Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heh, ystävä kysyi onko häissämme lapsille erikseen ruoka...

Vierailija
06.08.2014 |

Tosta ABC-lehtijutusta ilmeisesti innostuneena ystäväni kysyi minulta onko meidän häissämme varattu erikseen ruokaa lapsille. No ei ole, en todellakaan ymmärrä miksi pitäisi? En halua tukea tätä nakit ja ranskalaiset- linjaa. Samaa hyvää laadukasta ruokaa lapsille kuin aikuisillekin, niin kehittyy makupaletti!

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häissä oli alkuruuaksi blinejä ja mätiä, pääruuaksi poron sisäfilettä. Pöytiin tarjoilu, gourmetravintola, ei mitään seisovaa pöytää. Koska lapsiperheitä oli vain muutama, kysyin kohteliaasti vanhemmilta, mitä tuumivat heidän lastensa syövän. Saivat alkupalaksi erilaisia vihanneksia dipillä ja pääruuaksi perunamuusia ja lihapullia. Oli lasten mielestä niin hyvää, että melkein nuolivat lautaset. Kaikki oli onnellisia, kaikille maistui. 

Vierailija
102/102 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:15"]

Olin varmasti tyhmä kun naureskelin ystävälleni täällä, kyllä. Pyydän sitä anteeksi, mutta joskus hyvätkin ystävät ärsyttävät. Se miksi aiheesta kirjoitin oli kuitenkin se, että siitä tuli mieleen suurempi asia, eli se miksi jotkut syöttävät lapselleen eri ruokaa kuin mitä itse syövät. Eli se, miksi lapsista tahallaan kasvatetaan nirsoja syöjiä. Mutta sanoin varmasti typerästi tämän asian. Ap.

[/quote]

 

miksi pyytelet anteeksi sontapalstan hiekkavituilta? tämä palsta on täynnä psyko-av-mammoja.

[/quote]

Pienet alkukirjaimet ja sana sontapalsta paljastaa sinut aina... 

[/quote]

 

a-haa. kerro toki lisää. olet se rasvatukkainen siiderivalas , jonka lapset syö

lidlin kananugetteja, joita et osaa paistaa, ja ne päätyvät roskiin ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla