Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko deittailu- tai seurustelukumppanisi oikeasti latonut tiskiin "dealbreakereitä" tapailun alkuvaiheessa?

Vierailija
20.07.2021 |

Dealbreaker = asia, jonka on toteuduttava, tai suhteesta ei tule mitään vaikka muuten tultaisiin kuinka juttuun.

Olen lukenut, että näistä asioista (mm. lasten hankinta, missä haluaa tulevaisuudessa asua, seksimieltymykset jne.) olisi hyvä puhua mahdollisimman pian, mutta koskaan ei ole ensimmäisillä tai edes viidensillä treffeillä kukaan ottanut tällaisia asioita puheeksi.

Oletko itse tehnyt näin?

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 160-senttinen ja 56-kiloinen nainen. Lepokulutukseni on 1200 kcal. Siihen ei kyllä syödä juuri mitään. Jos haluaisin laihtua normaalipainon alarajalle, en saisi syödä edes 1000 kcal päivässä. Että suhteutapa kuule nuo jorinasi pienikokoisen naisen spekseihin ja tule vasta sitten pätemään.

Pienikokoisella naisella lienee sitten vastaavasti pienempi vatsalaukku ja kehosi tulee kylläiseksi vähäisemmästä ruokamäärästä? Oli kyllä melkoista logiikkaa tuo sun viestisi, huh huh. Pitäisikö 56-kiloisen naisen sinusta saada syödä kuin 100-kiloinen mies tullakseen kylläiseksi, vai mikä se pointti oli?

Jos mies on satakiloinen, hän on aivan helvetisti liian läski. KENENKÄÄN ei kuulu olla satakiloinen. Siitä vain äijä laihduttamaan, se 1000 kcal varmaan riittää, kun kerran enemmällä lihoo tuollaiseksi norsuksi.

Vierailija
162/167 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on satakiloinen, hän on aivan helvetisti liian läski. KENENKÄÄN ei kuulu olla satakiloinen. Siitä vain äijä laihduttamaan, se 1000 kcal varmaan riittää, kun kerran enemmällä lihoo tuollaiseksi norsuksi.

Yli 190-senttinen mies voi painaa 100 kiloa olematta "norsu".

Mutta kerro nyt sitten, että paljonko yli peruskulutuksensa sen 56-kiloisen naisen pitää saada syödä, että on tyytyväinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs neito tutustumisvaiheessa latoi mahdollisen suhteen ehdoksi sen, että lapsia ei tule (minulla jo tytär, se ei haitannut), koska hän ei ole äiti-ihminen. Mainitsin tässä yhteydessä että minulle on tehty vasektomia, enkä itsekään halua lisää lapsia.

Treffailtiin ja meni n.4viikkoa. Sitten Lady Deal breaker pisti tapailun poikki.Keskustelimme kuin aikuiset,ja syy oli se että hän haluaa joskus lapsen, eikä se ole reilua mua kohtaan kun mulle on tehty vasektomia, enkä MÄ halua lisää lapsia.

🤔

164/167 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joidenki kaa on tullu puheeksi treffeillä ja mies on saattanut kertoo et mitä ei halua esim viimeisin deitti (ei oltu musts saman tyylisiä mutta mies kiinnostui) alkoi kertoo erilaisista mielihäiriöistä mitä naisilla oli ollu ja puhu et ei kiitos.

Moni muu ei oo puhunu mitään..

------

Vierailija
165/167 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 190-senttinen mies voi painaa 100 kiloa olematta "norsu".

Mutta kerro nyt sitten, että paljonko yli peruskulutuksensa sen 56-kiloisen naisen pitää saada syödä, että on tyytyväinen?

Sen, mitä kuluttaa yli peruskulutuksen, tietysti. 160 cm ja 56 kg = BMI 21,88 eli normaalipainon keskivaiheilla. Ei kai normaalipainoisen naisen tarvitse laihduttaa.

Vierailija
166/167 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen, mitä kuluttaa yli peruskulutuksen, tietysti. 160 cm ja 56 kg = BMI 21,88 eli normaalipainon keskivaiheilla. Ei kai normaalipainoisen naisen tarvitse laihduttaa.

No niin, tätähän tässä on yritetty toitottaa. Kun eräs kommentoija meinasi, että on vaikea syödä oman kulutuksensa mukaan, jos on 56-kiloinen nainen.

Vierailija
167/167 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on opettanut. Ulkonäön pitää olla toki silmää miellyttyvä. Tinderissä menee heti ei-osastolle feministit, vasemmistolaiset, sateenkaaret, ihmisoikeus hyvesignaloijat, koirien kanssa poseeraajat, kasvisyöjät ja vegaanit. Tatuoinnit on valtaosin hirveitä ja kuvissa ihme irvistelyt ja kielennäytöt menee ei osastolle myös. Näillä karsiutuu jo alussa valtaosa ongelmatapauksista pois.  Olen siis mies ja muutama sinkkukaverilla on samat kriteerit. Sitten jos cahtissä kommunikointi ei onnistu, niin mätsi häviää nopeasti.

Suhteeseen sitten pitää olla toki riittävän ulkonäön lisäksi lapseton, edes alkeelliset käytöstavat, rahakäyttö kunnossa, osaa tehdä ruokaa ja muita arjen asioita,  edes jonkinmoinen yleissivistys.