Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi mies ja seksi joka aamu

Vierailija
28.07.2021 |

Ollaan ns. toisella kierroksella ja asutaan omissa asunnoissa. Kun nukutaan vierekkäin niin mies haluaa aina seksiä aamuisin ennen sängystä nousua. Olen tähän suostunut vaikka uninen olenkin silloin kun mies nousee töihin. Välillä innostun itsekin, mutta välillä nukun ja annan miehen purkaa paineensa. Lisäksi pari kertaa viikossa mennään "pidemmän kaavan kautta".
Nyt olen alkanut elätellä toiveita yhteen muutosta, mutta tämä asia vähän mietityttää, että jos en jossakin kohdassa enää olisi valmis joka aamuiseen seksiin. Mies sanoo, että jos yhdessä asutaan, niin sitten pitää paineet purkaa aamuisin, on kuulemma rennompi olo päivällä. Miehelle kyllä sopii sekin että asutaan omillaan ja vietetään yhteistä aikaa ja yhteisiä öitä satunnaisesti, kuten nytkin.

Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Tämä on ainoa asia joka minua mietityttää yhteenmuutossa, muuten asia olisikin itselleni aika selvä. Ja kummankin lapset jo pois kotoa, joten ei tarvitse niitä miettiä.

N38

Kommentit (346)

Vierailija
81/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi tämä on siis ollut ok, kun ei asuta jatkuvasti yhdessä. Mutta mietinkin että käykö se rasittavaksi jos asutaan 24/7/12 saman katon alla. Miehellä on kuitenkin vahva mielipide tähän. Toisaalta on sanonut, että voidaan asua erilläänkin, se on kuulemma ihan ok.

Ap

Kokeilemallahan tuo selviää.

Mulla ei ole toistuvasta, pakonomaisesta aamuseksistä kokemusta, mutta runsaasta seksistä toisella kierroksella kylläkin. Arki tulee jokaiseen suhteeseen, ja vaikka haluja olisi, niin aina ei jaksa.

Jos saat riittävästi itsellesi mieluisaa seksiä, ja parisuhde muuten tasapainossa, niin mitäpä tuo haittaakaan? Pysyy ukko tyytyväisenä.

Minulla ainakin alapää kipeytyisi pahasti joka-aamuisesta kuiva-ajosta ja seuraisi tulehduskierre.

Ei sitä nyt kuivilteen aleta pökkimään!

Vierailija
82/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, niin ite aina mietin tämänkaltaisissa avauksessa sitä, että mitäs jos tuo k.o. mies käu myös silloin tällöin vauva palstalla ja tunnistaa tuosta itsensä, nii olisiko siis kuitenkin järkevämpää ihan vain keskustella kahden kesken näistä asioista.

Ja jotain outoa juuri tuollaisessa aamuseksissä on. Jos miehellä on siis aamuerektio kun hän herää, ja hän vaan työntyy sisääsi tyhjentyyn ? Jo se olisi hieman eri asia, että jos sinä aiheuttaisit miehelle tuon erektion, esim kädelläsi, miehen hyväillessä samalla rintojasi. Voisitko joskus runkata miehesi loppuun asti ? Toki näin voit tietenkin jo tehdäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ikääntyessä ei nouse kuin aamulla. Eli varmistaa tilanteen noin. Joo, ei jatkoon, en pystyisi tuohon.

Jep. Kun miehelle tulee ikää, varmiten homma pelaa, kun hoitaa aamulla. Näin ainakin itsellä.

T. M51

Eli nuorempaa miestä vaan etsimään. Ihmekös useilla 10v nuorempi jannu.

Vierailija
84/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi tämä on siis ollut ok, kun ei asuta jatkuvasti yhdessä. Mutta mietinkin että käykö se rasittavaksi jos asutaan 24/7/12 saman katon alla. Miehellä on kuitenkin vahva mielipide tähän. Toisaalta on sanonut, että voidaan asua erilläänkin, se on kuulemma ihan ok.

Ap

Kokeilemallahan tuo selviää.

Mulla ei ole toistuvasta, pakonomaisesta aamuseksistä kokemusta, mutta runsaasta seksistä toisella kierroksella kylläkin. Arki tulee jokaiseen suhteeseen, ja vaikka haluja olisi, niin aina ei jaksa.

Jos saat riittävästi itsellesi mieluisaa seksiä, ja parisuhde muuten tasapainossa, niin mitäpä tuo haittaakaan? Pysyy ukko tyytyväisenä.

Minulla ainakin alapää kipeytyisi pahasti joka-aamuisesta kuiva-ajosta ja seuraisi tulehduskierre.

Ei sitä nyt kuivilteen aleta pökkimään!

Siltä kyllä ap:n kuvaus kuulosti.

Vierailija
85/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on totta, niin ite aina mietin tämänkaltaisissa avauksessa sitä, että mitäs jos tuo k.o. mies käu myös silloin tällöin vauva palstalla ja tunnistaa tuosta itsensä, nii olisiko siis kuitenkin järkevämpää ihan vain keskustella kahden kesken näistä asioista.

Ja jotain outoa juuri tuollaisessa aamuseksissä on. Jos miehellä on siis aamuerektio kun hän herää, ja hän vaan työntyy sisääsi tyhjentyyn ? Jo se olisi hieman eri asia, että jos sinä aiheuttaisit miehelle tuon erektion, esim kädelläsi, miehen hyväillessä samalla rintojasi. Voisitko joskus runkata miehesi loppuun asti ? Toki näin voit tietenkin jo tehdäkin.

Miksei se voisi itse runkata. Mihin siinä minua tarvitaan

Vierailija
86/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää mitä tapahtuu jos ap joku aamu sanoisi, että ei kiitos.

Sitten seksi jäisi tekemättä ja me ei nukuttaisi enää yhdessä. Olen jutellut kyllä miehen kanssa asiasta.

aInoa asia mikä käy, on että olemme jompikumpi vaikka kipeäni, niin sitten seksi ei kuulu aamutoimiin ja näin on käynytkin. Ei siinä ollut ongelmaa.

Ap

Vierailija
87/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää mitä tapahtuu jos ap joku aamu sanoisi, että ei kiitos.

Sitten seksi jäisi tekemättä ja me ei nukuttaisi enää yhdessä. Olen jutellut kyllä miehen kanssa asiasta.

aInoa asia mikä käy, on että olemme jompikumpi vaikka kipeäni, niin sitten seksi ei kuulu aamutoimiin ja näin on käynytkin. Ei siinä ollut ongelmaa.

Ap

Millaisia muita "sääntöjä" miehellä on. Kuulostaa erikoiselta ihmiseltä.

Vierailija
88/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi hoidella miestä kädellä, koska nukun kun tämä alkaa ja toisekseen mies tykkää ennemmin tulla sisälleni.

Mies tekee muutenkin pitkää päivää työssä ja on iltaisin väsyneempi. Aamuisin hänellä on eniten virtaa, siksi kai tuo aamuseksi on tärkeää hänelle.

Vierailija
89/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sääntö nro 1. Aamuseksiä on.

Sääntö nro 2. Jos sitä ei ole tulossa, astuu kuitenkin sääntö nro 1 voimaan. Tavalla tai toisella.

Noinko se menee?

Vierailija
90/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei niitä sääntöjä nyt niin kovin paljon ole. Seksiin liittyen vain että kun tehdään pitkän kaavan mukaan (yleensä viikonloppuna), niin sitten meno on kiihkeää ja siihen menee kaikkineen pari tuntia ja tehdään aika monenlaista. En ole tottunut tuollaiseen, mutta tykkään kyllä. Miehellä on ohjat, se sopii minulle.

Jos muutan tänne miehen taloon, niin sitten tietysti on jotain sääntöjä, mutta ne on perus omakotitalo-juttuja.

Ap

Vierailija
91/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei prkl. Ei voi vaatia seksiä. Mä jättäisin jos meno ei muutu.

Vierailija
92/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi hoidella miestä kädellä, koska nukun kun tämä alkaa ja toisekseen mies tykkää ennemmin tulla sisälleni.

Mies tekee muutenkin pitkää päivää työssä ja on iltaisin väsyneempi. Aamuisin hänellä on eniten virtaa, siksi kai tuo aamuseksi on tärkeää hänelle.

Nukun, kun tämä alkaa?

Vierailija
93/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sääntö nro 1. Aamuseksiä on.

Sääntö nro 2. Jos sitä ei ole tulossa, astuu kuitenkin sääntö nro 1 voimaan. Tavalla tai toisella.

Noinko se menee?

Ei vaan sitten mies ei halua enää nukkua kanssani. Asuttaisiin omillamme ja sekstailtaisiin kerran  pari viikossa.

Ap

Vierailija
94/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukun, kun tämä alkaa?

Olen aamu-unisempi kuin mies joka herää 4-5 aikoihin, niin todellakin nukun.

Ap

Vierailija
95/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinä nukut ja mies "harrastaa seksiä" kanssasi. Se on raiskaus, ei seksiä.

Ja höpö, höpö

Ihan naisen suostumuksellahan tuo tehdään. Raiskaus on sitä, ettei lupaa ole saatu. Tuskin ap sitä paitsi nukkuu sanan varsinaisessa merkityksessä. Tarkoittanee, ettei ole aktissa mukana mitenkään. 

Ei raiskaus, mutta ei kyllä asiallista menoakaan. Kuka haluaisi/suostuisi tuollaiseen järjestelyyn? Kyseenalaistan molempien osapuolten järjenjuoksun. 

Vierailija
96/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että niin moni liitto karille karahtaa, jos palstan asenne on vallalla. 

Ikään kuin ei voisi tehdä puolison mieliksi mitään. Ei minuakaan aina seksi huvita silloin kun mies on halukas. Annan kuitenkin, ei se minulta pois ole. 

Ei mieskään tykkää lähteä vaikkapa taidenäyttelyyn, tulee kuitenkin mukaan. Olemme pari ja kompromisseja tehdään puolin ja toisin. Eihän liitto voi koskaan toimia täysin "minä ja minun oikeuteni" -periaatteella. 

Kukin tavallaan, mutta kyllä jokaisella on oikeus määrätä omasta kehostaan. Siitä ei tule toisen omaisuutta edes avioliitossa.

Minä en pakota miestäni taidenäyttelyyn, eikä hän käytä vartaloani masturbaatiovälineenään. Ollaan onnellisia.

Kyllä on taas vääristelyä. En pakota miestäni tulemaan yhtään minnekään sen enempää kuin hän pakottaisi seksiin.

Yritin sanoa, että toimiva parisuhde perustuu siihen, että välillä ollaan toisen mieliksi tekemällä asioita, jotka eivät niin hotsittaisi. En ymmärrä seksin mystifiointia sen kummemmaksi asiaksi liitossa kuin vaikkapa pihatyöt. 

No joo. Tässähän se ero on. Minulle ja miehelleni seksi on jotain muuta kuin toisen mieliksi tehtävä kotityö.

Vierailija
97/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei niitä sääntöjä nyt niin kovin paljon ole. Seksiin liittyen vain että kun tehdään pitkän kaavan mukaan (yleensä viikonloppuna), niin sitten meno on kiihkeää ja siihen menee kaikkineen pari tuntia ja tehdään aika monenlaista. En ole tottunut tuollaiseen, mutta tykkään kyllä. Miehellä on ohjat, se sopii minulle.

Jos muutan tänne miehen taloon, niin sitten tietysti on jotain sääntöjä, mutta ne on perus omakotitalo-juttuja.

Ap

Mitä nyt taas jankkaat?

Jos se on sulle ok, niin tee kuten haluat.

Muuta tai olen muuttamatta, oma on elämäsi. Mitä täältä kyselet, kun mikään vaihtoehto ei sulle kelpaa.

Vierailija
98/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että niin moni liitto karille karahtaa, jos palstan asenne on vallalla. 

Ikään kuin ei voisi tehdä puolison mieliksi mitään. Ei minuakaan aina seksi huvita silloin kun mies on halukas. Annan kuitenkin, ei se minulta pois ole. 

Ei mieskään tykkää lähteä vaikkapa taidenäyttelyyn, tulee kuitenkin mukaan. Olemme pari ja kompromisseja tehdään puolin ja toisin. Eihän liitto voi koskaan toimia täysin "minä ja minun oikeuteni" -periaatteella. 

Kukin tavallaan, mutta kyllä jokaisella on oikeus määrätä omasta kehostaan. Siitä ei tule toisen omaisuutta edes avioliitossa.

Minä en pakota miestäni taidenäyttelyyn, eikä hän käytä vartaloani masturbaatiovälineenään. Ollaan onnellisia.

Kyllä on taas vääristelyä. En pakota miestäni tulemaan yhtään minnekään sen enempää kuin hän pakottaisi seksiin.

Yritin sanoa, että toimiva parisuhde perustuu siihen, että välillä ollaan toisen mieliksi tekemällä asioita, jotka eivät niin hotsittaisi. En ymmärrä seksin mystifiointia sen kummemmaksi asiaksi liitossa kuin vaikkapa pihatyöt. 

Samaa mieltä, vähän niinkuin toista ei jätetä -tyyliin. Miksi täällä aina naiset tuntuvat vihaavan eniten niitä omia miehiään? Ap ei kirjoittanut vihaisesti, mutta kauhea akkalauma lähti heti huutamaan että kyseessä on r*iskaus ja hyväksikäyttö ja vaikka mitä. Ymmärrän kyllä, että olisi kiva joskus illemmallakin välillä (miksiköhän naisilla ja miehillä menee nämä niin eri päin?), mutta kannattaa välillä ehdotella vaikka iltapäivällä päikkäreiden jälkeen (uni nostaa testosteronia) tai jotain. Mutta onhan se mukavaa, että on löytänyt mukavan miehen, joka haluaa lemmiskellä heti aamusta...

Vierailija
99/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mitä nyt taas jankkaat?

Jos se on sulle ok, niin tee kuten haluat.

Muuta tai olen muuttamatta, oma on elämäsi. Mitä täältä kyselet, kun mikään vaihtoehto ei sulle kelpaa.

Vastasin esitettyyn kysymykseen.

Ap

Vierailija
100/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa suostua raiskattavaksi, "kun miehellä on tarpeita". Nää on just niitä miehiä, joille pitää vääntää sana Suostumus rautalangasta, ja naiset oikein kannustaa. Seksi on sitä varten että kaksi (toki sopimuksesta useampkin) ihmistä haluaa toisiaan. Kaksi - haluaa. Mikä tässä on epäselvää? Masturbaatio ei ole uusi keksintö.