Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kännykkä lenkillä, kun ei ole taskuja?

Vierailija
28.07.2021 |

Oon aloittanut tällaisen trikoopellelenkkeilyn tänä kesänä, aiemmin olen liikkunut vain kävellen ihan normivaatteissa missä on taskut, pyöräillyt reppu selässä ja käynyt salilla, mutta nyt olen innostunut taas juoksusta saatuani jalkani kuntoon. Juoksu oli vuosien tauolla ja sillion nuorena kun juoksin, ei kännyköitä edes ollut. T 50-vuotias akka, joka ei häpeä laittaa trikoita päälleen, vaikka näytänkin vähän pelleltä vatsamakkaroineni näissä.

Kommentit (170)

Vierailija
61/170 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
62/170 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin te muut Espoossa lenkkeilevät naiset laitatte pippurisumutteen ja hälytyspillin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/170 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitänyt kännykkää rintaliivien sisällä jos ei taskuja.

Pysyy paikallaan kyllä.

Vierailija
64/170 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko sitä aina mukaan ottaa.

Tietysti, jos tulee joku hätä tai eksyt jonnekin.

Vierailija
65/170 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin te muut Espoossa lenkkeilevät naiset laitatte pippurisumutteen ja hälytyspillin?

Minulla avaimenperässä sellainen hälytin jos esim nuorisojengit hyökkää

Vierailija
66/170 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pitänyt kännykkää rintaliivien sisällä jos ei taskuja.

Pysyy paikallaan kyllä.

Sitten se on hiessä ;)

Vierailija
67/170 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännykän voi myös jättää kotiin - usko tai älä! Juostessa ei edes voi oikein puhua eikä selata sosiaalista mediaa.

Katso kun kännykkää voi käyttää muuhunkin kuin puhumiseen tai sosiaaliseen mediaan.

Vierailija
68/170 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksuvyö, käsivarsikotelo tai puhelimen suojapussi.

Vierailija
69/170 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ihan säälittää ja pierettää tämä joidenkin ihmisten kännykkäriippuvuus.

Ei kännykän mukana pitäminen ole huono idea, jos harrastaa vähänkään sellaista liikuntaa, missä on vaarana loukkaantuminen tai vammautuminen. Ja voihan sitä kävellessäkin saada sairauskohtauksen.

Vierailija
70/170 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännykän voi myös jättää kotiin - usko tai älä! Juostessa ei edes voi oikein puhua eikä selata sosiaalista mediaa.

Musiikkia korviin ja sykevyöstä pulssi luuriin, että tietää treenata oikealla alueella.

Vierailija
71/170 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmissa mun trikoissa on taskut. Kannattaa tutkia omat tarkkaan! Siis osassa on reiden ulkopinnalla kännykän mentävä tasku. Toisissa taas on selässä vyötärönauhan kohdalla kännykän mentävä tasku. Varsinkin tuo jälkimmäinen voi vaan näyttää paksulta kankaalta. 😀 Vanhemmissa trikoissa on yleensä avainten tms. Säilyttämiseen sopiva tasku jossain sisäpuolelta.

Tarkistelepa vielä niitä pöksyjäsi, tiedä vaikka yllättyisit iloisesti. Ja jos et ylläty, niin osta parit (tai monetko tarvitsetkaan) uudet trikoot. Itse tilaan aina Nikelta, mutta ei ole varmaan mikään brändijuttu vaan kun kännykät on isontuneet niin kännykkätaskutkin on. Iloa kuntoiluun! 🌸

Vierailija
72/170 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyölaukun olen parhaaksi todennut. Pienikokoinen niin mahtuu mukaan just vain puhelin, avaimet ja koirankakkapussit.

Hikoilen niin paljon etten voisi liiveissä tai housunkauluksessa pitää.

Jätin ennen puhelimen kotiin kunnes sen yhden kerran eksyin lähimetsään muutamaksi tunniksi koirien kanssa. Ajattelin vähän oikaista ja jouduinkin ihan hukkaan. :D

Mies oli kotona jo vähän huolissaan kun puolem tunnin pissatuslenkki venyi ja puhelimeni oli keittiön pöydällä.

Vierailija
73/170 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykässä on kartta, askel- ja kalori- ym. mittarit sun muut harrastusta innoittavia toimintoja. Tuo tietenkin myös turvaa paljon liikkuvalle juuri että tarpeen vaatiessa voi soittaa apua. Paljon liikkuville jossain vaiheessa kumminkin sattuu ja tapahtuu. 

Luuleeko joku että sitä kännyä pidetään mukana lenkillä somettamista varten? :D

Vierailija
74/170 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin. Nauti luonnosta.

Vierailija
75/170 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pk-seudulla uskalla nainen lenkkeillä ilman puhelinta kun täällä niin paljon vieraslajeja

Tää:

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/22701/gnxtn/Turvakerroin-turvas…

Vierailija
76/170 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä monet sanoo, että jätä puhelin kotiin.. No joskus voi tulla hätä itselle tai sivulliselle, niin jee jee ollapa vaikka jossain maantien varressa missä ei ihan vieressä taloa näy.

Vierailija
77/170 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko sitä aina mukaan ottaa.

Tämä. Jätät luurin kotiin. Ehtii kyllä soitella/viestitellä lenkin jälkeenkin.

Vierailija
78/170 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä tämä nykyajan turvallisuushakuisuus. Olen 65-vuotias ja säännöllisesti lenkkeillyt koko aikuisikäni. Ei ole tullut mieleenkään, että kaatuilisin holtittomasti murtaen luuni tai tuupertuisin sairauskohtauksen kourissa. 

Jos niin käy, en ainakaan ole murehtinut etukäteen. Puhelinta silti pidän, ihan vain koska siitä on tullut tapa pitää se aina ja kaikkialla mukana. Ännettömällä se kuitenkin usein on. 

Vierailija
79/170 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma! Olen harrastanut hölkkää jo monta vuotta ja reipas musiikki on minulle tosi suuri kirittäjä lenkillä. Kävelylenkillä, pyöräillessä tai mustikassa taasen kuuntelen äänikirjaa tai podcastia. Kävellessä vyöläukku toimii ihan hyvin, mutta juostessa se liukuu ylöspäin hölskymään vyötärölle. Kännykkäpidike olkavarressa pysyy paikallaan juostessa, mutta hankaa kylkeä. Onko kukaan kokeillut pientä juoksureppua? Kuristaako kaulaa, liukuuko ylöspäin?

Vierailija
80/170 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hysteerikkoja tässä(kin) keskustelussa. Lenkille ei voi lähteä ilman puhelinta, kun joka hetki voi tapahtua jotain kamalaa 😱.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme