Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttävätkö keski-ikäiset naiset stringejä?

Uusiopuoliso ilman stringejä
29.07.2021 |

Olemme uusiopari ja mies nyt väittää, että naiset tykkäävät käyttää stringejä. Olenko dinosaurus, kun en ole sellaisia koskaan käyttänyt ja minusta ne puristavat ikävästi persvakoa.
Minkä tyyppiset ihmiset käyttävät niitä? Olen luullut, että stringit olivat Miami vice -aikakauden karmea keksintö. Joista luojan kiitos on päästy… miehen Eksä on kuulemma käyttänyt niitä aina ja nyt sain lahjaksi yhdet…

Käyttävätkö nuoret niitä nykyään? Entä miten niiden hygienisyys?

Itse olen vähän pulska nainen ja stringien kanssa tunnen oloni vielä pulskemmaksi.

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000-luvun alun trendi, jota taas jotkut esim mallit yrittävät lämmitellä esiin. Nämä vermeet ovat todella epämukavia useimmille naisille (esim juuri tuolloin 2000-luvun alussa puhuttiin kavereiden kanssa niistä ja kukaan ei niistä pitänyt). Lisäksi tulehdusriski alakerrassa nousee korkealle jollei muista olla kokoajan pesemässä edestä ja takaanta. En käyttänyt silloin enkä käytä nyt. Tai no muutama on alusvaatekaapissa sitä varten että sujautan päälle illalla ennen kuin ruvetaan miehen kanssa puuhastelemaan makuuhuoneessa.

TAKAANTA??????

Vierailija
42/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000-luvun alun trendi, jota taas jotkut esim mallit yrittävät lämmitellä esiin. Nämä vermeet ovat todella epämukavia useimmille naisille (esim juuri tuolloin 2000-luvun alussa puhuttiin kavereiden kanssa niistä ja kukaan ei niistä pitänyt). Lisäksi tulehdusriski alakerrassa nousee korkealle jollei muista olla kokoajan pesemässä edestä ja takaanta. En käyttänyt silloin enkä käytä nyt. Tai no muutama on alusvaatekaapissa sitä varten että sujautan päälle illalla ennen kuin ruvetaan miehen kanssa puuhastelemaan makuuhuoneessa.

Kai nyt jokainen pesee "edestä ja takaanta" muutenkin, alushousuista riippumatta? Käytkö kakalla pesemättä peppua sen jälkeen?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttänyt.

51v.

Vierailija
44/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, enkä ole koskaan käyttänyt. Käytän ihan normaaleja alushousuja, jotka ovat  laserleikattuja, eivät näy vaatteiden alta mitenkään.

Vierailija
45/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä on tullut tuo harhaluulo, etteivät stringien rajat näkyisi?

Vierailija
46/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ja pidän kovastikin. Ja varreltani olen hoikka joten ehkä siksi ne myös sitten sopii paremmin kuin ap:lle?

Vierailija
47/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, ne ovat epämukavat eikä minusta kauniitkaan. Pidän hipstereitä koska ne on mukavat ja pidän siitä miltä ne näyttää.

Ainostaan yksi ystäväni käyttää stringejä. Ei ole todella enää mikään trendi. Eikä sitä pidä keneltäkään kysyä, ihan oma asia millaisissa pöksyissä viihtyy.

Vierailija
48/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole kysymys stringeistä. Kyse on tyhmänoloisesta miehestä, joka käyttäytyy ap:ta kohtaan erittäin tahdittomasti ja epäkunnioittavasti.

Tuollainen mies kuuluu sinne minne kaikki epämukavat vaatteetkin. Kiertoon.

En todellakaan ryhtyisi miettimään,

käytänkö stringejä tai muuta yhtä ikävää vain miehen takia.

Mikäli mies olisi muuten tosi hyvä minulle (tätä suuresti epäilen), kertoisin miehelle yhden kerran ja sievästi, että minä olen minä.

Ja jos haluaa olla kanssani, pitää opetella tutustumaan minuun ja rakastamaan minua sellaisena kuin olen. Sitähän itsekin opettelisin miehen suhteen. Antaisin anteeksi tuon eksä ja sen stringit -perseilyn (sic!)

Jos (tässä: kun) ko. miehessä olisi ollut muita tyhmyyden ja huonojen käytöstapojen merkkejä, laittaisin saman tien suhteen poikki.

Stringien pitämistä en edes miettisi.

Vierailija
49/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on älykääpiö, anteeksi vain.

Mutta mitä stringeihin tulee, niin aloin käyttämään heti, kun kauppoihin vuosikausia sitten tulivat. Olen 43. Itse olen ollut tuntoaistilta herkkä aina enkä kestä tavallisten pikkuhousujen reunoja pakaroissa saati sitä, että ne siirtyilevät ja niitä pitää laittaa oikeille paikoilleen. Musta stringit taas ei tunnu yhtään pahalta, pysyvät aina paikoillaan. No, gynen neuvosta olen yrittänyt vaihtaa hipstereihin, mutta enpä nyt tiedä vielä ovatko mun juttu. Vaihdan usein pikkuhousuja ja vaatteita muutenkin, niin en nyt tiedä ovatko nää niin paljon hygienisemmät. Kotona olen nimittäin yleensä kokonaan ilman alushousuja.

Vierailija
50/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina treenitrikoiden alla seamless stringejä ettei näy ikävästi alkkareiden rajat.....

Nainen 53v

Vierailija
51/148 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä myönnän että mukavuus on tärkeää ja ulkonäkö tulee toisena.

Tapaamani naiset (30-50v, olen itse 38) käyttävät jo enimmäkseen sellaisia puuvillaisia mukavan näköisiä, joskus vähän juhlavampia. Mutta yksi ihminen, oikein yllättävä tyyppi, varmaan liki viiskymppinen ja ihan harmaan asiallisesti pukeutuva tyyliin kirjanpitäjä tms, käytti narustringejä housujen alla. Ihmettelin vähän mutta en kehdannut kysyä. Ehkä se halusi tuntea olonsa seksikkääksi. Toisaalta, tulihan myös selväksi että hän OLI seksikäs ja asiallisen ulkokuoren sisällä hyvin perso seksille.

Vierailija
52/148 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit pitäisi sallia vain hoikille naisille.

Vierailija
53/148 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi mieheni ei tykännyt niistä, niin vaihdoin tavallisiin hiukan mummomaisiin pöksyihin. Kuulemma stringit näyttää hirvittävän epämukavilta ja niistä tulee vilunväreet. 

Vierailija
54/148 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän stringejä urheillessa ja sellaisten ohuiden housujen alla, josta näkyisi muuten alushousujen rajat läpi. Kotona en käytä koskaan.

N46

Vierailija
55/148 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen käyttäköön mitä pöksyjä haluaa. Ihme että tämäkin herättää näin vahvoja mielipiteitä puolesta ja vastaan.

Vierailija
56/148 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimaalinen tilkku eteen ja naru persvakoon, ei kiitos. Mummoalkkarit rulettaa!

Vierailija
57/148 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit on vaan seksikkäimmät ja kauneimmat. Mutta vakio että deitteillessä ja sinkkuna käytetään stringejä, sitten kun toinen saadaan niin tongitaan kaapista niitä hirveen näkösiä perus kalsareita

Vierailija
58/148 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joskus

Vierailija
59/148 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt. Käytän tavallisia alkkareita.

Vierailija
60/148 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi pulskille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi