Käyttävätkö keski-ikäiset naiset stringejä?
Olemme uusiopari ja mies nyt väittää, että naiset tykkäävät käyttää stringejä. Olenko dinosaurus, kun en ole sellaisia koskaan käyttänyt ja minusta ne puristavat ikävästi persvakoa.
Minkä tyyppiset ihmiset käyttävät niitä? Olen luullut, että stringit olivat Miami vice -aikakauden karmea keksintö. Joista luojan kiitos on päästy… miehen Eksä on kuulemma käyttänyt niitä aina ja nyt sain lahjaksi yhdet…
Käyttävätkö nuoret niitä nykyään? Entä miten niiden hygienisyys?
Itse olen vähän pulska nainen ja stringien kanssa tunnen oloni vielä pulskemmaksi.
Kommentit (148)
Minä käytän aina, ovat kaikkein mukavimmat ja parhaimman näköiset alkkarit. Puhtaus ei ole ongelma, kun pesen alasuihkulla aina ulostamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis: mikä helvetin merkitys on sillä, jos alkkareiden raja näkyy kuntosalilla kuntorikoitten alta? 😳 Ketä se haittaa?
No minua haittaa. On kivempaa, kun pylly näyttää pyöreältä, ei rajatulta laatikolta. Olen tarkka pukeutumisestani monin tavoin, myös tässä asiassa. Elä ja anna toisten elää.
Muita ei haittaa ja sinua haittaa, vaikka ethän sinä itse sitä omaa pyllyäsi näe. Vai seistotko kokoajaan peilin edessä katsomassa sitä? En ole koskaan nähnyt rajatun laatikon näköistä pyllyä. Se pyllyn muoto ei ohuilla alushousuilla muutu miksikään. Housut ovat liian tiukat tai kangas liian ohutta, jos alushousut paistavat läpi. Myös liian pienet alushousut voivat näkyä, mutta se ongelma ratkeaa helposti ostamalla suuremmat.
Minusta sinä olet lähinnä tarkka siitä miltä pyllysi näyttää. Et jostain vaatteesta. Vaatteilla sitten pyrit vaikuttamaan siihen.
En ole käyttänyt ikinä, enkä tule käyttämään ikinä.
Alushousujen tarkoitus on suojella muita vaatteita alapäältä, joten ei ole mitään järkeä vaihtaa oikeasti suojaavia pikkuhousuja hammaslankaan.
Jos tavalliset alushousut ei ole jonkun miehen mielestä seksikkäät, ja jos miehellä ei seiso edes sen jälkeen kun otan ne pois, niin vika ei ole kyllä pöksyissä.
En ole koskaan käyttänyt niitä naruja. Mä käytän mitä mä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Menet varmaan myös yökerhoon punaisessa minimekossa?
Hyvin huomaa taas tämän suomalaisten naisten asenteen, että hyvältä ei saa näyttää, eikä varsinkaan miestä miellyttää :D Sitä oikein paheksutaan, jos haluaa käyttää jotain vain siksi, että se näyttäisi paremmalta tai seksikkäämmäältä ja alapeukkuja saa jokainen, joka sanoo pitävänsä stringeistä.
Sama näkyy muissakin langoissa, joissa puhutaan vaikka pitkistä hiuksista tai kauniista pukeutumisesta. Aina pitäisi suomalaisten mammojen mielestä olla vain mahdollisimman arkista, tylsää ja "käytännöllistä". Tukka lyhyeksi, tuulipuku tai trikootunika päälle ja mummokalsarit jalkaan.
Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin huomaa taas tämän suomalaisten naisten asenteen, että hyvältä ei saa näyttää, eikä varsinkaan miestä miellyttää :D Sitä oikein paheksutaan, jos haluaa käyttää jotain vain siksi, että se näyttäisi paremmalta tai seksikkäämmäältä ja alapeukkuja saa jokainen, joka sanoo pitävänsä stringeistä.
Sama näkyy muissakin langoissa, joissa puhutaan vaikka pitkistä hiuksista tai kauniista pukeutumisesta. Aina pitäisi suomalaisten mammojen mielestä olla vain mahdollisimman arkista, tylsää ja "käytännöllistä". Tukka lyhyeksi, tuulipuku tai trikootunika päälle ja mummokalsarit jalkaan.
Hohhoijaa.
Jos tämä mainitsemasi "miesten miellyttäminen" tarkoittaa epämukavien vaatteiden tai kenkien pitämistä, niin millä perusteella puolustelet sitä?
Ei miehetkään kulje Suomessa ympäriinsä liivipuku päällä, vaikka monen naisen silmään se on puoleensavetävää.
Suomessa asuu käytännöllistä porukkaa, eikä toisen sukupuolen miellyttäminen ole se tärkein juttu, vaan se, että on hyvä olo, eikä palellu hengiltä 30 asteen pakkasessa.
Käytän silloin tällöin ku ne tuntuvat jännittviltä kun puristavat peppua,tavalliset alkkarit tai.midi malli ovat parhaat mutta stringeissä on puolensa.
Valkoinen pitää alushousujen väri olla se on naisellinen ja kaunis väri.t. Susa 41 v.
No kuntosalillahan minä nimenomaan omaa pyllyäni näen! Ihan tarkoituksella siellä on peilit, mistä sitä näkee. Ja juu, on kiva, kun pylly näyttää hyvältä ja puen sellaisia vaatteita, missä näin tapahtuu. Miten se on keneltäkään pois?
Käytän urheillessa, ettei takapuolessa näy alushousujen rajoja. Myös miestä varten, arkena sit muun mallisia, mutta ei todellakaan mitään sloggeja. Myös kohta 18v tyttäreni käyttää stringejä
Pyydä miestäsi vastaavasti käyttämään aina sellaista hännällistä anustappia päivittäin.
Spesiaalitilanteissa käytän stringejä.
Vierailija kirjoitti:
No kuntosalillahan minä nimenomaan omaa pyllyäni näen! Ihan tarkoituksella siellä on peilit, mistä sitä näkee. Ja juu, on kiva, kun pylly näyttää hyvältä ja puen sellaisia vaatteita, missä näin tapahtuu. Miten se on keneltäkään pois?
Tämä tulee sinulle varmaan yllätyksenä, mutta ne stringit näkyvät treenihousujesi läpi ihan samalla lailla kuin normaalikin alushousut. Eri muotoisina vain. Pakarat näkyvät paljaina ja siinä keskellä ja vyötärölle menevänä näkyy kaikille ne sun stringit.
Minusta se on epämiellyttävä ajatus yleisissä tiloissa, että joku esim istuu laitteeseen vain ohuella kangaskerroksella. Sehän on sama, että istutko vaikka reidenloitontajaan pelkillä alushousuilla ilman ulkohousuja vai stringeillä ja treenihousuilla. Inhottavaa ja epähygieenistä muiden kannalta. Ajattele nyt, jos kutsuisit vieraita kotiisi, niin mieti että kaikilla vierailla, niin miehillä kuin naisilla, olisi vain alushousut päällä sohvallasi istuessaan. Yök.
Miksei voi yksinkertaisesti laittaa stringejä päälle kotona ennen seksiä, jos nyt välttämättä haluaa niitä käyttää sexymielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tulee sinulle varmaan yllätyksenä, mutta ne stringit näkyvät treenihousujesi läpi ihan samalla lailla kuin normaalikin alushousut. Eri muotoisina vain. Pakarat näkyvät paljaina ja siinä keskellä ja vyötärölle menevänä näkyy kaikille ne sun stringit.
Minusta se on epämiellyttävä ajatus yleisissä tiloissa, että joku esim istuu laitteeseen vain ohuella kangaskerroksella. Sehän on sama, että istutko vaikka reidenloitontajaan pelkillä alushousuilla ilman ulkohousuja vai stringeillä ja treenihousuilla. Inhottavaa ja epähygieenistä muiden kannalta. Ajattele nyt, jos kutsuisit vieraita kotiisi, niin
En minä käytä stringejä seksimielessä, minusta niistä on seksikkyys kaukana. Ja siis joo, en ymmärrä tuota hygienia-asiaa. Minusta tärkeintä on, että ihmisellä on housut jalassa. Eikä kyllä yhtään haittaa, jos vieraat istuvat sohvallani alushousuissa, näin tapahtuu usein esim saunaillan jälkeen. Aina en laita alusvaatteita ollenkaan treenikuteiden alle, kuten ei moni muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2000-luvun alun trendi, jota taas jotkut esim mallit yrittävät lämmitellä esiin. Nämä vermeet ovat todella epämukavia useimmille naisille (esim juuri tuolloin 2000-luvun alussa puhuttiin kavereiden kanssa niistä ja kukaan ei niistä pitänyt). Lisäksi tulehdusriski alakerrassa nousee korkealle jollei muista olla kokoajan pesemässä edestä ja takaanta. En käyttänyt silloin enkä käytä nyt. Tai no muutama on alusvaatekaapissa sitä varten että sujautan päälle illalla ennen kuin ruvetaan miehen kanssa puuhastelemaan makuuhuoneessa.
Ihmettelen, missä porukassa oikein olet elänyt 2000-lukua. Itse käytän, samoin kuin kaikki kaverini (olemme päälle 40). Nimenomaan silloin ne ovat käytössä, kun en halua näkyviä rajoja vaatteisiin. Ei liity seksiin mitenkään.
Se on törkeän näköistä kun näkyy ohuiden housujen läpi, että sulla on stringit. Paljaat persposket näppyineen kuultaa läpi.
Sata kertaa mieuummin normaalit alkkarit. Ei ole ollenkaan niin paha.
Käytän yhden koon liian isoja venyneitä mummopöksyjä. Olen valinnut kumppanikseni ihmisen jolle on tärkeää että minun on mukava olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet varmaan myös yökerhoon punaisessa minimekossa?
En käytä sellaista mekkoa. Baarissa on housut ja sään mukainen paita. Lyhythihainen paita tai pitkähihainen paita.
"mies nyt väittää, että naiset tykkäävät käyttää stringejä.
... miehen Eksä on kuulemma käyttänyt niitä aina ja nyt sain lahjaksi yhdet"
En tiedä enkä välitä mitä alkkareita muut naiset käyttää, mutta sen tiedän että hyvällä itsetunnolla varustettu keski-ikäinen nainen nauraisi ja heittäisi miehen jorpakkoon moisten kommenttien jälkeen.
N44
Että ei näy rajoja. Ei helevetti. Oikeastiko te luulette ihmisten tulevan lähelle katsomaan onko stringit vai ei?
Ei ole ollut ikinä naru housuja. Ajatuskin sellaisista tuntuisi luonnottomalta. Kunnon korkeavyötäröinen mummo malli on ainoa ja oikea alushousu. Pitsiä saa toki olla. Suosikkini tässä ja kestävät pesuja ihan kiitettävästi.
https://www.cellbes.fi/alusvaatteet/naiset/pikkuhousut/pitsialushousut/…