Käyttävätkö keski-ikäiset naiset stringejä?
Olemme uusiopari ja mies nyt väittää, että naiset tykkäävät käyttää stringejä. Olenko dinosaurus, kun en ole sellaisia koskaan käyttänyt ja minusta ne puristavat ikävästi persvakoa.
Minkä tyyppiset ihmiset käyttävät niitä? Olen luullut, että stringit olivat Miami vice -aikakauden karmea keksintö. Joista luojan kiitos on päästy… miehen Eksä on kuulemma käyttänyt niitä aina ja nyt sain lahjaksi yhdet…
Käyttävätkö nuoret niitä nykyään? Entä miten niiden hygienisyys?
Itse olen vähän pulska nainen ja stringien kanssa tunnen oloni vielä pulskemmaksi.
Kommentit (148)
Käytän, silloin kun en halua vaatteisiin näkyviä rajoja. Ei liity seksiin minullakaan. Seksihepeneitä on kyllä, mutta ne eivät ole stringejä. N47
Olen huomannut että strigien tarjonta tavallisissa kaupoissakin on pudonnut. Luen tähän myös tavalliset liiviliikkeet tavaratalot kuten stockmann ja sokos. Kaikki merkit eivät välttämättä valmista string vaihtoehtoa ollenkaan.
Voisko tämä kieliä jostain?
Tätä ei kannattaisi kertoa, mutta tekevät kuulemma Intiassa suomalaisille naisille tarkoitettua laihdutusteetä stringien ryppyreiän kohdan narusta. Siellä kun sattuneesta syystä haisee paska muutenkin, niin teen uuttaminen käytetyistä stringeistä ei lisää hajua juuri paskaakaan.
Merkkiä en viitsi paljastaa, koska sitten monella menisi laihduttamisyritys aivan pieleen.
"Exäni käytti niin sunkin pitää" - mies vaihtoon!
Vierailija kirjoitti:
Käyttävätkö keski-ikäiset miehet stringejä?
Vain kitarassa.
En käytä stringejä, koska eivät sovi anatomiaani, vaan tuntuvat tosi epämukavilta. En myöskään suvaitse sitä, että mies kertoisi minulle, mitä minun tulisi tehdä, koska "ex teki niin" tai "muut naiset tekevät niin".
Vierailija kirjoitti:
Käyttävätkö keski-ikäiset miehet stringejä?
Aloitus ei ollut miesten stringeistä, pysy asiassa!
Auts, en kuuntelis kyllä hetkeäkään millaisia alusvaatteita exä käytti. Siis wtf, joskus vaikeneminen on kultaa :D
En käytä. Epähygieeniset ja epämiellyttävät.
Ohis: mikä helvetin merkitys on sillä, jos alkkareiden raja näkyy kuntosalilla kuntorikoitten alta? 😳 Ketä se haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ohis: mikä helvetin merkitys on sillä, jos alkkareiden raja näkyy kuntosalilla kuntorikoitten alta? 😳 Ketä se haittaa?
Odotan sitä hetkeä, kun myös urheilurintsikoiden ja topin rajojen näkymisestä tulee syntiä. Voi jumalauta että ihmiset ovat debiilejä 😅
Vierailija kirjoitti:
No minua haittaa. On kivempaa, kun pylly näyttää pyöreältä, ei rajatulta laatikolta. Olen tarkka pukeutumisestani monin tavoin, myös tässä asiassa. Elä ja anna toisten elää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Oon miettinyt samaa. Maailma ei koskaan tuu valitettavasti olemaan niin valmis, että tuosta voisi valittaa/siihen edes voisi kiinnittää erityisempää huomiota.
N32
Vierailija kirjoitti:
Minulle miehenä sillä on positiivinen merkitys, jos kauniista pepusta huomaa, että myös alushousut ovat kauniin muotoiset.
Keski-ikäinen nainen stringeissä ja legginseissä on kuin mortadella-makkara.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan, monet käyttävät ns mummokalsareita.
Monet käyttää ihan niitä perusalushousuja, joita vaikka Lidlissä myydään. 5 kpl jollain 7€. Ei stringejä eikä mummokalsareita, vaan ihan sellaisia keskivertoalushousuja, joita myydään halvalla. He, jotka tietysti käyttävät legginsejä joutuvat miettimään jotain näkyykö vai ei rajat ja he jotka ovat isokokoisia miettivät sitten sen perusteella parhaimmat itselleen. Itse olen siirtynyt varsinkin kotona käyttämään miesten puuvillakangas boxereita. Siirtymä on alkanut niihin omalla kohdalla. Stringejä tai mummokalsareita en ole käyttänyt koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän aina treenitrikoiden alla seamless stringejä ettei näy ikävästi alkkareiden rajat.....
Nainen 53v
No mä käytän ihan tavallisia ihonmyötäisiä ja kiristämättömiä alushousuja treenitrikoideni alla. Ei ne minnekään näy. En ymmärrä, miksi kukaan siellä salilla vahtaisi mun ahteria (ja tutkisi alkkareiden rajoja ja ahdistuisi niistä). Miksi sillä on sulle merkitystä?
Nainen 55 v.
Kyllä ne näkyy. Ihan vaan tiedoksi.
No sittenhän on ainakin jotain katsottavaa, jos kerran katsoo sitä minun pyllyä. Minulle ainakaan se ei ole ongelma, jos joku tajuaa, että minulla on salilla alushousut. En nyt näe, että se nyt lopulta on kauhean ikävää, jos joku alushousut raja näkyy. Paljon pahempaakin voisi näkyä.
Vierailija kirjoitti:
En käytä stringejä, koska eivät sovi anatomiaani, vaan tuntuvat tosi epämukavilta. En myöskään suvaitse sitä, että mies kertoisi minulle, mitä minun tulisi tehdä, koska "ex teki niin" tai "muut naiset tekevät niin".
Vastaisin varmasti, että silloin miehen kannattaisi ehkä seurustella niiden muiden tai sen eksän kanssa, jos se on kovin tärkeää hänelle. Jokainen päättäköön omat alushousunsa parisuhteessakin.
Olen kolmekymppinen nainen ja käytän lähes pelkästään stringejä. Ainoastaan menkkojen aikaan isoja "mummopöksyjä", joihin saa siteen kiinni.
Minusta stringit ovat ylivoimaisesti mukavimmat alushousut mitä on, kunhan ovat oikean kokoiset. Joskus olen itsekin ostanut liian pienet stringit, ne kyllä puristavat ja pureutuvat kipeästi kiinni vakoon. Mutta kun ovat riittävän isot, niin jäävät vain kevyesti pakaravakoon, eivätkä tosiaan tunnu miltään. Plussana sitten se, että peppu näyttää paremmilta niissä vaatteet päällä ja ilman.
Muita alushousuja en enää oikein osaa käyttää, kun olen tottunut stringeihin. Niiden reunat tuntuvat aina ahdistavan nivusia ja reisiä.
Kyllä ne näkyy. Ihan vaan tiedoksi.