Uusi mies ja seksi joka aamu
Ollaan ns. toisella kierroksella ja asutaan omissa asunnoissa. Kun nukutaan vierekkäin niin mies haluaa aina seksiä aamuisin ennen sängystä nousua. Olen tähän suostunut vaikka uninen olenkin silloin kun mies nousee töihin. Välillä innostun itsekin, mutta välillä nukun ja annan miehen purkaa paineensa. Lisäksi pari kertaa viikossa mennään "pidemmän kaavan kautta".
Nyt olen alkanut elätellä toiveita yhteen muutosta, mutta tämä asia vähän mietityttää, että jos en jossakin kohdassa enää olisi valmis joka aamuiseen seksiin. Mies sanoo, että jos yhdessä asutaan, niin sitten pitää paineet purkaa aamuisin, on kuulemma rennompi olo päivällä. Miehelle kyllä sopii sekin että asutaan omillaan ja vietetään yhteistä aikaa ja yhteisiä öitä satunnaisesti, kuten nytkin.
Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Tämä on ainoa asia joka minua mietityttää yhteenmuutossa, muuten asia olisikin itselleni aika selvä. Ja kummankin lapset jo pois kotoa, joten ei tarvitse niitä miettiä.
N38
Kommentit (346)
Vierailija kirjoitti:
Miehen kirjoittama aloitus ja mammat menee heti halpaan 🤣
Ei mene. Mammat vaan on törmännyt näihin paineen purkijamiehiin ja siksi tykkää tästäkin jutella. Saavatpa tässä nämä miehet, kuten aloittaja, tietää, mitä heistä ajatellaan, pelleparoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle olisi just unelma tuollainen mies!
Rakastan penetraatiota aamuisin, eikä haittaa yhtään jos nukun vielä kun se alkaa.
Ei haittaa myöskään, jos yöllä panee.Eihän tuo vaadi minulta mitään? Eri asia, jos mies herättäisi aamulla tai yöllä ja vaatisi olemaan aktiivinen seksissä, mutta tuollainen lahnaseksi ei häiritse mitenkään.
Kerran olin miehen kanssa, joka oli seksuaalisesti muuten aivan unelmamies, mutta hänessä oli yksi iso vika: ei halunnut ikinä aamuisin.
Ja minä taas herään yleensä panetukkksen tunteeseen, ja aina kun vaan on aikaa, niin masturboin heti herätessäni ennen kuin nousen edes sängystä ylös.En kyllä oikeesti mitenkään kykene ymmärtämään, että mitä vikaa tuon miehen toiminnassa olisi, vaikka AP ei kokisikaan aamulla panetusssta?
Eihän se vaadi naiselta muuta kuin makaamista, ja sitten vaan nauttii siitä tunteesta kun penis liikkuu sisällä?Kaikkia ei huvita joka yö heräillä juuri makeimmasta unesta, joka saattaa tulla hyvinkin tarpeeseen. Sinäkin runkkailet omaan tahtiisi, et toisen herättelemänä, niin homma varmaan tuntuukin kivemmalta.
Mitäs jos mies esittäisi sulle muita pakkoja kuin seksiin heräilyn aamuyöstä, olisiko se yhtä ok? Miksi on todella niin vaikea ymmärtää, että tosiaankaan seksi ei ole mikään pyhä lehmä - olisko sulle ok, että mies vaatisi yhdessäolon ehdoksi joka aamu klo 4-5 keittämään kahvit?
Ei tuota kahvin keittämistä voi verrata siihen, että mies panee kun nukun, sillä kahvin keittäminen vaatii heräämistä ja ylös nousemista, toisin kuin seksi.
On ilmeisesti vaikea ymmärtää, ettei seksi ole kaikille mikään vaiva?
Kuten jo kirjoitin: minua EI häiritse yhtään, jos mies paneee kun nukun.
Tai jos herään siihen aamulla.
Ja mieluummin minä ottaisin munaaa nukkuessani, kuin masturboisin ”omaan tahtiin” aamulla.
Masturboin vain, koska vaihtoehtoa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, niin ite aina mietin tämänkaltaisissa avauksessa sitä, että mitäs jos tuo k.o. mies käu myös silloin tällöin vauva palstalla ja tunnistaa tuosta itsensä, nii olisiko siis kuitenkin järkevämpää ihan vain keskustella kahden kesken näistä asioista.
Ja jotain outoa juuri tuollaisessa aamuseksissä on. Jos miehellä on siis aamuerektio kun hän herää, ja hän vaan työntyy sisääsi tyhjentyyn ? Jo se olisi hieman eri asia, että jos sinä aiheuttaisit miehelle tuon erektion, esim kädelläsi, miehen hyväillessä samalla rintojasi. Voisitko joskus runkata miehesi loppuun asti ? Toki näin voit tietenkin jo tehdäkin.
En voi hoidella miestä kädellä, koska nukun kun tämä alkaa ja toisekseen mies tykkää ennemmin tulla sisälleni.
Mies tekee muutenkin pitkää päivää työssä ja on iltaisin väsyneempi. Aamuisin hänellä on eniten virtaa, siksi kai tuo aamuseksi on tärkeää hänelle.
Nukun, kun tämä alkaa?
Tämä! Nukun kun tämä alkaa? Mies tykkää tulla sisälleni? Hän myös tykkää näemmä työntää kovan kalunsa nukkuvan naisen kuivaan pi lluun.
Mä oon kyllä aina kostea, ei kaikilla ole kuiva
Harvalla se koskaan kirjaimellisesti kuiva on. Kyllä seksin kivuttomuus vaatii ainakin minulla sen, että alapää on kiihotuskostunut eli normitilaa paljon kosteampi.
Mutta pari kertaa viikossa mennään kuitenkin pidemmän kaavan kautta, niinkuin ap heti alkuun ilmoitti. Ja "sääntöjä" ei ole paljon, eikä ne häntä taida edes häiritä? Se ap:n ongelma oli siis mikä? Hän ei taida itsekään enää ymmärtää mitä kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kirjoittama aloitus ja mammat menee heti halpaan 🤣
Ei mene. Mammat vaan on törmännyt näihin paineen purkijamiehiin ja siksi tykkää tästäkin jutella. Saavatpa tässä nämä miehet, kuten aloittaja, tietää, mitä heistä ajatellaan, pelleparoista.
Minullekin on kohdalle osunut paineenpurkajamies, joka ei muka voinut ottaa sängyssä minua huomioon, kun oli niin voimakas se paineenpurkamisvietti. Kun ei järkiperäinen keskustelu tehonnut, itsekäs sika muuttui eksäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, niin ite aina mietin tämänkaltaisissa avauksessa sitä, että mitäs jos tuo k.o. mies käu myös silloin tällöin vauva palstalla ja tunnistaa tuosta itsensä, nii olisiko siis kuitenkin järkevämpää ihan vain keskustella kahden kesken näistä asioista.
Ja jotain outoa juuri tuollaisessa aamuseksissä on. Jos miehellä on siis aamuerektio kun hän herää, ja hän vaan työntyy sisääsi tyhjentyyn ? Jo se olisi hieman eri asia, että jos sinä aiheuttaisit miehelle tuon erektion, esim kädelläsi, miehen hyväillessä samalla rintojasi. Voisitko joskus runkata miehesi loppuun asti ? Toki näin voit tietenkin jo tehdäkin.
En voi hoidella miestä kädellä, koska nukun kun tämä alkaa ja toisekseen mies tykkää ennemmin tulla sisälleni.
Mies tekee muutenkin pitkää päivää työssä ja on iltaisin väsyneempi. Aamuisin hänellä on eniten virtaa, siksi kai tuo aamuseksi on tärkeää hänelle.
Nukun, kun tämä alkaa?
Tämä! Nukun kun tämä alkaa? Mies tykkää tulla sisälleni? Hän myös tykkää näemmä työntää kovan kalunsa nukkuvan naisen kuivaan pi lluun.
Harvalla se koskaan kirjaimellisesti kuiva on. Kyllä seksin kivuttomuus vaatii ainakin minulla sen, että alapää on kiihotuskostunut eli normitilaa paljon kosteampi.
Okei no minulla se kostuu lisää jo siitä, kun keho havahtuu unen läpi siihen, että penis hieroo vakoa.
Eihän sitä ole mikään pakko suoraan sisään työntää, mies voi räpeltää/hieroa hetken ennen sitä.
Näin me olemme erilaisia; itse olen hyvin seksuaalinen ja minulla on korkea libido, enkä voi samaistua tuollaiseen ajatusmaailmaan jossa seksi on vaiva, tai vain tosi tietoisen jonkun viritelmän ja tunnelmoinnin tulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle olisi just unelma tuollainen mies!
Rakastan penetraatiota aamuisin, eikä haittaa yhtään jos nukun vielä kun se alkaa.
Ei haittaa myöskään, jos yöllä panee.Eihän tuo vaadi minulta mitään? Eri asia, jos mies herättäisi aamulla tai yöllä ja vaatisi olemaan aktiivinen seksissä, mutta tuollainen lahnaseksi ei häiritse mitenkään.
Kerran olin miehen kanssa, joka oli seksuaalisesti muuten aivan unelmamies, mutta hänessä oli yksi iso vika: ei halunnut ikinä aamuisin.
Ja minä taas herään yleensä panetukkksen tunteeseen, ja aina kun vaan on aikaa, niin masturboin heti herätessäni ennen kuin nousen edes sängystä ylös.En kyllä oikeesti mitenkään kykene ymmärtämään, että mitä vikaa tuon miehen toiminnassa olisi, vaikka AP ei kokisikaan aamulla panetusssta?
Eihän se vaadi naiselta muuta kuin makaamista, ja sitten vaan nauttii siitä tunteesta kun penis liikkuu sisällä?Kaikkia ei huvita joka yö heräillä juuri makeimmasta unesta, joka saattaa tulla hyvinkin tarpeeseen. Sinäkin runkkailet omaan tahtiisi, et toisen herättelemänä, niin homma varmaan tuntuukin kivemmalta.
Mitäs jos mies esittäisi sulle muita pakkoja kuin seksiin heräilyn aamuyöstä, olisiko se yhtä ok? Miksi on todella niin vaikea ymmärtää, että tosiaankaan seksi ei ole mikään pyhä lehmä - olisko sulle ok, että mies vaatisi yhdessäolon ehdoksi joka aamu klo 4-5 keittämään kahvit?
Ei tuota kahvin keittämistä voi verrata siihen, että mies panee kun nukun, sillä kahvin keittäminen vaatii heräämistä ja ylös nousemista, toisin kuin seksi.
On ilmeisesti vaikea ymmärtää, ettei seksi ole kaikille mikään vaiva?
Kuten jo kirjoitin: minua EI häiritse yhtään, jos mies paneee kun nukun.
Tai jos herään siihen aamulla.Ja mieluummin minä ottaisin munaaa nukkuessani, kuin masturboisin ”omaan tahtiin” aamulla.
Masturboin vain, koska vaihtoehtoa ei ole.
Joo sua ei. Mua ei häiritsisi varsinaisesti paneminen, vaan se, että olen sen verran herkkäuninen, että todellakaan en onnistuisi nukkumaan aktin läpi. Näin ollen heräisin. Ja todennäköisesti en saisi unta uudelleen kuin parin tunnin päästä. Näin ollen tuolla joka-aamuisella panolla heräisin 4-5 aikaan, saisin unta noin 6 aikaan, kelloni soittaa klo 7. Olisin koko päivän todella väsynyt ja tätä sitten joka helvetin päivä, ei kiitos.
Lisäksi minua suuresti vaivaisi se, että mieheni esittäisi minulle MITÄÄN ehtoja tai joka päiväisiä velvollisuuksia, jotta hän suostuu olemaan kanssani. Eikö sinua tämäkään vaivaisi?
Sulleko olisi siis ok, että sua uhkaillaan jättämisellä, ellet tee, kuten mies määrää?
Vierailija kirjoitti:
Mutta pari kertaa viikossa mennään kuitenkin pidemmän kaavan kautta, niinkuin ap heti alkuun ilmoitti. Ja "sääntöjä" ei ole paljon, eikä ne häntä taida edes häiritä? Se ap:n ongelma oli siis mikä? Hän ei taida itsekään enää ymmärtää mitä kirjoittaa?
Ap:ta ahdistaa, mutta kokee velvollisuudekseen antaa, kun mies on kiristämällä luvan häneltä hankkinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukun, kun tämä alkaa?
Okei no minulla se kostuu lisää jo siitä, kun keho havahtuu unen läpi siihen, että penis hieroo vakoa.
Eihän sitä ole mikään pakko suoraan sisään työntää, mies voi räpeltää/hieroa hetken ennen sitä.Näin me olemme erilaisia; itse olen hyvin seksuaalinen ja minulla on korkea libido, enkä voi samaistua tuollaiseen ajatusmaailmaan jossa seksi on vaiva, tai vain tosi tietoisen jonkun viritelmän ja tunnelmoinnin tulos.
Sulle ei taida mikään rautalanka upota? Pointti tässä ei ole seksi, vaan se, että mies asettelee uhkavaatimuksia yhdessä olon ehdoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukun, kun tämä alkaa?
Eihän sitä ole mikään pakko suoraan sisään työntää, mies voi räpeltää/hieroa hetken ennen sitä.Näin me olemme erilaisia; itse olen hyvin seksuaalinen ja minulla on korkea libido, enkä voi samaistua tuollaiseen ajatusmaailmaan jossa seksi on vaiva, tai vain tosi tietoisen jonkun viritelmän ja tunnelmoinnin tulos.
On minullakin vahva libido, mutta yöni tahdon nukkua ja todellakin vaadin aina seksistä myös oman tyydytykseni enkä ole tahdoton tyhjennysreikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:ta ahdistaa, mutta kokee velvollisuudekseen antaa, kun mies on kiristämällä luvan häneltä hankkinut.
Lisäksi ap on rättiväsynyt niiden öiden jälkeen, kun ovat olleet yhdessä ja miettii, jaksaisiko joka päivä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olen antanut luvan tähän. Mies kysyi asiasta jo ennen kuin yhtään yötä oltiin yhdessä nukuttu. Pitää sitä tärkeänä. En koe asiaa siis raiskauksena. Pari kertaa viikossa innostun itsekin.
Erona on vaan että mies nousee noin kaksi tuntia aiemmin kuin minä työnsä vuoksi, joten jään vielä nukkumaan sitten.
Toistaiseksi tämä on siis ollut ok, kun ei asuta jatkuvasti yhdessä. Mutta mietinkin että käykö se rasittavaksi jos asutaan 24/7/12 saman katon alla. Miehellä on kuitenkin vahva mielipide tähän. Toisaalta on sanonut, että voidaan asua erilläänkin, se on kuulemma ihan ok.
Ap
Annoit luvan paukuttaa sinua omasta kiinnostuksestasi huolimatta hamaan tappiin asti jo ennen ensimmäistä seksikertaa? Oikea unelmarakastaja, kun hänelle merkitsee vain oma halu. Miten luulet miehen selviävän niinä aamuina, kun et ole vieressä?
Annoin luvan toistaiseksi. Yksin herätessään hän käyttää kättään. Mutta kun olen vieressä, niin sanoo että ei ala ajamaan Toyotalla kun Mersuakin on tarjolla.
Ap
Anteeksi, mutta HYI helvetti mikä juntti!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä nukut ja mies "harrastaa seksiä" kanssasi. Se on raiskaus, ei seksiä.
Ja höpö, höpö
Ihan naisen suostumuksellahan tuo tehdään. Raiskaus on sitä, ettei lupaa ole saatu. Tuskin ap sitä paitsi nukkuu sanan varsinaisessa merkityksessä. Tarkoittanee, ettei ole aktissa mukana mitenkään.
Kun ap ei ole tarkentanut kuvausta nukkumisestaan eikä kertonut antaneensa suostumusta, vaan pitää tätä pakkoseksiä epämiellyttävänä, miksi oletat, että ap on joka kerta antanut suostumuksen?
Lupa pitää kysyä joka kerta erikseen. Eilisen lupa ei päde tänään. Ja lupa kysyttävä myös sisään laukeamiseen. Törkeää hyväksi käyttöä sekä toistuvaa raiskausta. Heti eroat ja teet rikosilmoituksen. Sinulla on oikeus omaan kehoosi, etkä ole mikään saastaisten himojen kohde. Nyt siskot, rintamat kuntoon ja tämän on loputtava heti.
Sinä et päätä muiden ihmisten suostumuksista. Jos minä annan puolisolleni kestoluvan panna minua unessa, niin sinä et sitä lupaa voi ottaa pois. Ja mikä hemmetin lupa sisään laukeamiseen? Oletteko te ihan normaaleja? Kyllä se minusta on niin päin, että suostumus yhdyntään ilman kumia on samalla suostumus sisään laukeamiseen ellei muuta erikseen sovita. Ja vaikka sovittaisiin, niin ei se tee siitä raiskausta jos ei ehdi vetää ajoissa ulos.
Minä en muuttaisi yhteen ihmisen kanssa joka kokee oikeudekseen painostaa minua seksiin, ihmisen kanssa jolle en haluaisi ihan oma-aloitteisesti antaa enkä myöskään ihmisen kanssa jonka suurin pelko yhteenmuutossa on se että joutuu harrastamaan kanssani seksiä. Tuossa koko yhtälössä on niin monta juttua pielessä molemmilta puolilta että paras unohtaa koko homma.
Vierailija kirjoitti:
No asiahan on tietysti sinun ja miehesi välinen sopimus eikä muille kuulu.
Mutta minä en noilla spekseillä muuttaisi yhteen. Arvostan uniani kovasti.
Itsekin aloitin uudessa parisuhteessa nelikymppisenä. Seksiä oli päivittäin, useita kertoja jopa. Kyllä se sitten siitä muutamassa vuodessa rauhoittui. Onneksi mies on kuitenkin kanssani ns. samanrytminen, en olisi ikinä kestänyt miestä joka herättää minut sekstaamaan. Neljänkympin jälkeen unet heikkenee muutenkin, ja viidenkympin jälkeen se nukkuminen vasta surkeaa onkin, kun menopaussi alkaa vaivata. Haluan että kumppani kunnioittaa unirauhaani, ja niin hän tekeekin. Muuten meillä on kyllä seksiä runsaasti edelleen, kun siis molemmat ollaan hereillä.
Joo, kyllä aloituksessa epäilyttää sekin, että miespystyy yleensä vain aamuseisiössään paneskelemaan. Erektio-ngelmia jo tuossa vaiheessa? Ei hyvä.
En katselisi hetkeäkään tuollaista miestä. Ei parisuhteessa aseteta mitään sääntöjä että "mun on pakko purkaa paineet aamuisin, että jaksan töissä". Tulee kuva ihmisestä, joka ei ole ihan tasapainoinen jos ei muuten töissä kestä eikä kumppani ole paineiden purkamista varten olemassa. Seksiä harrastetaan silloin kun kumpikin sitä oikeasti haluaa. Hyhhyh puistattaa koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olen antanut luvan tähän. Mies kysyi asiasta jo ennen kuin yhtään yötä oltiin yhdessä nukuttu. Pitää sitä tärkeänä. En koe asiaa siis raiskauksena. Pari kertaa viikossa innostun itsekin.
Erona on vaan että mies nousee noin kaksi tuntia aiemmin kuin minä työnsä vuoksi, joten jään vielä nukkumaan sitten.
Toistaiseksi tämä on siis ollut ok, kun ei asuta jatkuvasti yhdessä. Mutta mietinkin että käykö se rasittavaksi jos asutaan 24/7/12 saman katon alla. Miehellä on kuitenkin vahva mielipide tähän. Toisaalta on sanonut, että voidaan asua erilläänkin, se on kuulemma ihan ok.
Ap
Annoit luvan paukuttaa sinua omasta kiinnostuksestasi huolimatta hamaan tappiin asti jo ennen ensimmäistä seksikertaa? Oikea unelmarakastaja, kun hänelle merkitsee vain oma halu. Miten luulet miehen selviävän niinä aamuina, kun et ole vieressä?
Annoin luvan toistaiseksi. Yksin herätessään hän käyttää kättään. Mutta kun olen vieressä, niin sanoo että ei ala ajamaan Toyotalla kun Mersuakin on tarjolla.
Ap
Anteeksi, mutta HYI helvetti mikä juntti!!!
Joo kyllä mä ainakin toteasin, että kuule kaveri kas kun toyotakuskista ei saa mersukuskia sillä, että mersu vieressä on, niin jatkapa eteenpäin tojollas vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehille suhteessa tärkeintä on seksi. Jos mies ei sitä saa mielestään tarpeeksi ei hänen kannata ainakaan yhteen muuttaa. Kerro miehellesi mielipiteesi, niin asia ratkeaa itsestään.
Älkää levittäkö tätä valetta enää. Moni mies on haluton ja monessa liitossa se on nainen, joka kärsii puutteesta.
Meillä on esimerkiksi seksiä ehkä 5 kertaa vuodessa nykyään. Eilen oli viimeinen lomapäivä ja lapsikin oli rippileirillä vikaa päivää, joten ehdotin seksiä miehelle, kun olisi saanut puuhata rauhassa. Ei suostunut.
Annoin itselleni luvan alkaa katsella sivusuhdetta, kun viimeiset ns hyvät vuoteni joudun olemaan ilman seksiä, kun vielä luultavasti kelpaisin jollekin miehelle.
Mies ei ole kysymyksistä huolimatta kertonut, miksi haluaa olla yhdessä kanssani, ainakaan seksi se syy ei todellakaan ole.
Hohh hoh hoijaa😤
Mitä skeidaa taas.....
Seksuaalinen epäsopivuus on yksi suurimmista syistä eroihin. En usko, että tämä suhde tulee kestämään.