Mihin kännykkä lenkillä, kun ei ole taskuja?
Oon aloittanut tällaisen trikoopellelenkkeilyn tänä kesänä, aiemmin olen liikkunut vain kävellen ihan normivaatteissa missä on taskut, pyöräillyt reppu selässä ja käynyt salilla, mutta nyt olen innostunut taas juoksusta saatuani jalkani kuntoon. Juoksu oli vuosien tauolla ja sillion nuorena kun juoksin, ei kännyköitä edes ollut. T 50-vuotias akka, joka ei häpeä laittaa trikoita päälleen, vaikka näytänkin vähän pelleltä vatsamakkaroineni näissä.
Kommentit (170)
Juoksuvyöhön tai käsivarsikoteloon.
Olen nähnyt joillakin sellaisia käsivarsikoteloita. En tiedä, millaisia käytännössä ovat.
Itse olen käyttänyt sellaista trikoomaista vyötäröpussia.
Kännykän voi myös jättää kotiin - usko tai älä! Juostessa ei edes voi oikein puhua eikä selata sosiaalista mediaa.
Vierailija kirjoitti:
Kännykän voi myös jättää kotiin - usko tai älä! Juostessa ei edes voi oikein puhua eikä selata sosiaalista mediaa.
Moni tykkää träkätä matkaa kännykän avulla.
Vyölaukkuun, nyt on myynnissä paljon erilaisia kun taitaavat tulla taas muotiin.
Minä jätän luurin kotiin lenkin ajaksi.
Mikään ei ärsytä enemmän, kuin puhelimen pirinä kesken sujuvan lenkin.
Ei aina pidä olla tavoitettavissa.
Osta huppari tai paita jossa taskut
Mä oon kanssa tätä miettinyt, että kun käyn uimahallissa, mihin ihmeessä sitä laittaisi kännykän kun uimapuvussa ei oo taskuja ja tietysti puhelin kastuu. Pitääköhän ne melojille tarkoitetut kännykkäpussit oikeasti vettä?
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri kaatui ja jalka murtui. Yli kaksi tuntia odotti, kunnes seuraava ulkoilu ja tuli.
Kännykällä olisi voinut soittaa heti apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni tykkää träkätä matkaa kännykän avulla.
Urheilukello on ratkaisu siihen.
No siihen käsivarsitaskuun tai vyölaukkuun.