Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kesä menee omissa harrastuksissa ja

Vierailija
26.07.2014 |

Talvi kun tulee vaihtuu harrastus tietokone peliin. En kestä enää tätä. Niinkuin mies jo on sanonut että eikö se ole parempi olla kotona koneella kuin ryyppäämässä..

Vituttaa jo valmiiksi miten tulevat päivät menee.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI, mullakin menee aika paljon kesästä aikaa mun omassa harrastuksessa ja miehellä omassaa, ja talvella kanssa, hanki säkin harrastus?

Vierailija
2/10 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minä salilla käyn n.tunti muutaman kerran viikkoon kun mies kerkeää lasta katsomaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mies koko kesän viettänyt kentällä lyömässä pientä valkoista palloa... Hyvä että on löytänyt jutun mistä tykkää, mutta sille ei koko elämää tarvitse omistaa.

Vierailija
4/10 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kannattaa jakaa tuo aika. Meillä kaksi lasta, ja mä ratsastan monta kertaa viikossa ja kerralla menee aina 3h. Kyllä aika pitää jakaa, kannattaa varmaan nostaa kissa pöydälle ihan asiallisesti, piirrät vaikka paperille teidän ajan käytön, mies tajuaa sellaisen helpommin =)

Vierailija
5/10 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:25"]

Harmi, kannattaa jakaa tuo aika. Meillä kaksi lasta, ja mä ratsastan monta kertaa viikossa ja kerralla menee aina 3h. Kyllä aika pitää jakaa, kannattaa varmaan nostaa kissa pöydälle ihan asiallisesti, piirrät vaikka paperille teidän ajan käytön, mies tajuaa sellaisen helpommin =)

[/quote]

Eli petät miestäsi? Kenen kanssa ratsastat ja oletko ylpeä itsestäsi???

Vierailija
6/10 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehheee, ainahan tänne eksyy joku tuollainen"huumori" ihminenkin... noh suotakoon...

Vierailija
7/10 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei miehillä ole sen suurempi tai pienempi oikeus omiin menoihin kuin naisillakaan. Ajankäytöstä kannattaa keskustella, taitaa olla rahankäytön kanssa suurin syy riitoihin parisuhteessa. Itse olen myös kova harrastamaan, ja menen kesällä paljon enemmän kuin mieheni. Onneksi mies ymmärtää kuinka tärkeää harrastaminen minulle on, ja ymmärtää myös itse harrastaa itselleen kivoja juttuja.

Vierailija
8/10 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:25"]Meillä on mies koko kesän viettänyt kentällä lyömässä pientä valkoista palloa... Hyvä että on löytänyt jutun mistä tykkää, mutta sille ei koko elämää tarvitse omistaa.

[/quote]

Eikä! Mun mies tekee ihan samaa. Aina lukee se reilu 5h kentällä töiden jälkeen. Vklp myös.

Vierailija
9/10 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain kestä tuota tietokone pelin harrastusta. On mukavaa rupatella skypellä ja touhuta kavereiden kanssa pelissä. Ja sitten minä ja lapsi ollaan ihan ilmaa..

Viime vuonna piti viikon kavereita täällä pelaamassa kun tuli peliin lisäosa.

Vierailija
10/10 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies pelailee tolla lailla, huhhuh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän