Uusi mies ja seksi joka aamu
Ollaan ns. toisella kierroksella ja asutaan omissa asunnoissa. Kun nukutaan vierekkäin niin mies haluaa aina seksiä aamuisin ennen sängystä nousua. Olen tähän suostunut vaikka uninen olenkin silloin kun mies nousee töihin. Välillä innostun itsekin, mutta välillä nukun ja annan miehen purkaa paineensa. Lisäksi pari kertaa viikossa mennään "pidemmän kaavan kautta".
Nyt olen alkanut elätellä toiveita yhteen muutosta, mutta tämä asia vähän mietityttää, että jos en jossakin kohdassa enää olisi valmis joka aamuiseen seksiin. Mies sanoo, että jos yhdessä asutaan, niin sitten pitää paineet purkaa aamuisin, on kuulemma rennompi olo päivällä. Miehelle kyllä sopii sekin että asutaan omillaan ja vietetään yhteistä aikaa ja yhteisiä öitä satunnaisesti, kuten nytkin.
Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Tämä on ainoa asia joka minua mietityttää yhteenmuutossa, muuten asia olisikin itselleni aika selvä. Ja kummankin lapset jo pois kotoa, joten ei tarvitse niitä miettiä.
N38
Kommentit (346)
Taitaa olla provo, mutta juu, kassientyhjenys / paineenpurkaminen aamuisin, 2 kierroksella ei ole oikeasti enää ihan normaalia.
Lisäksi kun lisäsit että aamuisin aina lähärissä, niin sinä siis levität jalkasi, mies työntyy aamuerektiokalullaan sisääsi, laukeaa sisääsi ja nousee sitten sängystä. Mietippä ite ?
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että niin moni liitto karille karahtaa, jos palstan asenne on vallalla.
Ikään kuin ei voisi tehdä puolison mieliksi mitään. Ei minuakaan aina seksi huvita silloin kun mies on halukas. Annan kuitenkin, ei se minulta pois ole.
Ei mieskään tykkää lähteä vaikkapa taidenäyttelyyn, tulee kuitenkin mukaan. Olemme pari ja kompromisseja tehdään puolin ja toisin. Eihän liitto voi koskaan toimia täysin "minä ja minun oikeuteni" -periaatteella.
Toi just sitä missä miehet saa säilyttää seksuaalisen ylivallan. Mihinkään ei pidä suostua jos mies haluaa. Tämän alistamisen on loputtava, sinä määräät omasta kehostasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että niin moni liitto karille karahtaa, jos palstan asenne on vallalla.
Ikään kuin ei voisi tehdä puolison mieliksi mitään. Ei minuakaan aina seksi huvita silloin kun mies on halukas. Annan kuitenkin, ei se minulta pois ole.
Ei mieskään tykkää lähteä vaikkapa taidenäyttelyyn, tulee kuitenkin mukaan. Olemme pari ja kompromisseja tehdään puolin ja toisin. Eihän liitto voi koskaan toimia täysin "minä ja minun oikeuteni" -periaatteella.
No tottakai näin voi tehdä mutta kyllä ap:n tapaus on ihan eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kukin tavallaan, mutta kyllä jokaisella on oikeus määrätä omasta kehostaan. Siitä ei tule toisen omaisuutta edes avioliitossa.
Minä en pakota miestäni taidenäyttelyyn, eikä hän käytä vartaloani masturbaatiovälineenään. Ollaan onnellisia.
Tee kuten muutkin naiset. Vähennä seksiä pikkuhiljaa kieltäytymällä. Pian mies oppii ja ymmärtää olla yrittämättä. Muutama vuosi eteenpäin ja sama kierto uuden miehen kanssa.
Itsellä oli miesystävä hetken joka halusi aamuseksiä. Itse olen aamu-uninen enkä päässyt tunnelmaan koskaan. Alkuun mies jaksoi myös iltaseksiä, joka on toimivampi minulle. Puolessa vuodessa meni siihen että häntä ei enää kinnostanut iltaseksi vaan kehuskeli että aamulla riittää hyvin, itse siis jäin ilman orgasmeja ja minun toiveita ei haluttu täyttää. Alkoi ärsyttämään toisen itsekkyys kunnitse kuitenkin pyrin siihen että molemmilla olisi hyvä. Emme asuneet yhdessä. Lopetin suhteen, siihen tosin liittyi paljon muutakin kuim tämä.
Ap:n miehellä ei seiso kuin aamuisin ja haluaa tuoreessa suhteessa varmistaa, että pystyy hoitamaan homman. Illalla ei enää onnistuisi ja nainen nostaisi kytkintä. Ehdota miehelle joku päivä, että ”säästetään” iltaan kun sinäkin olet virkeämpi. Kyllä se päivä sujuu mukavasti, kun tietää mitä illalla on odotettavissa.
Mies on täysi pervo. Seksiä kuuluu harrastaa vain kun nainen sitä haluaa.
Sitten akat täällä päivittelee kuinka puistattavia hoorissa kävijät ja masturboijat säälittäviä.
Mikään näille ei ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä nukut ja mies "harrastaa seksiä" kanssasi. Se on raiskaus, ei seksiä.
Kyllä kai kohde itse päättää, onko raiskaus vai ei. Nyt voi vielä tehdä asioita miestä miellyttääkseen, mutta kun mies on saatu sitoutettua joko taloudellisesti tai lapsella, voi alkaa säännöstelemään seksiä ja käyttää sitä vallankäytön välineenä, kuten normiliitoissa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri olin tulossa kommentoimaan samaa, av:lla tunnetusti kaikki miehet on sikoja, mutta vakka kantansa valitsee..
Meillä mies tykkää puuhastella iltaisin, kun taas itsellä hormonit hyrrää aamulla. Kompromissina se joka haluaa, tekee myös työn (=on päällä). Ei minua seksi haittaa vaikka en täysin mukana olisikaan, tuntuuhan se silti kivalle.
Toki harrastamme myös päivisin kun molemmat ovat täysin mukana, mutta aiheessa pysyäkseni ei tulisi mieleenkään syyttää kumppania hyväksikäytöstä tai r*iskauksesta!
Vierailija kirjoitti:
Kieltäydy. Älä tee toisen mieliksi mitään, vaikka haluaisit parisuhteen. Vain jos itseäsi aloitteellisesti ja lähtökohtaisesti kiinnostaa jokin. Koska muuten jälkikäteen harmittaa paljon ja tulee olo että toinen hyväksikäyttää, kun hänen ehdoilla mennään vaan, eli ei toimi. Ole terveesti omia puolia pitävä ja sano mitä ajattelet. Jos toinen on oikeasti kiinnostunut (muustakin kuin seksistä) tilanne selviää ihan hyvin, eikä mies pakene tai naksahtele, vaan ymmärtää. Jo nyt arveluttaa tuo miehen tapa toimia, että joudut puoliunessa sietämään.
Muista siis, älä ikinä tee mitään toisen mieliksi! Hirveintä, mitä toisiinsa rakastuneet ihmiset voivat tehdä on miellyttä sitä toista. Pidä pintasi ja ajattele vain itseäsi joka tilanteessa! Täälläkin on jo kerrottu, miten sinut on toistuvasti *aiskattu, etkä ole edes huomannut sitä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olen antanut luvan tähän. Mies kysyi asiasta jo ennen kuin yhtään yötä oltiin yhdessä nukuttu. Pitää sitä tärkeänä. En koe asiaa siis raiskauksena. Pari kertaa viikossa innostun itsekin.
Erona on vaan että mies nousee noin kaksi tuntia aiemmin kuin minä työnsä vuoksi, joten jään vielä nukkumaan sitten.
Toistaiseksi tämä on siis ollut ok, kun ei asuta jatkuvasti yhdessä. Mutta mietinkin että käykö se rasittavaksi jos asutaan 24/7/12 saman katon alla. Miehellä on kuitenkin vahva mielipide tähän. Toisaalta on sanonut, että voidaan asua erilläänkin, se on kuulemma ihan ok.
Ap
Asutte erillään jatkossakin, ongelma ratkaistu.
Seuraava…Näinkö se vaan sitten on? Eikö kenelläkään ole ollut vastaavaa tilannetta? Miten olette jaksaneet sitä?
Ap
Kyllä, näin se on. Ei kukaan normaali jaksa vastentahtoisesti yhtään mitään.
Jos oot sen miehen kanssa niin miks v...itussa se ei sais nauttia susta? En ymmärrä miks pitää pantata, ja sitten ihmetellä kun mies katoaa... Kyllä mä ainakin sanon kotona että tarviin joka päivä seksiä kun se vain on mahdollista ja jos ei vaimo sitä tajua niin voi voi. Silloin saan joltain muulta.
No mitä sinä itse tuosta saat eli onko mies kiinnostunut vain itsestään ja omasta lopputuloksesta? Kuulostaa kyllä ihmeelliseltä, että N38 antaa ukon joka aamu tyhjentää pussinsa itseensä eikö ukkoa edes kiinnosta, että onko toinen hereillä. Kumpikohan ukolle on mieluisampaa N38 nukkuu vai on touhuissa mukana, veikkaan ekaa vaihtoehtoa. Onkos tämä aamutouhuilija muutenkin sellainen, että hänen pitää saada kaikki ja häntä pitää palvella ja passata. Älä hyvä nainen tuollaiseen lähde, pysy omassa kämpässä vaan ja otat yökylään silloin kun haluat. Oletko kysynyt miksi erosi aiemmasta?