Olen r-kioskimyyjä. Kysyttävää?
Olen junassa tylsistyneenä, kysykää mitä mieleen juolahtaa.
Kommentit (132)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:23"]Etkö tosiaan muita töitä löytäny
[/quote]
Jaa. :D -ap
hoks! kahvin keitto väli tulisi olla 1,5 tuntia. Konsernin mukaan!
Ärrä on kiva työpaikka. Lisät vaan surkeat.
Onkohan lähi-Ärrällä toimittu väärin kun passit missään kassakaapissa ole, vaan tiskin alla olevassa lukottomassa vetolaatikossa?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 01:30"]Onkohan lähi-Ärrällä toimittu väärin kun passit missään kassakaapissa ole, vaan tiskin alla olevassa lukottomassa vetolaatikossa?
[/quote]
On toimittu. Tosta voi antaa palautetta. Se on turvallisuusriski. Toisaalta oletko ihan varma, että ne ovat lukottomassa laatikossa? Mulla on joskus tullut kaksi passin hakijaa peräkkäin enkä ole vielä ehtinyt laittaa avainta takaisin aikaviiveeseen siinä välissä.
Kyl nis passilaatikoissa on aina lukko. Aina.
Entinen ärräläinen täällä;) tein yksin sunnuntaisin 9 h päivän. Lapou luukulla klo 12-12.30 ruokatauon ajaksi. Lappu luukulle kun pissahätä.
Nyt jo kaupan alalle siirtynyr..3 taukoa..ei herkkuja -20 kg :)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:16"]Entinen ärräläinen täällä;) tein yksin sunnuntaisin 9 h päivän. Lapou luukulla klo 12-12.30 ruokatauon ajaksi. Lappu luukulle kun pissahätä.
Nyt jo kaupan alalle siirtynyr..3 taukoa..ei herkkuja -20 kg :)
[/quote]
Miten sun syömiset liittyy sun työpaikkaan? Ja kyllä mullekin kelpais laittaa lappu luukulke ruokatauon ajaksi, mutta ei sitå Helsingissä noin vaan tehdä. Jossain pikkukylässä, missä on aina samat asiakkaat, voisikin varmaan.
Helsinki oli. Ja luvan kanssa :)
No mä söin paljo herkkuja.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:37"]Helsinki oli. Ja luvan kanssa :)
No mä söin paljo herkkuja.
[/quote]
Niin mutta miksi sä et syö niitä herkkuja enää? Miten sun työpaikka vaikuttaa siihen?
Etkö tosiaan muita töitä löytäny