Uusi mies ja seksi joka aamu
Ollaan ns. toisella kierroksella ja asutaan omissa asunnoissa. Kun nukutaan vierekkäin niin mies haluaa aina seksiä aamuisin ennen sängystä nousua. Olen tähän suostunut vaikka uninen olenkin silloin kun mies nousee töihin. Välillä innostun itsekin, mutta välillä nukun ja annan miehen purkaa paineensa. Lisäksi pari kertaa viikossa mennään "pidemmän kaavan kautta".
Nyt olen alkanut elätellä toiveita yhteen muutosta, mutta tämä asia vähän mietityttää, että jos en jossakin kohdassa enää olisi valmis joka aamuiseen seksiin. Mies sanoo, että jos yhdessä asutaan, niin sitten pitää paineet purkaa aamuisin, on kuulemma rennompi olo päivällä. Miehelle kyllä sopii sekin että asutaan omillaan ja vietetään yhteistä aikaa ja yhteisiä öitä satunnaisesti, kuten nytkin.
Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Tämä on ainoa asia joka minua mietityttää yhteenmuutossa, muuten asia olisikin itselleni aika selvä. Ja kummankin lapset jo pois kotoa, joten ei tarvitse niitä miettiä.
N38
Kommentit (346)
Ylipäänsä se, et mies puhuisi seksistä kanssani paineiden purkamisena olisi jo itselleni syy lopettaa koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, niin ite aina mietin tämänkaltaisissa avauksessa sitä, että mitäs jos tuo k.o. mies käu myös silloin tällöin vauva palstalla ja tunnistaa tuosta itsensä, nii olisiko siis kuitenkin järkevämpää ihan vain keskustella kahden kesken näistä asioista.
Ja jotain outoa juuri tuollaisessa aamuseksissä on. Jos miehellä on siis aamuerektio kun hän herää, ja hän vaan työntyy sisääsi tyhjentyyn ? Jo se olisi hieman eri asia, että jos sinä aiheuttaisit miehelle tuon erektion, esim kädelläsi, miehen hyväillessä samalla rintojasi. Voisitko joskus runkata miehesi loppuun asti ? Toki näin voit tietenkin jo tehdäkin.
En voi hoidella miestä kädellä, koska nukun kun tämä alkaa ja toisekseen mies tykkää ennemmin tulla sisälleni.
Mies tekee muutenkin pitkää päivää työssä ja on iltaisin väsyneempi. Aamuisin hänellä on eniten virtaa, siksi kai tuo aamuseksi on tärkeää hänelle.
Nukun, kun tämä alkaa?
Olen aamu-unisempi kuin mies joka herää 4-5 aikoihin, niin todellakin nukun.
Ap
Ei tuo ole aamuseksiä. Tuo on aamuyöseksiä.
Ja olen itsekin aamuvirkku, herään joskus lomallakin ennen puolta kuutta. Enkä olisi todllakaan tuolloin valmis mihinkään aamuseksiin heti herättyäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää mitä tapahtuu jos ap joku aamu sanoisi, että ei kiitos.
Sitten seksi jäisi tekemättä ja me ei nukuttaisi enää yhdessä. Olen jutellut kyllä miehen kanssa asiasta.
aInoa asia mikä käy, on että olemme jompikumpi vaikka kipeäni, niin sitten seksi ei kuulu aamutoimiin ja näin on käynytkin. Ei siinä ollut ongelmaa.
Ap
Ei helvetti, outoa. Hyi, pelottavaa.
Aamuseksiä klo.4 ? Silloin kun sinä siis nukut. No silloin on yö! Mitä ihmettä sinä ap nyt oikein selität?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että niin moni liitto karille karahtaa, jos palstan asenne on vallalla.
Ikään kuin ei voisi tehdä puolison mieliksi mitään. Ei minuakaan aina seksi huvita silloin kun mies on halukas. Annan kuitenkin, ei se minulta pois ole.
Ei mieskään tykkää lähteä vaikkapa taidenäyttelyyn, tulee kuitenkin mukaan. Olemme pari ja kompromisseja tehdään puolin ja toisin. Eihän liitto voi koskaan toimia täysin "minä ja minun oikeuteni" -periaatteella.
Kukin tavallaan, mutta kyllä jokaisella on oikeus määrätä omasta kehostaan. Siitä ei tule toisen omaisuutta edes avioliitossa.
Minä en pakota miestäni taidenäyttelyyn, eikä hän käytä vartaloani masturbaatiovälineenään. Ollaan onnellisia.
Kyllä on taas vääristelyä. En pakota miestäni tulemaan yhtään minnekään sen enempää kuin hän pakottaisi seksiin.
Yritin sanoa, että toimiva parisuhde perustuu siihen, että välillä ollaan toisen mieliksi tekemällä asioita, jotka eivät niin hotsittaisi. En ymmärrä seksin mystifiointia sen kummemmaksi asiaksi liitossa kuin vaikkapa pihatyöt.
Samaa mieltä, vähän niinkuin toista ei jätetä -tyyliin. Miksi täällä aina naiset tuntuvat vihaavan eniten niitä omia miehiään? Ap ei kirjoittanut vihaisesti, mutta kauhea akkalauma lähti heti huutamaan että kyseessä on r*iskaus ja hyväksikäyttö ja vaikka mitä. Ymmärrän kyllä, että olisi kiva joskus illemmallakin välillä (miksiköhän naisilla ja miehillä menee nämä niin eri päin?), mutta kannattaa välillä ehdotella vaikka iltapäivällä päikkäreiden jälkeen (uni nostaa testosteronia) tai jotain. Mutta onhan se mukavaa, että on löytänyt mukavan miehen, joka haluaa lemmiskellä heti aamusta...
Mulle on ihan sama, mitä varten mies pakottaisi minut heräämään joka aamu 4-5 välillä, tekemään voileipiä tai sekstailemaan, pitäisi sitä ihan kaistapäisenä vaatimuksena, enkä todellakaan suostuisi.
Tuossa ollaan yleensä syvimmän rem-unen kohdassa, sen keskeytyminen joka päivä ei totisesti olisi mulle ok.
Ylipäätään hyvään suhteeseen ei kuulu pakko ja vaatimukset, uhkaukset "jollet joka päivä tee näin, emme asu yhdessä". Hyvässä suhteessa etenkin arvostetaan ja kunnioitetaan toisen hyvinvointia ja riittävä unen saaminen on suuri osa tätä.
En todellakaan voi kuvitella, että mieheni jonkun itsekkään tarpeen takia herättäisi minut joka päivä aamuyöstä!
Kannattaa varmaan jatkaa nykyisellä linjalla, jos miehellä on vihanhallintaongelmia tai muita ongelmia heti, jos ei saa "purkaa paineita" aamulla.
No asiahan on tietysti sinun ja miehesi välinen sopimus eikä muille kuulu.
Mutta minä en noilla spekseillä muuttaisi yhteen. Arvostan uniani kovasti.
Itsekin aloitin uudessa parisuhteessa nelikymppisenä. Seksiä oli päivittäin, useita kertoja jopa. Kyllä se sitten siitä muutamassa vuodessa rauhoittui. Onneksi mies on kuitenkin kanssani ns. samanrytminen, en olisi ikinä kestänyt miestä joka herättää minut sekstaamaan. Neljänkympin jälkeen unet heikkenee muutenkin, ja viidenkympin jälkeen se nukkuminen vasta surkeaa onkin, kun menopaussi alkaa vaivata. Haluan että kumppani kunnioittaa unirauhaani, ja niin hän tekeekin. Muuten meillä on kyllä seksiä runsaasti edelleen, kun siis molemmat ollaan hereillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että niin moni liitto karille karahtaa, jos palstan asenne on vallalla.
Ikään kuin ei voisi tehdä puolison mieliksi mitään. Ei minuakaan aina seksi huvita silloin kun mies on halukas. Annan kuitenkin, ei se minulta pois ole.
Ei mieskään tykkää lähteä vaikkapa taidenäyttelyyn, tulee kuitenkin mukaan. Olemme pari ja kompromisseja tehdään puolin ja toisin. Eihän liitto voi koskaan toimia täysin "minä ja minun oikeuteni" -periaatteella.
Kukin tavallaan, mutta kyllä jokaisella on oikeus määrätä omasta kehostaan. Siitä ei tule toisen omaisuutta edes avioliitossa.
Minä en pakota miestäni taidenäyttelyyn, eikä hän käytä vartaloani masturbaatiovälineenään. Ollaan onnellisia.
Kyllä on taas vääristelyä. En pakota miestäni tulemaan yhtään minnekään sen enempää kuin hän pakottaisi seksiin.
Yritin sanoa, että toimiva parisuhde perustuu siihen, että välillä ollaan toisen mieliksi tekemällä asioita, jotka eivät niin hotsittaisi. En ymmärrä seksin mystifiointia sen kummemmaksi asiaksi liitossa kuin vaikkapa pihatyöt.
Samaa mieltä, vähän niinkuin toista ei jätetä -tyyliin. Miksi täällä aina naiset tuntuvat vihaavan eniten niitä omia miehiään? Ap ei kirjoittanut vihaisesti, mutta kauhea akkalauma lähti heti huutamaan että kyseessä on r*iskaus ja hyväksikäyttö ja vaikka mitä. Ymmärrän kyllä, että olisi kiva joskus illemmallakin välillä (miksiköhän naisilla ja miehillä menee nämä niin eri päin?), mutta kannattaa välillä ehdotella vaikka iltapäivällä päikkäreiden jälkeen (uni nostaa testosteronia) tai jotain. Mutta onhan se mukavaa, että on löytänyt mukavan miehen, joka haluaa lemmiskellä heti aamusta...
Mulle on ihan sama, mitä varten mies pakottaisi minut heräämään joka aamu 4-5 välillä, tekemään voileipiä tai sekstailemaan, pitäisi sitä ihan kaistapäisenä vaatimuksena, enkä todellakaan suostuisi.
Tuossa ollaan yleensä syvimmän rem-unen kohdassa, sen keskeytyminen joka päivä ei totisesti olisi mulle ok.
Ylipäätään hyvään suhteeseen ei kuulu pakko ja vaatimukset, uhkaukset "jollet joka päivä tee näin, emme asu yhdessä". Hyvässä suhteessa etenkin arvostetaan ja kunnioitetaan toisen hyvinvointia ja riittävä unen saaminen on suuri osa tätä.
En todellakaan voi kuvitella, että mieheni jonkun itsekkään tarpeen takia herättäisi minut joka päivä aamuyöstä!
Tekemään voileipiä, hahaa - mutta oikeasti, kyllä sekin varmaan kuuluu kohta asiaan. Että seksin jälkeen pitää saada maittava aamupala, eihän se päivä muuten käyntiin kivasti lähde.
Olkoon mikä provo tahansa taas, mutta tälläisiä ihmisiä on, eikä vain miehiä, jotka eivät yhtään ymmärrä, että vaikka ollaan parisuhteessa, ei toiselta voi mitä vaan vaatia. Kai pitävät itseään niin helminä, että on muka varaa vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä nyt vastoin odotuksia ei oliskaan provo, toivoisin, että ap todella miettii tätä pointtia. Minustakin juuri tuosta on kyse, ei siitä, voiko puolisoa miellyttää tai halutaanko joustaa vaikka seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olen antanut luvan tähän. Mies kysyi asiasta jo ennen kuin yhtään yötä oltiin yhdessä nukuttu. Pitää sitä tärkeänä. En koe asiaa siis raiskauksena. Pari kertaa viikossa innostun itsekin.
Erona on vaan että mies nousee noin kaksi tuntia aiemmin kuin minä työnsä vuoksi, joten jään vielä nukkumaan sitten.
Toistaiseksi tämä on siis ollut ok, kun ei asuta jatkuvasti yhdessä. Mutta mietinkin että käykö se rasittavaksi jos asutaan 24/7/12 saman katon alla. Miehellä on kuitenkin vahva mielipide tähän. Toisaalta on sanonut, että voidaan asua erilläänkin, se on kuulemma ihan ok.
Ap
Annoit luvan paukuttaa sinua omasta kiinnostuksestasi huolimatta hamaan tappiin asti jo ennen ensimmäistä seksikertaa? Oikea unelmarakastaja, kun hänelle merkitsee vain oma halu. Miten luulet miehen selviävän niinä aamuina, kun et ole vieressä?
Annoin luvan toistaiseksi. Yksin herätessään hän käyttää kättään. Mutta kun olen vieressä, niin sanoo että ei ala ajamaan Toyotalla kun Mersuakin on tarjolla.
Ap
😂 Aivan pelle koko mies. Ei kunnioita sua lainkaan. Hänelle seksi on vaan kassien tyhjennystä. Ei tollaista voisi katsoa päivääkään.
Mulle olisi just unelma tuollainen mies!
Rakastan penetraatiota aamuisin, eikä haittaa yhtään jos nukun vielä kun se alkaa.
Ei haittaa myöskään, jos yöllä panee.
Eihän tuo vaadi minulta mitään? Eri asia, jos mies herättäisi aamulla tai yöllä ja vaatisi olemaan aktiivinen seksissä, mutta tuollainen lahnaseksi ei häiritse mitenkään.
Kerran olin miehen kanssa, joka oli seksuaalisesti muuten aivan unelmamies, mutta hänessä oli yksi iso vika: ei halunnut ikinä aamuisin.
Ja minä taas herään yleensä panetukkksen tunteeseen, ja aina kun vaan on aikaa, niin masturboin heti herätessäni ennen kuin nousen edes sängystä ylös.
En kyllä oikeesti mitenkään kykene ymmärtämään, että mitä vikaa tuon miehen toiminnassa olisi, vaikka AP ei kokisikaan aamulla panetusssta?
Eihän se vaadi naiselta muuta kuin makaamista, ja sitten vaan nauttii siitä tunteesta kun penis liikkuu sisällä?
Jos miehellä ei seiso aamulla heti ensimmäisenä kun herää niin hän ei ole terve. Kaikilla miehillä seisoo aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä nyt vastoin odotuksia ei oliskaan provo, toivoisin, että ap todella miettii tätä pointtia. Minustakin juuri tuosta on kyse, ei siitä, voiko puolisoa miellyttää tai halutaanko joustaa vaikka seksissä.
Tätä pointtia voisivat miettiä myös he, jotka täällä ovat esittäneet, että eihän tuossa mitään vikaa ole, ihanaa kun joku haluaa aamuyöstä lemmiskellä eiku anteeksi, purkaa paineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, niin ite aina mietin tämänkaltaisissa avauksessa sitä, että mitäs jos tuo k.o. mies käu myös silloin tällöin vauva palstalla ja tunnistaa tuosta itsensä, nii olisiko siis kuitenkin järkevämpää ihan vain keskustella kahden kesken näistä asioista.
Ja jotain outoa juuri tuollaisessa aamuseksissä on. Jos miehellä on siis aamuerektio kun hän herää, ja hän vaan työntyy sisääsi tyhjentyyn ? Jo se olisi hieman eri asia, että jos sinä aiheuttaisit miehelle tuon erektion, esim kädelläsi, miehen hyväillessä samalla rintojasi. Voisitko joskus runkata miehesi loppuun asti ? Toki näin voit tietenkin jo tehdäkin.
En voi hoidella miestä kädellä, koska nukun kun tämä alkaa ja toisekseen mies tykkää ennemmin tulla sisälleni.
Mies tekee muutenkin pitkää päivää työssä ja on iltaisin väsyneempi. Aamuisin hänellä on eniten virtaa, siksi kai tuo aamuseksi on tärkeää hänelle.
Nukun, kun tämä alkaa?
Tämä! Nukun kun tämä alkaa? Mies tykkää tulla sisälleni? Hän myös tykkää näemmä työntää kovan kalunsa nukkuvan naisen kuivaan pi lluun.
Mä oon kyllä aina kostea, ei kaikilla ole kuiva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä pointtia voisivat miettiä myös he, jotka täällä ovat esittäneet, että eihän tuossa mitään vikaa ole, ihanaa kun joku haluaa aamuyöstä lemmiskellä eiku anteeksi, purkaa paineet.
Jos minulla ei olisi seksiviettiä, niin ei minua kiinnostaisi koko pariutuminen ja miehet ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan penetraatiota aamuisin, eikä haittaa yhtään jos nukun vielä kun se alkaa.
Ei haittaa myöskään, jos yöllä panee.Eihän tuo vaadi minulta mitään? Eri asia, jos mies herättäisi aamulla tai yöllä ja vaatisi olemaan aktiivinen seksissä, mutta tuollainen lahnaseksi ei häiritse mitenkään.
Kerran olin miehen kanssa, joka oli seksuaalisesti muuten aivan unelmamies, mutta hänessä oli yksi iso vika: ei halunnut ikinä aamuisin.
Ja minä taas herään yleensä panetukkksen tunteeseen, ja aina kun vaan on aikaa, niin masturboin heti herätessäni ennen kuin nousen edes sängystä ylös.En kyllä oikeesti mitenkään kykene ymmärtämään, että mitä vikaa tuon miehen toiminnassa olisi, vaikka AP ei kokisikaan aamulla panetusssta?
Eihän se vaadi naiselta muuta kuin makaamista, ja sitten vaan nauttii siitä tunteesta kun penis liikkuu sisällä?
Kaikkia ei huvita joka yö heräillä juuri makeimmasta unesta, joka saattaa tulla hyvinkin tarpeeseen. Sinäkin runkkailet omaan tahtiisi, et toisen herättelemänä, niin homma varmaan tuntuukin kivemmalta.
Mitäs jos mies esittäisi sulle muita pakkoja kuin seksiin heräilyn aamuyöstä, olisiko se yhtä ok? Miksi on todella niin vaikea ymmärtää, että tosiaankaan seksi ei ole mikään pyhä lehmä - olisko sulle ok, että mies vaatisi yhdessäolon ehdoksi joka aamu klo 4-5 keittämään kahvit?
Miehen kirjoittama aloitus ja mammat menee heti halpaan 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa myöskään, jos yöllä panee.Eihän tuo vaadi minulta mitään? Eri asia, jos mies herättäisi aamulla tai yöllä ja vaatisi olemaan aktiivinen seksissä, mutta tuollainen lahnaseksi ei häiritse mitenkään.
Ja minä taas herään yleensä panetukkksen tunteeseen, ja aina kun vaan on aikaa, niin masturboin heti herätessäni ennen kuin nousen edes sängystä ylös.En kyllä oikeesti mitenkään kykene ymmärtämään, että mitä vikaa tuon miehen toiminnassa olisi, vaikka AP ei kokisikaan aamulla panetusssta?
Vikana on vain se, että mies asettaa tämän ehdoksi yhdessäololle. Se on siis pakko, velvollisuus, tai muuten mies jättää. Se on vikana.
Tämä! Nukun kun tämä alkaa? Mies tykkää tulla sisälleni? Hän myös tykkää näemmä työntää kovan kalunsa nukkuvan naisen kuivaan pi lluun.