Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttävätkö keski-ikäiset naiset stringejä?

Uusiopuoliso ilman stringejä
29.07.2021 |

Olemme uusiopari ja mies nyt väittää, että naiset tykkäävät käyttää stringejä. Olenko dinosaurus, kun en ole sellaisia koskaan käyttänyt ja minusta ne puristavat ikävästi persvakoa.
Minkä tyyppiset ihmiset käyttävät niitä? Olen luullut, että stringit olivat Miami vice -aikakauden karmea keksintö. Joista luojan kiitos on päästy… miehen Eksä on kuulemma käyttänyt niitä aina ja nyt sain lahjaksi yhdet…

Käyttävätkö nuoret niitä nykyään? Entä miten niiden hygienisyys?

Itse olen vähän pulska nainen ja stringien kanssa tunnen oloni vielä pulskemmaksi.

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tiedä, mutta iän myötä mukavuus on tärkeämpää kuin naru persvaossa. Sloggeja käytän.

Vierailija
2/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naiset tykkäävät käyttää stringejä" – mikähän on tutkimuksen otanta? 

Tykätköön ne jotka tykkää. Jos sinä et tykkää, et käytä. 

Vierailija
5/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta työpaikalla on kaks 50v karvaista isoa äijää jota tiedän et käyttää.

Vierailija
6/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommandona pistät vain menemään.sa o miehellesi, että käyttää nahkastringejä

Vierailija
7/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun alun trendi, jota taas jotkut esim mallit yrittävät lämmitellä esiin. Nämä vermeet ovat todella epämukavia useimmille naisille (esim juuri tuolloin 2000-luvun alussa puhuttiin kavereiden kanssa niistä ja kukaan ei niistä pitänyt). Lisäksi tulehdusriski alakerrassa nousee korkealle jollei muista olla kokoajan pesemässä edestä ja takaanta. En käyttänyt silloin enkä käytä nyt. Tai no muutama on alusvaatekaapissa sitä varten että sujautan päälle illalla ennen kuin ruvetaan miehen kanssa puuhastelemaan makuuhuoneessa.

Vierailija
8/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiäkö  laihdutat ihan terveyden takiakin,ja sitten stringit käyttöön.

Vierailija
9/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysytkö sä mieheltä mitä naiset tykkää käyttää? Sinähän se nainen olet, ja jos et tykkää niin sitten et, ei tartte!

Vierailija
10/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ku mä käytän pitkiä alushousuja… käytät kuule just niitä mistä itse tykkäät.

Vierailija
11/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä mulla oli muutamat stringit mutta ei ne kivat ollut pitää silloinkaan. Lopetin siis stringien käytön lyhyeen, aikoja sitten.

Vierailija
12/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain urheilutypykät tykkää käyttää että saa kropan näytille telkussa.

Vierailija
13/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patriarkaatin alistama naismarginaali keskustelee 🤔

Vierailija
14/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän mutta ei se sitä tarkoita että sinun täytyy.

Vierailija
15/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000-luvun alun trendi, jota taas jotkut esim mallit yrittävät lämmitellä esiin. Nämä vermeet ovat todella epämukavia useimmille naisille (esim juuri tuolloin 2000-luvun alussa puhuttiin kavereiden kanssa niistä ja kukaan ei niistä pitänyt). Lisäksi tulehdusriski alakerrassa nousee korkealle jollei muista olla kokoajan pesemässä edestä ja takaanta. En käyttänyt silloin enkä käytä nyt. Tai no muutama on alusvaatekaapissa sitä varten että sujautan päälle illalla ennen kuin ruvetaan miehen kanssa puuhastelemaan makuuhuoneessa.

Ihmettelen, missä porukassa oikein olet elänyt 2000-lukua. Itse käytän, samoin kuin kaikki kaverini (olemme päälle 40). Nimenomaan silloin ne ovat käytössä, kun en halua näkyviä rajoja vaatteisiin. Ei liity seksiin mitenkään.

Vierailija
16/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhemmat jarrut niitä tykkää käyttää.

Vierailija
17/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo näin on. Lukekaa vanhoja ketjuja siltä ajalta niin olivat hyvin yleisiä ainakin nuorempien naisten keskuudessa. Jonkinlainen rohkeuden osoitus oli kulkea lyhyessä mekossa tai hameessa stringien kanssa tai sitten piti olla housut joiden vyötärö roikkuin puolivälissä takapuolta.  Ja se on ihan tosijuttu, voin mieshenkilönä kertoa että stringejä tuli nähtyä paljon. 

Vierailija
18/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kyllä välillä. Stringeissä kannattaa ostaa isompi koko kuin normaalisti. Mä tykkään käyttää vaatteissa, jossa alushousut muuten näkyisivät vaatteiden läpi. Usein se alareuna näkyy. Tietenkin ulkonäköön vaikuttaa se, että takapuolella on joku muoto. Itse pyöräilen paljon, niin mulla on kiinteät pakarat. Olen 48.

Hameiden kanssa pidän myös usein.

Vierailija
19/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinenkin voi käyttää stringejä. Hyvät stringit voivat olla käytössä yhtä huomaamattomat kuin muutkin alushousut. Pidä sellaisia alushousuja kuin haluat. Mies voi pitää itse niitä stringejään, jos sinä et halua.

Vierailija
20/148 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan, monet käyttävät ns mummokalsareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän