Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttävätkö keski-ikäiset naiset stringejä?

Uusiopuoliso ilman stringejä
29.07.2021 |

Olemme uusiopari ja mies nyt väittää, että naiset tykkäävät käyttää stringejä. Olenko dinosaurus, kun en ole sellaisia koskaan käyttänyt ja minusta ne puristavat ikävästi persvakoa.
Minkä tyyppiset ihmiset käyttävät niitä? Olen luullut, että stringit olivat Miami vice -aikakauden karmea keksintö. Joista luojan kiitos on päästy… miehen Eksä on kuulemma käyttänyt niitä aina ja nyt sain lahjaksi yhdet…

Käyttävätkö nuoret niitä nykyään? Entä miten niiden hygienisyys?

Itse olen vähän pulska nainen ja stringien kanssa tunnen oloni vielä pulskemmaksi.

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhuu sulle exänsä alkkareista? Wtf? 

Vierailija
62/148 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se ex laittoi ne stringit vasta illalla, ei mies voi tietää. Mutta aika kamalalta kuulostaa, että mies haluaa sinusta samanlaisen kuin ex, juoksisin pois ja lujaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt 20 vuotta pelkästään stringejä. Olen 39v. Stringejäkin on monenlaisia. Narumalliset pitsipoksyt mulla varattu vaan erikoistilanteisiin. Tavalliset alkkarit oli epämukavat kun kokoajan valui pyllyvakoon ja näkyi housuista läpi.

Vierailija
64/148 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiäkö  laihdutat ihan terveyden takiakin,ja sitten stringit käyttöön.

Käytätkö itse? Kuis sen oman painon kanssa?

Vierailija
65/148 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttävätkö keski-ikäiset miehet stringejä?

Vierailija
66/148 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viikko sitten kärräsin lumppukeräykseeen mm. noin 30 string-alkkaria. Ikää 44. Stringit kuuluvat kiinteäpeppuisille.

Vierailija
67/148 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei, onko noihinkin joku ikäraja? Jokainen käyttää mikä itselle sopii.

Vierailija
68/148 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista tiedä, mutta iän myötä mukavuus on tärkeämpää kuin naru persvaossa. Sloggeja käytän.

Ei ole ikäasia. Itselleni on aina ollut mukavuus tärkeintä. Nuorena käytin sloggeja. Nyt vanhemmalla iällä stringejä.

Vierailija
69/148 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän aina treenitrikoiden alla seamless stringejä ettei näy ikävästi alkkareiden rajat.....

Nainen 53v

No mä käytän ihan tavallisia ihonmyötäisiä ja kiristämättömiä alushousuja treenitrikoideni alla.  Ei ne minnekään näy. En ymmärrä, miksi kukaan siellä salilla vahtaisi mun ahteria (ja tutkisi alkkareiden rajoja ja ahdistuisi niistä). Miksi sillä on sulle merkitystä? 

Nainen 55 v. 

Vierailija
70/148 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän kyllä välillä. Stringeissä kannattaa ostaa isompi koko kuin normaalisti. Mä tykkään käyttää vaatteissa, jossa alushousut muuten näkyisivät vaatteiden läpi. Usein se alareuna näkyy. Tietenkin ulkonäköön vaikuttaa se, että takapuolella on joku muoto. Itse pyöräilen paljon, niin mulla on kiinteät pakarat. Olen 48.

Hameiden kanssa pidän myös usein.

Sama. Käytän ainakin sellaisten vaatteiden kanssa, joista alushousut näkyisivät. Kun koko on oikea, ne eivät hankaa eivätkä purista, vaan ovat miellyttävät.

Olen 59 v. 

Vierailija
71/148 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slogeissa usein liian paksut saumat ja reunakuminauhat, näkyy sitten läpi.

Vierailija
72/148 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä narustringejä, mutta suosimani Brazilian cut -leikkaus lasketaan stringien joukkoon. Syy tähän on, että malli istuu minulle parhaiten. Lantioni mittasuhteet ovat sellaiset, että vyötäröltä istuvien tai- ja hipsterimallisten alushousujen reunat kiristävät aina pakaroista tai reisistä. Tätä ongelmaa ei ole malleissa, joissa alushousut eivät peitä pakaroita. Mitään pitsisiä seksipöksyjä en käytä vaan puuterinvärisiä mikrokuitupikkareita. 

Vierailija
73/148 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan, monet käyttävät ns mummokalsareita.

Mummokalsarit on parhaat! Ei purista, ei hankaa.

Vierailija
74/148 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle alkaisi mies kertoilla minkälaisia alusvaatteita exänsä käytti, niin karauttaisin kyllä vauhdilla karkuun. 

Vierailija
75/148 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2000-luvun alun trendi, jota taas jotkut esim mallit yrittävät lämmitellä esiin. Nämä vermeet ovat todella epämukavia useimmille naisille (esim juuri tuolloin 2000-luvun alussa puhuttiin kavereiden kanssa niistä ja kukaan ei niistä pitänyt). Lisäksi tulehdusriski alakerrassa nousee korkealle jollei muista olla kokoajan pesemässä edestä ja takaanta. En käyttänyt silloin enkä käytä nyt. Tai no muutama on alusvaatekaapissa sitä varten että sujautan päälle illalla ennen kuin ruvetaan miehen kanssa puuhastelemaan makuuhuoneessa.

Ihmettelen, missä porukassa oikein olet elänyt 2000-lukua. Itse käytän, samoin kuin kaikki kaverini (olemme päälle 40). Nimenomaan silloin ne ovat käytössä, kun en halua näkyviä rajoja vaatteisiin. Ei liity seksiin mitenkään.

<

Ihan mielenkiinnosta kysyn miksi ne alushousujen rajat eivät saisi näkyä? Mitä väliä sillä on näkyykö ne vai ei?

Vierailija
76/148 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44, normaalipainoinen ja käytän joko hipstereitä tai stringejä tilanteen mukaan.

Vierailija
77/148 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä enkä juuri ole nähnyt muillakaan.

Vierailija
78/148 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä enkä juuri ole nähnyt muillakaan.

Käytän aina  väillä. mukavasti ne peppua puristavat, tosin käytän enemmän muita pikkuhousuja kuten sloggit, triumphit, yleensä aina pitsipöksyt ja Stringeissäkin käytän pitsiä ja aina  valkoiset alushousut ne ovat kauneimmat.Monet miehet tykkäävät katsoa naisen yllä Stringipeppua mutta itse olen sitä mieltä että takamus korostuu parhaiten kun tavalliset valkoiset pikkuhousut jotka napakasti tukevat peppua.

T  Nainen 39 v ja koko40.

Vierailija
79/148 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikymppisenä käytin. Sitten ei vuosikymmeneen ollut yksiäkään. Nyt ostin taas muutamat ihan tiettyjä housuja varten, joiden materiaali jotenkin näyttää saumat läpi vaikka on niitä ns huomaamattomia.

Jos et tykkää niin älä pidä. Tuskin tekee ketään seksikkäämmäksi vaatteet, joissa itsellä on epämukava olo. 

Vierailija
80/148 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne on epämukavat ja näyttää karseilta ja tyylittömiltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme