Käyttävätkö keski-ikäiset naiset stringejä?
Olemme uusiopari ja mies nyt väittää, että naiset tykkäävät käyttää stringejä. Olenko dinosaurus, kun en ole sellaisia koskaan käyttänyt ja minusta ne puristavat ikävästi persvakoa.
Minkä tyyppiset ihmiset käyttävät niitä? Olen luullut, että stringit olivat Miami vice -aikakauden karmea keksintö. Joista luojan kiitos on päästy… miehen Eksä on kuulemma käyttänyt niitä aina ja nyt sain lahjaksi yhdet…
Käyttävätkö nuoret niitä nykyään? Entä miten niiden hygienisyys?
Itse olen vähän pulska nainen ja stringien kanssa tunnen oloni vielä pulskemmaksi.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis: mikä helvetin merkitys on sillä, jos alkkareiden raja näkyy kuntosalilla kuntorikoitten alta? 😳 Ketä se haittaa?No minua haittaa. On kivempaa, kun pylly näyttää pyöreältä, ei rajatulta laatikolta. Olen tarkka pukeutumisestani monin tavoin, myös tässä asiassa. Elä ja anna toisten elää.
No miksei pylly saisi näyttää rajatulta laatikolta? Huononäköisille miehille olisi suoranainen palvelus, että paikka mihin kuuluu tuijottaa, olisi rajattu. Ei menisi aikaa hukkaan tiiraillessa sinne sun tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis: mikä helvetin merkitys on sillä, jos alkkareiden raja näkyy kuntosalilla kuntorikoitten alta? 😳 Ketä se haittaa?
No minua haittaa. On kivempaa, kun pylly näyttää pyöreältä, ei rajatulta laatikolta. Olen tarkka pukeutumisestani monin tavoin, myös tässä asiassa. Elä ja anna toisten elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis: mikä helvetin merkitys on sillä, jos alkkareiden raja näkyy kuntosalilla kuntorikoitten alta? 😳 Ketä se haittaa?No minua haittaa. On kivempaa, kun pylly näyttää pyöreältä, ei rajatulta laatikolta. Olen tarkka pukeutumisestani monin tavoin, myös tässä asiassa. Elä ja anna toisten elää.
No miksei pylly saisi näyttää rajatulta laatikolta? Huononäköisille miehille olisi suoranainen palvelus, että paikka mihin kuuluu tuijottaa, olisi rajattu. Ei menisi aikaa hukkaan tiiraillessa sinne sun tänne.
Koska en halua sen näyttävän sellaiselta. Kumma, että yhden keski-ikäisen stringit jumppahousujen alla voi herättää näin paljon pahaa mieltä. Parempi varmaan mennä kommandona jatkossa.
Osta miehellesi miesten stringit ja sano että pidetään näitä samoina päivinä. Aina kun hänellä on stringit jalassa niin sinäkin laitat sellaiset.
Omistan kahdet Stringit ja kyllä pyllyä piukottaa,käytän muita alushousuja enimmäkseen mutta joskus stringit.
Mieluummin Stringit jalkaan kuin ulos ilman alushousuja,jotkut kehuu että kesämekon alla ei alkkareita,mieluummin sitten stringit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2000-luvun alun trendi, jota taas jotkut esim mallit yrittävät lämmitellä esiin. Nämä vermeet ovat todella epämukavia useimmille naisille (esim juuri tuolloin 2000-luvun alussa puhuttiin kavereiden kanssa niistä ja kukaan ei niistä pitänyt). Lisäksi tulehdusriski alakerrassa nousee korkealle jollei muista olla kokoajan pesemässä edestä ja takaanta. En käyttänyt silloin enkä käytä nyt. Tai no muutama on alusvaatekaapissa sitä varten että sujautan päälle illalla ennen kuin ruvetaan miehen kanssa puuhastelemaan makuuhuoneessa.
Ihmettelen, missä porukassa oikein olet elänyt 2000-lukua. Itse käytän, samoin kuin kaikki kaverini (olemme päälle 40). Nimenomaan silloin ne ovat käytössä, kun en halua näkyviä rajoja vaatteisiin. Ei liity seksiin mitenkään.
En ymmärrä noita rajoja. Mulla on alkkareissa sivuissasaumat, mutta niin myös kaikissa päällyshousuissa ja hameissa, joten miten ne alkkarien saumat edes näkyy niiden muiden saumojan alta👵🙄. Mit hirveää sitten täpahtuu, jos ne saumat näkyy?
Aika harvoin tulee käytettyä enää. Yhdet taidan omistaa. Nuorena niitä tuli aina käytettyä, mutta nykyisin olen kyllä siirtynyt käyttämään lähinnä puuvillaisia tai-mallin alushousuja.
Vierailija kirjoitti:
Ohis: mikä helvetin merkitys on sillä, jos alkkareiden raja näkyy kuntosalilla kuntorikoitten alta? 😳 Ketä se haittaa?
Sillä on se merkitys, että haluavat näyttää "seksikkäiltä" ja tietävät ettei vaatteiden läpi näkyvät mummokalsareiden rajat sitä ole. Vaikka kiirehtivätkin heti perään sanomaan, ettei liity seksiin millään lailla.
"Minkä tyyppiset ihmiset käyttävät niitä? Olen luullut, että stringit olivat Miami vice -aikakauden karmea keksintö. Joista luojan kiitos on päästy"
Varmaan kaikentyyppiset? Itse olen lähes 40v ja välillä käytän stringejä ja välillä muita, ei voi oikein lokeroida... Mutta jos ne ovat mielestäsi karmeat niin älä käytä, aivan kuten itsekään en käytä esim. crocseja. Itse käytän stringejä välillä ihan vain mukavuussyistä (koska latinop*rse) ja liikkuessa, ei ole hiertäviä saumoja urheilustringeissä jne. Mutta toki itse olen himoliikkuja, joogaan, pyöräilen ja juoksen ns. päivittäin. Miksi stringit on karmea keksintö jos niitä ei halua käyttää, miksi haittaa että muut voi haluta käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Omistan kahdet Stringit ja kyllä pyllyä piukottaa,käytän muita alushousuja enimmäkseen mutta joskus stringit.
Mieluummin Stringit jalkaan kuin ulos ilman alushousuja,jotkut kehuu että kesämekon alla ei alkkareita,mieluummin sitten stringit.
No kukahan nainen ikinä on tällaisella asialla kehunut saati kehtaisi kavereille mainostaa? Ihme hillbilly meininkiä, junttimaista. Moni pitää niitä nudenvärisiä stringejä jotta ei rajat näkyisi...
Realistina voin silloin tällöin käyttää miehen iloksi.. Osta puuvillaiset h&m:ltä, ne on mukavimmat. Mut normipäivänä normialkkarit.
Ps. Erittäin tympeää vertailu exään.:( Jos ei sano hyvin sovittelevassa hengessä kun ei keksi parempaa syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2000-luvun alun trendi, jota taas jotkut esim mallit yrittävät lämmitellä esiin. Nämä vermeet ovat todella epämukavia useimmille naisille (esim juuri tuolloin 2000-luvun alussa puhuttiin kavereiden kanssa niistä ja kukaan ei niistä pitänyt). Lisäksi tulehdusriski alakerrassa nousee korkealle jollei muista olla kokoajan pesemässä edestä ja takaanta. En käyttänyt silloin enkä käytä nyt. Tai no muutama on alusvaatekaapissa sitä varten että sujautan päälle illalla ennen kuin ruvetaan miehen kanssa puuhastelemaan makuuhuoneessa.
Ihmettelen, missä porukassa oikein olet elänyt 2000-lukua. Itse käytän, samoin kuin kaikki kaverini (olemme päälle 40). Nimenomaan silloin ne ovat käytössä, kun en halua näkyviä rajoja vaatteisiin. Ei liity seksiin mitenkään.
En ymmärrä noita rajoja. Mulla on alkkareissa siv
No ei mitään hirveää tapahdu. Mutta jos laittaa vaikka juhlamekon jonka kangas on ns. laskeutuvaa, niin en itse halua että sieltä paistaa alkkarien rajat koko kansalle. Ne törröttää rumasti siellä missä ei pitäisi.
Minä käytän, enkä juuri enää muita käytäkään. En tykkää, että treenitrikoissa saumat näkyy, joten koen stringit miellyttävämmiksi. Tosin niissäkin enemmän sellaisia sporttisempia malleja, jotka on mukavat pitää.
Vierailija kirjoitti:
Käytän stringejäkin. Kyllähän niissäkin on ihan samanlainen kankainen haarakiila kuin muissakin pikkareissa suojaamassa. Erikseen on sitten petipuuhiin tarkoitetut narustringit, joita ei ole tarkoitettukaan arkikäyttöön. Voisin kuvitella sellaisiakin pitäväni sen aikaan mitä pöksyt nyt makkarissa päällä pysyy. Stringeissä ei ole sitä ylimääräistä kangasta pakaran päällä ja lanteilla ja joihinkin asuihin se sopii. Lisäksi tykkään siitä tunteesta kun vaikkapa miellyttävä mekkokangas hivelee paljaita pakaroita. Urheillessa käytän mieluummin boksereita tai sitten pelkkää pikkuhousunsuojaa.
N55
Muuten ihan jees, mutta en voi kuvitella kenenkään paljon urheilevan käyttävän pikkuhousunsuojaa ja esim. shortseja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on se merkitys, että haluavat näyttää "seksikkäiltä" ja tietävät ettei vaatteiden läpi näkyvät mummokalsareiden rajat sitä ole. Vaikka kiirehtivätkin heti perään sanomaan, ettei liity seksiin millään lailla.
Niin, tai sitten vaan haluaa näyttää kivalta. Kuten jos itselläni on paita jossa laaja kaulus niin en halua että sieltä paistaa rintsikoiden olkaimet rumasti olkapäillä. Seksikkyydestä viis, ennemmin kyse tyylikkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tai sitten vaan haluaa näyttää kivalta. Kuten jos itselläni on paita jossa laaja kaulus niin en halua että sieltä paistaa rintsikoiden olkaimet rumasti olkapäillä. Seksikkyydestä viis,
ennemmin kyse tyylikkyydestä.
Tavallisten alushousujen rajat jos näkyvät niin paljon paremman näköistä kuin stringin rajat.
Aika kauhean näköistä kun nuoret tytöt kyykistelevät kaupassa ja stringien naru näkyy ja puoli takapuolta paljaana.
Tavalliset alkkarit paljon paremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän stringejäkin. Kyllähän niissäkin on ihan samanlainen kankainen haarakiila kuin muissakin pikkareissa suojaamassa. Erikseen on sitten petipuuhiin tarkoitetut narustringit, joita ei ole tarkoitettukaan arkikäyttöön. Voisin kuvitella sellaisiakin pitäväni sen aikaan mitä pöksyt nyt makkarissa päällä pysyy. Stringeissä ei ole sitä ylimääräistä kangasta pakaran päällä ja lanteilla ja joihinkin asuihin se sopii. Lisäksi tykkään siitä tunteesta kun vaikkapa miellyttävä mekkokangas hivelee paljaita pakaroita. Urheillessa käytän mieluummin boksereita tai sitten pelkkää pikkuhousunsuojaa.
N55
Muuten ihan jees, mutta en voi kuvitella kenenkään paljon urheilevan käyttävän pikkuhousunsuojaa ja esim. shortseja?
Vedän näin lämpimään aikaan kesäkaudella useimmiten juoksutrikoot pituudesta riippumatta eli myös ne shortsit (sisähousuilla) jalkaan paljaaltaan ja pikkuhousunsuojan siihen haarakiilaan, jos on sellainen tarve (55 niin on kaikenmoista hormonaalista). Joskus saatan kyllä mennä ihan ilmankin. Kun kelit viilenee, laitan bokserit väliin, talvella merinot, koska ikää 55 ja kylmä käy ikävästi lantionseutuun. Gynekin suosittaa mahdollisimman paljon "tuuletushoitoa" eli nukun myös paljaaltaan jos rakas hormonitoiminta sallii. 😀 Tässä iässä jokainen meistä leideistä tietää kyllä mikä itselle toimii parhaiten.
Löytyyhän niitä todella kauniita, upeita, pitsisiä, silti mukavia alushousuja. Ei todellakaan mitään narustringejä tarvitse käyttää.
Ei ne mummokalsarit ole ollenkaan ainoa vaihtoehto stringeille. Ei edes mummoilla. Chekatkaa vaikka Aubaden mallit, mitä itse käytän ja olen 73.
N55