Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heh, ystävä kysyi onko häissämme lapsille erikseen ruoka...

Vierailija
06.08.2014 |

Tosta ABC-lehtijutusta ilmeisesti innostuneena ystäväni kysyi minulta onko meidän häissämme varattu erikseen ruokaa lapsille. No ei ole, en todellakaan ymmärrä miksi pitäisi? En halua tukea tätä nakit ja ranskalaiset- linjaa. Samaa hyvää laadukasta ruokaa lapsille kuin aikuisillekin, niin kehittyy makupaletti!

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Monissa häissä tämä on tehty, ystäväsi kysyi vaan sun toimenpiteitä.

Vierailija
2/102 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa meillä oli ainakin puffetissa piltti purkkeja vaikka mitä makua ja korvikepurkkeja ihan vauvasta kolmevuotiaaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, kirkuville kakaroille erikseen vielä ruoat. huhhuh.

Vierailija
4/102 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkennettakoon että hän kysyi sen nimenomaan sillä oletuksella että meillä on lapsille erikseen ruokaa... Olin ennen kesätöissä paikassa jossa oli buffet-ruokailu päivittäin ja sai aina kuunnella samaa kysymystä "Mitä ruokaa on lapsille?". Ja paikassa oli siis ihan perusjuttuja, lihakeittoa, kanaa ja riisiä... Ap.

Vierailija
5/102 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:40"]

joo, kirkuville kakaroille erikseen vielä ruoat. huhhuh.

[/quote]Joo ei kaikilla ole rahaa järjestää kunnollisia häitä, silloin mennään sillä mihin on varaa

Vierailija
6/102 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei todellakaan ollut! Lapset syö mitä niille annetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/102 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:40"]

joo, kirkuville kakaroille erikseen vielä ruoat. huhhuh.

[/quote]Joo ei kaikilla ole rahaa järjestää kunnollisia häitä, silloin mennään sillä mihin on varaa

[/quote]

 

miten se on rahasta kiinni jos ei halua tarjota lapsille erikseen ruokaa?

eiköhän se "aikusten ruoka" ole kalliimpaa?

 

toki jos syötät kakaroillesi nakkeja ja ranskiksia niin ymmärrän jos lotta-oskari

kiukuttelee normaali ruoan kanssa. olet hyvä äiti?

Vierailija
8/102 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voin arvioida oliko ystäväsi kysymys aiheellinen, pitäisi tietää mitä ruokaa tarjoatte? Kovin mausteiset ruoat esim, ei sovellu lapsille.. Mut juu, en minä ole koskaan ollut häissä joissa olisi ollut lastenpöytä erikseen. Karjalanpaistia, kanaa, kasviksia, salaatteja jne. tavallisia ruokia on ollut ne käy hyvin lapsillekin 1vee-ylöspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/102 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:40"]

joo, kirkuville kakaroille erikseen vielä ruoat. huhhuh.

[/quote]Joo ei kaikilla ole rahaa järjestää kunnollisia häitä, silloin mennään sillä mihin on varaa

[/quote]

 

miten se on rahasta kiinni jos ei halua tarjota lapsille erikseen ruokaa?

eiköhän se "aikusten ruoka" ole kalliimpaa?

 

toki jos syötät kakaroillesi nakkeja ja ranskiksia niin ymmärrän jos lotta-oskari

kiukuttelee normaali ruoan kanssa. olet hyvä äiti?

[/quote]Yleensä kaikki tyhjätaskut naamioi sen, ettei ole rahaa sanomalla "emme halua".

Vierailija
10/102 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten teillä ei ole lapsille eri ruokaa. Onko tarkoitus nyt jotenkin tuomita heidät, joilla on ns. lasten ruokaa tarjolla, vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/102 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:41"]

Siis tarkennettakoon että hän kysyi sen nimenomaan sillä oletuksella että meillä on lapsille erikseen ruokaa... Olin ennen kesätöissä paikassa jossa oli buffet-ruokailu päivittäin ja sai aina kuunnella samaa kysymystä "Mitä ruokaa on lapsille?". Ja paikassa oli siis ihan perusjuttuja, lihakeittoa, kanaa ja riisiä... Ap.

[/quote]

 

Olen ollut paikassa, jossa lounaspaikassa vanhemmat alkoivat vaatia, että heidän lapsilleen tehtäisiin erikseen ranskalaisia siihen lounaspöytään (seisova pöytä). Eivät tietenkään olisi maksaneet mitään ekstraa. Leikki-ikäiset kakarat kiljuivat kurkku suorana etteivät suostu syömään muuta kuin ranskalaisia. Siellä oli tosi nautinnollista istua asiakkaana... Onneksi lounaspaikan henkilökunta ei suostunut.

Vierailija
12/102 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Onneksi meille tulee lapsettomat häät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/102 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:44"]

miten se on rahasta kiinni jos ei halua tarjota lapsille erikseen ruokaa?

eiköhän se "aikusten ruoka" ole kalliimpaa?

 

toki jos syötät kakaroillesi nakkeja ja ranskiksia niin ymmärrän jos lotta-oskari

kiukuttelee normaali ruoan kanssa. olet hyvä äiti?

[/quote]

 

no maksaahan se perustaa ihan oma menu lapsille. Tilaa sitä aikuisten ruokaa jonkun verran enemmän, niin tulee paljon halvemmaksi. 

Vierailija
14/102 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kakaroita tarvitse huomioida häissä! Ei semmosia huutavia porsaita edes tarvita siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/102 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHHAHAHHAHAAA! Onko joku joskus ollut häissä, joissa lapsille on omat ruoat? Mitä nämä ruoat ovat sitten olleet?

Vierailija
16/102 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:44"]

miten se on rahasta kiinni jos ei halua tarjota lapsille erikseen ruokaa?

eiköhän se "aikusten ruoka" ole kalliimpaa?

 

toki jos syötät kakaroillesi nakkeja ja ranskiksia niin ymmärrän jos lotta-oskari

kiukuttelee normaali ruoan kanssa. olet hyvä äiti?

[/quote]

 

no maksaahan se perustaa ihan oma menu lapsille. Tilaa sitä aikuisten ruokaa jonkun verran enemmän, niin tulee paljon halvemmaksi. 

[/quote]

 

juu. ranskanperunat ja nakit onkin tosi kalliita. luitko edes aloituksen?

jos itse kasvatat lapsesi kieroon , ällä oleta että muut tukevat sinua tai tarjoavat häissään roskaa.

Vierailija
17/102 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän häissämme ruoka oli varsin aikuiseen makuun, joten lapsille varattiin sitten sellaista omaa ja helpompaa syömistä. Ja näkyi lapsille kelpaavan nuo omatr ruuat, vaikka aikuistenkin ruokia maistelivat. Ei ole mielestäni minun tehtävä ruveta häissäni kehittämään kaikkien kummin kaimojen lasten makupalettia.

Vierailija
18/102 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:47"]

No sitten teillä ei ole lapsille eri ruokaa. Onko tarkoitus nyt jotenkin tuomita heidät, joilla on ns. lasten ruokaa tarjolla, vai mitä?

[/quote]Tietysti. Ei niille saa omaa ruokaa tarjota koska joku ravintoasiantuntija vetää siitä herneen nekkuun. Nimenomaan ne serkkutytön häät on just se oikea paikka jossa lapset tulee opettaa syömään outoja ruokalajeja.

Vierailija
19/102 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makupaletti.

Sen sanan täytyy olla vähintään laatuajan pikkuserkku.

Vierailija
20/102 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:52"]

HAHHAHAHHAHAAA! Onko joku joskus ollut häissä, joissa lapsille on omat ruoat? Mitä nämä ruoat ovat sitten olleet?

[/quote]

Nauravia nakkeja, HAHHAHAHHAHAAA!