululaiset on siin karkki puolella varmaan puoli tuntia eikä osaa päättää... On siinä tiellä ja vaikuttaa kun yrittäisi varastaa jotakin. Sit ku ne ostaa ne antaa niitä hiluja joiden laskemisessa menee koko päivä
[/quote]
Jos tuosta ärsyyntys niin ois elämä aika vaikeeta. Onhan se vähän rasittavaa, varsinkin jos on huonosti käyttäytyviä lapsia mut nekin yleensä uskoo kun nätisti huomauttaa. Hilujen laskeminen ei haittaa :D sulosia ja kohteliaita koululaisia käy meidän kioskilla. -ap
Ne pennut varastaa. Aina. Ennen kaikkea brain blasterzeja.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:02"]Ne pennut varastaa. Aina. Ennen kaikkea brain blasterzeja.
[/quote]
Ja siis sillä perusteella että löytyy erittäin usein tyhjiä karkkipapereita.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:03"]Onko nimesi Satu?
[/quote]
En ole satu. -ap
Kuinka usein sua yritetään iskeä ollessasi töissä?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:02"]Ne pennut varastaa. Aina. Ennen kaikkea brain blasterzeja.
[/quote]
Ja siis sillä perusteella että löytyy erittäin usein tyhjiä karkkipapereita.
[/quote]
Ei muuten varasta. On sijoitettu namit niin että ovat semmoisella paikalla ettei niitä vois mun huomaamatta napsia taskuun. :) -ap
Oletko syntyjäsi asiakapalveluhenkinen ja ulospäinsuuntautunut, vai oletko opetellut siihen? Onko unelma-ammattisi siis jossain muualla?