Olen r-kioskimyyjä. Kysyttävää?
Olen junassa tylsistyneenä, kysykää mitä mieleen juolahtaa.
Kommentit (132)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:15"]Viimeksi katsomasi kauhuelokuva? Voisitko asua soluasunnossa, jossa asuu lisäkseksi pari miestä?
[/quote]
Hmm! Viimeisin taisi olla Sinister. Sen jälkeenkin olen varmaan jotain katsonut mutta olleet varmaankin niin huonoja ettei ole jäänyt mieleen. Ja voisin varmaankin, en tosin voi kuvitella että joutuisin tilanteeseen jossa tuo olisi ainoa mahdollinen vaihtoehto. :D -ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:28"]Ootko wt
[/quote]
Olen. Ap
Haetaanko kioskiltasi valmiita passeja?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:15"]
Viimeksi katsomasi kauhuelokuva? Voisitko asua soluasunnossa, jossa asuu lisäkseksi pari miestä?
[/quote] Oho, toi "seksi" ilmestyi ihan vahingossa tähän mun kysymyslauseeseen. ;)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:32"]Haetaanko kioskiltasi valmiita passeja?
[/quote]
Epävalmiita ei.ole tarjolla : ) -ap
Onneksi tuostakin taukoasiasta on valitettu pamille :) t. Toinen ärräntäti itä-suomesta.
Tuohon tauko asiaan liittyen, onko kaikki työntekijät vain nielleet tämän vai onko kukaan valittanut asiasta ylemmälle taholle?
Nyt on joku vale-ap trollaamassa... :D -ap
Tuo joka vastasi noihin wt ja passikysymyksiin. :D -ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:46"]Tuo joka vastasi noihin wt ja passikysymyksiin. :D -ap
[/quote[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:46"]Tuo joka vastasi noihin wt ja passikysymyksiin. :D -ap
[/quote]
vastaatko silti näihin itse vielä, kiitos!
Minä että minä, 48 :) mutta joo, eihän kaikilta ärriltä saa passeja, esim meiltä. Ei onneksi oo pakettipalveluakaan.
Vastaan! Lenkitän koirat ensin. :) -ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:49"]Vastaan! Lenkitän koirat ensin. :) -ap
[/quote]
Etkö ole enää junassa?
Kauanko työhön perehdytetään? On tosiaan monia tehtäviä, veikkaus,posti, passit...
Tuntipalkkasi? Mitä veikkauksia teillä on tarjolla päivittäin? Millaisia turvatoimia teillä on passien suhteen?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:57"]
Tuntipalkkasi? Mitä veikkauksia teillä on tarjolla päivittäin? Millaisia turvatoimia teillä on passien suhteen?
[/quote]
Voin vastata tähän juuri eilen passin noutaneena :) Passit on ilmeisesti kaapissa, jossa aikaviive. Itse ainakin jouduin odottelemaan muutaman minuutin tämän takia. Sitten näytät henkkarit ja jonkun lähetenumeron, jonka olet saanut joko postitse tai puhelimitse.
Viimeksi katsomasi kauhuelokuva? Voisitko asua soluasunnossa, jossa asuu lisäkseksi pari miestä?