Käyttävätkö keski-ikäiset naiset stringejä?
Olemme uusiopari ja mies nyt väittää, että naiset tykkäävät käyttää stringejä. Olenko dinosaurus, kun en ole sellaisia koskaan käyttänyt ja minusta ne puristavat ikävästi persvakoa.
Minkä tyyppiset ihmiset käyttävät niitä? Olen luullut, että stringit olivat Miami vice -aikakauden karmea keksintö. Joista luojan kiitos on päästy… miehen Eksä on kuulemma käyttänyt niitä aina ja nyt sain lahjaksi yhdet…
Käyttävätkö nuoret niitä nykyään? Entä miten niiden hygienisyys?
Itse olen vähän pulska nainen ja stringien kanssa tunnen oloni vielä pulskemmaksi.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on mummokalsarit?
Puoleen reiteen ulottuvat ribbitrikoiset pöksyt, jotka ovat joko vaaleanpunaiset tai vaaleankeltaiset, ja niissä on ohuita valkoisia raitoja sekä valkoiset pitsikuminauhat vyötäröllä ja lahkeensuissa.
Sellaisia minun mummoni käyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on mummokalsarit?
Puoleen reiteen ulottuvat ribbitrikoiset pöksyt, jotka ovat joko vaaleanpunaiset tai vaaleankeltaiset, ja niissä on ohuita valkoisia raitoja sekä valkoiset pitsikuminauhat vyötäröllä ja lahkeensuissa.
Sellaisia minun mummoni käytti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin huomaa taas tämän suomalaisten naisten asenteen, että hyvältä ei saa näyttää, eikä varsinkaan miestä miellyttää :D Sitä oikein paheksutaan, jos haluaa käyttää jotain vain siksi, että se näyttäisi paremmalta tai seksikkäämmäältä ja alapeukkuja saa jokainen, joka sanoo pitävänsä stringeistä.
Sama näkyy muissakin langoissa, joissa puhutaan vaikka pitkistä hiuksista tai kauniista pukeutumisesta. Aina pitäisi suomalaisten mammojen mielestä olla vain mahdollisimman arkista, tylsää ja "käytännöllistä". Tukka lyhyeksi, tuulipuku tai trikootunika päälle ja mummokalsarit jalkaan.
Hohhoijaa.
Jos tämä mainitsemasi "miesten miellyttäminen" tarkoittaa epämukavien vaatteiden tai kenkien pitämistä, niin millä perusteella puolustelet sitä?
Ei miehetkään kulje Suomessa ympäriinsä liivipuku päällä, vaikka monen naisen silmään se on pu
Ei tarvitse "puolustella" yhtään millään, koska siinä ei ole mitään väärää. Oikeasti huvittavaa, että kirjoitat ihan kuin olisi paheksuttavaa tai väärin, että haluaa miellyttää omaa rakasta puolisoaan. Haluan ihan itse olla viehättävä omalle rakkaalleni, ja siitä on hyötyä myös itselleni, kun parisuhteessa säilyy kipinää ja mies näkee minut edelleen sensuellina, naisellisena naisena vielä jo pidemmän suhteen jälkeenkin. Seksikin toimii, mikä on minulle sen verran tärkeää että sen takia olen valmis vähän vaivautumaankin.
Ja kyllä vaan meillä mieskin miellyttää minua pukeutumisellaan ja muulla olemuksellaan, vaikka joku asia ehkä olisi hieman "epämukavaa" hänestä. Esimerkiksi on jo pitkään pitänyt partaa ja viiksiä minun mielikseni, koska tietää että pidän parrakkaista miehistä ja hänellä se kasvaa hyvin sekä näyttää hyvältä. Muuten tykkäisi helppouden vuoksi ajaa pois.
Mulla on ohuiden mekkojen alle suunnitellut pikkarit: erittäin ohutta silkkistä ihonväristä kangasta ja takapuolella reunan muoto on piparkakkumainen, eikä mitään saumaa. Ei näy "rajoja" minkään vaatteen läpi ja ovat tosi mukavat. Ihan jostain perus vaateliikkeestä ostetut, oisko ollu Lindex tai peräti marketti? Stringit on kamalat.
145 viestin kirjoittaja on 55v, jos sillä on väliä.
Käytin jonkin aikaa Sloggin stringejä kun Sloggi on hyvä merkki ja on ollut sopiva.
Olihan ne Stringitkin hienot mutta kun pyllyvakoon menee kangas niin ei jokapäiväiseen käyttöön sovi,luovuin vähitellen on ne vielä kaapissa jos haluan jalkaani laittaa.
Nyt on käytössä Sloggi tai malli joka pepulle hyvä ja sloggi romance pitsihousut ja Prismasta Actuelle sarja valkoinen pitsi aivan ihana.
T.N.47v
Mitkä on mummokalsarit?