Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita et ikinä tekisi ammatissasi/työssäsi nähtyjen asioiden vuoksi?

Vierailija
28.12.2022 |

Tällaisia kiertää Instagramissa lähinnä terveydenhuollon ihmisten kertomina, mutta näitä on mielenkiintoista kuulla muutenkin!

Olen sosiaalityöntekijä enkä ikinä suostuisi järjestelyyn, jossa puolisoni hoitaa (tai "hoitaa", sehän tässä on riskinä) kaikki perheemme raha-asiat eikä minulla ole mitään tietoa siitä, millä tolalla asiat ovat. Parhaissa tapauksissa näissä on vielä ainoastaan yhteinen tili, ei omia tilejä kuin korkeintaan sillä asioita huonosti hoitavalla osapuolella. Ei ole ihan yksi tai kaksi tapausta, kun jonkun säntillistä elämää elävän henkilön palkat ja etuudet on pelattu tai pyöritetty ties mihin hämäriin säätöihin ja asumiskulut, vakuutukset, sähkölaskut ja jopa lasten harrastukset jääneet maksamatta.

Kommentit (642)

Vierailija
1/642 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmä pitää olla, jos antaa tuollaisen tapahtua, eikä hälytyskellot ole soineet.

Vierailija
2/642 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkityöntekijänä voin allekirjoittaa kaiken mitä AP viestissäsi kerroitkin. Lisäksi en ikinä ottaisi kulutusluottoja maksaakseni muita kulutusluottoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/642 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi lapsiani kenen tahansa hoitoon, vaikka näyttäisivät kuinka kilteiltä ja vaarattomilta, ja tuntisin heidät pidemmältä ajalta. Terveiset oikeuspsykiatrialta

Vierailija
4/642 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi hotellihuonetta epäsiistiksi jäljiltäni. En mä nyt sitä siivoa lähtiessäni mutta mietin kyllä kuinka helpottaa siivoojan työtä.

Olin kerroshoitaja ja tajusin kuinka minuuttiaikataulutettua se työ on.

Vierailija
5/642 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jättäisi hotellihuonetta epäsiistiksi jäljiltäni. En mä nyt sitä siivoa lähtiessäni mutta mietin kyllä kuinka helpottaa siivoojan työtä.

Olin kerroshoitaja ja tajusin kuinka minuuttiaikataulutettua se työ on.

Hei minäkin! Otan joskus jopa lakanat valmiiksi pois ja kasaan ne siisteihin pinoihin erikseen pyyhkeet jne. Ihan vain yllättääkseni siivoojat iloisesti.

Vierailija
6/642 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi alle 2-vuotiasta päiväkotiin.

Vierailija
7/642 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista autoa.

-automekaanikko

Vierailija
8/642 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omista autoa.

-automekaanikko

Millä automekaanikko sitten ajelee? Vai onko sulla leasing auto?

Vierailija
9/642 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omista autoa.

-automekaanikko

Kävellen, pyörällä joskus bussilla.

Vierailija
10/642 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan yrittäisi itsem urhaa parasetamolilla.

Vierailija
11/642 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omista autoa.

-automekaanikko

Kävellen, pyörällä joskus bussilla.

entä jos asuisit keskellä metsää, millä ajaisit sitten?

Vierailija
12/642 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia.

-lastenkodin ohjaajana 20 vuotta-

Vierailija
13/642 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla usein jotkut ylistävät oikein yhteistiliä, kuulemma pitää olla yhteinen, erillään ei käy. Vaikka miten sanoisi että erilliset voisi olla hyvä idea. 

Vierailija
14/642 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankkityöntekijänä voin allekirjoittaa kaiken mitä AP viestissäsi kerroitkin. Lisäksi en ikinä ottaisi kulutusluottoja maksaakseni muita kulutusluottoja.

Vakuutusneuvojana lisäisin vielä, pidä luottotiedot puhtaana.

Vierailija
15/642 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan yrittäisi itsem urhaa parasetamolilla.

Eipä oikein millään lääkkeellä, voi jäädä aivovamma ja olet muiden hoidettavana lopun ikäsi.

Vierailija
16/642 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi naimisiin ihmisen kanssa, jolla ei ole oleskelulupaa Suomeen.

Vierailija
17/642 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ostaisi asuntoa uudesta taloyhtiöstä

-pyytäisi kuntotarkastusta eräältä paikalliselta pitkään alalla toimineelta yhtiöltä

Vierailija
18/642 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan anna edes asiallista palautetta jostakin yrityksen yleisistä järjestelyistä kenellekään rivityöntekijälle. Se kaupan kassa/ravintolan tarjoilija/puhelinoperaattorin aspa ei päätä työpaikallaan yhtään mistään eikä hänellä ole mitään sananvaltaa mihinkään. Tiedän omasta aspa-kokemuksesta, että me asiakaspalvelijat saadaan kyllä kovasti huudella monenlaisista asioista, eikä ne kiinnosta ketään. Vasta sitten, kun palautetta menee virallisten palautekanavien kautta suoraan asiakkailta yrityksen ylemmälle tasolle, voidaan asioihin puuttua. 

Vierailija
19/642 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi uusperheeseen. Jos tästä nyt ero tulisi, niin yksin sinnittelisin siihen että nuorin muuttaa omilleen. Vanhemmilla on lähes poikkeuksetta valoisampi käsitys lasten sopeutumisesta kuin lapsella itsellään.

Vierailija
20/642 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reklamoisi jostain asiasta oksentamalla sitä vihaisesti ensimmäisen näkemäni/kuulemani asikaspalvelijan niskaan, jolla yleensä ei ole osaa taikka arpaa jonku tuotteet, palvelun tai muun asian virheellisyyteen.

Tosin, olen saanut hyvän kotikasvatuksen ja olen muutenkin tasapainoinen ihminen, joten kykenen tekemään reklamaatiotkin ystävällisesti ja asiallisesti, vaikka asioisin virheen tehneen henkilön kanssa.