Uusi mies ja seksi joka aamu
Ollaan ns. toisella kierroksella ja asutaan omissa asunnoissa. Kun nukutaan vierekkäin niin mies haluaa aina seksiä aamuisin ennen sängystä nousua. Olen tähän suostunut vaikka uninen olenkin silloin kun mies nousee töihin. Välillä innostun itsekin, mutta välillä nukun ja annan miehen purkaa paineensa. Lisäksi pari kertaa viikossa mennään "pidemmän kaavan kautta".
Nyt olen alkanut elätellä toiveita yhteen muutosta, mutta tämä asia vähän mietityttää, että jos en jossakin kohdassa enää olisi valmis joka aamuiseen seksiin. Mies sanoo, että jos yhdessä asutaan, niin sitten pitää paineet purkaa aamuisin, on kuulemma rennompi olo päivällä. Miehelle kyllä sopii sekin että asutaan omillaan ja vietetään yhteistä aikaa ja yhteisiä öitä satunnaisesti, kuten nytkin.
Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Tämä on ainoa asia joka minua mietityttää yhteenmuutossa, muuten asia olisikin itselleni aika selvä. Ja kummankin lapset jo pois kotoa, joten ei tarvitse niitä miettiä.
N38
Kommentit (346)
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi tämä on siis ollut ok, kun ei asuta jatkuvasti yhdessä. Mutta mietinkin että käykö se rasittavaksi jos asutaan 24/7/12 saman katon alla. Miehellä on kuitenkin vahva mielipide tähän. Toisaalta on sanonut, että voidaan asua erilläänkin, se on kuulemma ihan ok.
Ap
Kokeilemallahan tuo selviää.
Mulla ei ole toistuvasta, pakonomaisesta aamuseksistä kokemusta, mutta runsaasta seksistä toisella kierroksella kylläkin. Arki tulee jokaiseen suhteeseen, ja vaikka haluja olisi, niin aina ei jaksa.
Jos saat riittävästi itsellesi mieluisaa seksiä, ja parisuhde muuten tasapainossa, niin mitäpä tuo haittaakaan? Pysyy ukko tyytyväisenä.
Älä yritä muuttaa katukissaa kotikissaksi; se kusasee sinne minne se kusasee,
koska sillä tavalla se elää elämäänsä.
Miehen ikääntyessä ei nouse kuin aamulla. Eli varmistaa tilanteen noin. Joo, ei jatkoon, en pystyisi tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että niin moni liitto karille karahtaa, jos palstan asenne on vallalla.
Ikään kuin ei voisi tehdä puolison mieliksi mitään. Ei minuakaan aina seksi huvita silloin kun mies on halukas. Annan kuitenkin, ei se minulta pois ole.
Ei mieskään tykkää lähteä vaikkapa taidenäyttelyyn, tulee kuitenkin mukaan. Olemme pari ja kompromisseja tehdään puolin ja toisin. Eihän liitto voi koskaan toimia täysin "minä ja minun oikeuteni" -periaatteella.
Kukin tavallaan, mutta kyllä jokaisella on oikeus määrätä omasta kehostaan. Siitä ei tule toisen omaisuutta edes avioliitossa.
Minä en pakota miestäni taidenäyttelyyn, eikä hän käytä vartaloani masturbaatiovälineenään. Ollaan onnellisia.
Kyllä on taas vääristelyä. En pakota miestäni tulemaan yhtään minnekään sen enempää kuin hän pakottaisi seksiin.
Yritin sanoa, että toimiva parisuhde perustuu siihen, että välillä ollaan toisen mieliksi tekemällä asioita, jotka eivät niin hotsittaisi. En ymmärrä seksin mystifiointia sen kummemmaksi asiaksi liitossa kuin vaikkapa pihatyöt.
Ólet antanut miehelle "luvan" käyttää sinua välikappaleenaan omille tarpeilleen. Vähän kuin seksilelua, jolla hän käynnistää oman päivänsä. Ennen aamukakalle menoa pikku p anot ja kiva niin?
Mielensä saa aina muuttaa. Joten ota asia uudelleen puheeksi. Asiat muuttuvat parisuhteessa ajan myötä ja miksi ilman parempaa tietoa suostuit alussa hänen toiveisiinsa. Et oikein muuta voi.
Mies voi ajan kanssa laantua tai sitten ei.
IHmettelen vain sitä, että jos välillänne on tunteita ja rakkautta pitäisi seksinkin olla mukavaa teille molemmille. Miten miehesi saa nautintoa siitä, jos sinä vain kuorsaat haluttomana? Ei sitä enää sanota rakasteluksi saati ihan tasapuoliseksi seksiksikään.
Kuten muuan tuttuni, nainen, totesi, miten toisen kyltymätön halu on todella tylsää 30 vuoden parisuhteen jälkeen. Hän ei saa seksistä mitään nautintoa ukon touhutessa innolla hänen kimpussaan monta kertaa viikossa. Nainen sanoi, ettei mies on pakkomielteinen ja silloin hänen ihmisarvonsa on seksin aikana nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi tämä on siis ollut ok, kun ei asuta jatkuvasti yhdessä. Mutta mietinkin että käykö se rasittavaksi jos asutaan 24/7/12 saman katon alla. Miehellä on kuitenkin vahva mielipide tähän. Toisaalta on sanonut, että voidaan asua erilläänkin, se on kuulemma ihan ok.
Ap
Kokeilemallahan tuo selviää.
Mulla ei ole toistuvasta, pakonomaisesta aamuseksistä kokemusta, mutta runsaasta seksistä toisella kierroksella kylläkin. Arki tulee jokaiseen suhteeseen, ja vaikka haluja olisi, niin aina ei jaksa.
Jos saat riittävästi itsellesi mieluisaa seksiä, ja parisuhde muuten tasapainossa, niin mitäpä tuo haittaakaan? Pysyy ukko tyytyväisenä.
Minulla ainakin alapää kipeytyisi pahasti joka-aamuisesta kuiva-ajosta ja seuraisi tulehduskierre.
Voihan sitä miehen mieliksi hoidella aamuisin käsin, jos ei muu huvita. Ei ole keneltäkään pois. Suuhun en ota yön jäljiltä. Pitää olla suoraan suihkusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että niin moni liitto karille karahtaa, jos palstan asenne on vallalla.
Ikään kuin ei voisi tehdä puolison mieliksi mitään. Ei minuakaan aina seksi huvita silloin kun mies on halukas. Annan kuitenkin, ei se minulta pois ole.
Ei mieskään tykkää lähteä vaikkapa taidenäyttelyyn, tulee kuitenkin mukaan. Olemme pari ja kompromisseja tehdään puolin ja toisin. Eihän liitto voi koskaan toimia täysin "minä ja minun oikeuteni" -periaatteella.
Kukin tavallaan, mutta kyllä jokaisella on oikeus määrätä omasta kehostaan. Siitä ei tule toisen omaisuutta edes avioliitossa.
Minä en pakota miestäni taidenäyttelyyn, eikä hän käytä vartaloani masturbaatiovälineenään. Ollaan onnellisia.
Kyllä on taas vääristelyä. En pakota miestäni tulemaan yhtään minnekään sen enempää kuin hän pakottaisi seksiin.
Yritin sanoa, että toimiva parisuhde perustuu siihen, että välillä ollaan toisen mieliksi tekemällä asioita, jotka eivät niin hotsittaisi. En ymmärrä seksin mystifiointia sen kummemmaksi asiaksi liitossa kuin vaikkapa pihatyöt.
Kuulostaa intohimoiselta seksielämältä. Voi hyvänen aika.
Minua kiinnostaisi tietää mitä tapahtuu jos ap joku aamu sanoisi, että ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillakin toimii vaan aamulla ve he?
Yön aikana verentungos usein keskittyy penikseen. Ilman verenkiertoa ei ole erektiota.
Moni korkeasta kolesterolista kärsivä ei välttämättä saa seisokkia ollenkaan, kun suonet ovat kalkkeutuneet.
T.hoitsu
Vierailija kirjoitti:
Miehen ikääntyessä ei nouse kuin aamulla. Eli varmistaa tilanteen noin. Joo, ei jatkoon, en pystyisi tuohon.
Jep. Kun miehelle tulee ikää, varmiten homma pelaa, kun hoitaa aamulla. Näin ainakin itsellä.
T. M51
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä miehen mieliksi hoidella aamuisin käsin, jos ei muu huvita. Ei ole keneltäkään pois. Suuhun en ota yön jäljiltä. Pitää olla suoraan suihkusta.
No miksei mies voisi itse hoidella itseään. Ja mielellään jossain muualla kuin vieressäni
Vierailija kirjoitti:
En tykkäisi. En tykkää aamuseksistä muutenkaan.
Aamuseksi on juuri parasta. Illalla on väsynyt olo ja tekee vaan mieli nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei mies voisi itse hoidella itseään. Ja mielellään jossain muualla kuin vieressäni
Tai etsiä joku jonka kanssa halut kohtaavat
Vierailija kirjoitti:
Kaipa sen voi käydä aamulla pesemässä ja sitten suuhun...
Miehille suhteessa tärkeintä on seksi. Jos mies ei sitä saa mielestään tarpeeksi ei hänen kannata ainakaan yhteen muuttaa. Kerro miehellesi mielipiteesi, niin asia ratkeaa itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkäisi. En tykkää aamuseksistä muutenkaan.
Aamuseksi on juuri parasta. Illalla on väsynyt olo ja tekee vaan mieli nukkua.
Illalla saunan ja parin kaljan ja ruoan jälkeen väsyttää aina. Ei vaan jaksa. Aamu on pare.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillakin toimii vaan aamulla ve he?
Yön aikana verentungos usein keskittyy penikseen. Ilman verenkiertoa ei ole erektiota.
Moni korkeasta kolesterolista kärsivä ei välttämättä saa seisokkia ollenkaan, kun suonet ovat kalkkeutuneet.
T.hoitsu
Juu, treffimieheltä kannattaa pyytää kolesteroliarvot heti kättelyssä.
Seksuaalinen ylivalta on kyllä yksiselitteisesti naisilla Suomessa.