miksei naiset vastaa mulle deittisivulla apua
Mulla on siellä kuva ja keski mittainen kuvaus itsestä pituus paino mielenkiinnon kohteet jne silti ei naiset vastaa. Kannattaako ottaa kuva pois ja minkälaista lähestymistapaa suosittelette. Olen lähettäny viestiä noin 20 naiselle ja neljä vastasi
Kommentit (458)
Ap, kokeile rehellisempää ilmoitusta:
hei! olen pikkaisen juntti suomimies normi prinssinakilla varustettuna. etsin mitä tahansa naista huonoon seksiin kanssani, olisitko se sinä jonka kanssa möllöttäisimme illat telkkarin ääressä, jolle näyttäisin tikkarilla suikkari eleitä ja jonka päälle ruiskisin joskus meidän nauraessa sille. olen käynyt minimi määrän koulua ja minulla on vähän rahaa, josta suurimman osan käytän autooni. Jos yhtään kolahti niin laita viestiä ja aloitetaan yhteinen kaljan ja siiderinhuuruinen elämä.
ja tämän lisäksi sitten ne haaveet missimittaisesta ja isorintaisesta naisesta ja muna profiilikuvaksi, koska pääsi sijaitsee siellä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:04"]
Ap raukka :( Ihan pihalla siitä miten naisia mahdollisesti hurmataan ja millainen treffi-ilmoitus edesauttaa asiaa. Onneksi olet saanut jo joitakin vinkkejä, toivottavasti otat niistä opiksesi. Kirjoitustaidon kehittäminen nyt tärkeimpänä.
[/quote]
Ajattelun kehittäminen on tärkeintä. Joskus näkee tekstejä, joissa on ajatusta ja ihminen niiden takana mielenkiintoinen, vaikka kielioppi onkin päin peetä. Ap:n ilmoituksen suurimmat puutteet eivät valitettavasti ole kieliopillisia.
[/quote]
Niin, totta. Se ajattelun kehittäminen on kuitenkin haastavampaa ja pitkäaikaisempi prosessi, joten ap voi aloittaa vaikka niistä kielioppijutuista.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:52"]
Yritän auttaa:
Olen 34-vuotias, naisseuraa etsivä, työssäkäyvä, liikunnallinen (tähän voit lisätä pituutesi jos haluat - ja siis todellakin fyysisen pituutesi kantapäästä päälakeen, ei mitään munamittoja sitten) mies.
Oletko Sinä etsimäni pilkettä silmissä omaava, omillasi toimeentuleva, itsestäsi huolehtiva, savuton, lapseton, nuorekas nainen?
Olen liikkeellä kevyellä kesämielellä, mutta valmis vakavaakin ;) Olethan rohkeasti yhteydessä, mikäli kiinnostuksesi heräsi?
Tässä sulle valmis ilmo! Ihan itse kirjoittelin, auttaakseni miestä mäessä. Autan lisääkin jos tarvit, ilman taka-ajatuksia. Jos pääset vastailemaan leideille, niin vielä pari ystävän neuvoa. Älä oikeesti puhu sun mieskunnosta, seksin puutteesta tai lompakon paksuudesta mitään. Älä puhu myöskään existä! Älä edes kasvotusten! Lue vaikkapa viimiset sanomalehdet, äläkä tyydy sarjakuviin ja keksi niistä juteltavaa. Tarkista kirjoitetusta tekstistä ainakin vähintään isot alkukirjaimet ja pisteet. Käytä kappalejakoa!
Jos pääset treffeille asti, vie nainen vaikkapa minigolfaamaan, saatte jotain tekemistä jolloin tilanne ehkä rentoutuu. Tarjoa aina, äläkä odota mitään vastineeksi. Jos naisesta ei treffien jälkeen kuulu, voit ottaa yhden kerran uudelleen itse yhteyttä. Käy suihkussa ja pukeudu siististi - ei mitään sukat ja sandaalit yhdistelmiä!
[/quote]
Hyviä neuvoja nuo.
Ilmotekstissäkin on sopivasti pöljyyttä, kliseitä ja kielivirheitäkin, niin ihan kaikki daamit ei siihen kuitenkaan lankea.
Mitä sanoo ap, kuulostaako yhtään sellaiselta, jonka olisit voinut itse kirjoittaa?
Yritän auttaa:
Olen 34-vuotias, naisseuraa etsivä, työssäkäyvä, liikunnallinen (tähän voit lisätä pituutesi jos haluat - ja siis todellakin fyysisen pituutesi kantapäästä päälakeen, ei mitään munamittoja sitten) mies.
Oletko Sinä etsimäni pilkettä silmissä omaava, omillasi toimeentuleva, itsestäsi huolehtiva, savuton, lapseton, nuorekas nainen?
Olen liikkeellä kevyellä kesämielellä, mutta valmis vakavaakin ;) Olethan rohkeasti yhteydessä, mikäli kiinnostuksesi heräsi?
Tässä sulle valmis ilmo! Ihan itse kirjoittelin, auttaakseni miestä mäessä. Autan lisääkin jos tarvit, ilman taka-ajatuksia. Jos pääset vastailemaan leideille, niin vielä pari ystävän neuvoa. Älä oikeesti puhu sun mieskunnosta, seksin puutteesta tai lompakon paksuudesta mitään. Älä puhu myöskään existä! Älä edes kasvotusten! Lue vaikkapa viimiset sanomalehdet, äläkä tyydy sarjakuviin ja keksi niistä juteltavaa. Tarkista kirjoitetusta tekstistä ainakin vähintään isot alkukirjaimet ja pisteet. Käytä kappalejakoa!
Jos pääset treffeille asti, vie nainen vaikkapa minigolfaamaan, saatte jotain tekemistä jolloin tilanne ehkä rentoutuu. Tarjoa aina, äläkä odota mitään vastineeksi. Jos naisesta ei treffien jälkeen kuulu, voit ottaa yhden kerran uudelleen itse yhteyttä. Käy suihkussa ja pukeudu siististi - ei mitään sukat ja sandaalit yhdistelmiä!
[/quote]
Kannatan ap tätä. Tällä saat ihan varmasti ainakin enemmän vastauksia kuin tähän mennessä.
"Olen liikkeellä kevyellä kesämielellä, mutta valmis vakavaakin ;"
<< jokainen joka etsii muuta kuin panoseuraa skippaavat tällaisen tyypin. Että niinkun ensin oltaisiin vaan sillai ja sit jos kelpaan, niin vois ajatella vakavaakin ... ja vielä silmäniskuhymiöllä eli ei vaiskaan.
Yritän auttaa:
[/quote]
kiitos paljon tästä. aion laittaa tuon ilmoituksen profiiliin ja noudattaa noita neuvoja jotka annoit. jos viitsit niin voisit auttaa vielä sen verran että saisiko sen ranta/uimis jutun tuohon jotenkin lisättyä siis niitä ruiskimis juttuja ei tarvitse mutta olisi kiva päästä naisen kanssa rannalle? vai onko se huono idea puhua rannasta mitään luuleeko naiset sitten että haluan vain nähdä ne puoli alasti. ap
Jättäisin pois sekä amiksen että rahoilla (joko kuvitelluilla tai todellisilla) pröystäilyn. Ehkä voisi kuvailla ympäripyöreästi ammattia tai toimialaa, jolla työskentelee. Vain jos amis on edelleen kolmekymppisenä jäänyt jotenkin osaksi elämäntapaa, voisi siitä olla hyvä mainita...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:17"]
Yritän auttaa:
[/quote]
kiitos paljon tästä. aion laittaa tuon ilmoituksen profiiliin ja noudattaa noita neuvoja jotka annoit. jos viitsit niin voisit auttaa vielä sen verran että saisiko sen ranta/uimis jutun tuohon jotenkin lisättyä siis niitä ruiskimis juttuja ei tarvitse mutta olisi kiva päästä naisen kanssa rannalle? vai onko se huono idea puhua rannasta mitään luuleeko naiset sitten että haluan vain nähdä ne puoli alasti. ap
[/quote]
Olen eri vastaaja, mutta kannattaa laittaa se rantajuttu suht neutraaliin sävyyn jos sen haluat mukaan. Tyyliin että "Tykkään viettää aikaa rannalla ja uida, kenties voisimme joskus käydä rannalla yhdessä". Ei tosiaan mitään vedenruiskimisjuttuja tai tikkareiden imemisiä.
No kyllä ne rantajutut tulee kuule sitten vähän myöhemmin, jossain kolmansien treffien paikkeilla. Sovitaanko ettei ehdotella mitään rantahommia nyt tähän? Jokainen järkevä ihminen tajuaa, että vois tällaisella ilmalla, kesämielellä rantsuunkin mennä, ilman että sitä ilmoon kirjoittaa.
Auttajasi
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:28"]
No kyllä ne rantajutut tulee kuule sitten vähän myöhemmin, jossain kolmansien treffien paikkeilla. Sovitaanko ettei ehdotella mitään rantahommia nyt tähän? Jokainen järkevä ihminen tajuaa, että vois tällaisella ilmalla, kesämielellä rantsuunkin mennä, ilman että sitä ilmoon kirjoittaa.
Auttajasi
[/quote]
Kiitos taas neuvosta. Täytyy sitten tehdä varmaan näin, voinhan mä myöhemminkin ottaa uimisen ja rannat puheeksi. Kokeilen tässä samalla uutta kirjoitustyyliä, purisiko tämä naisiin paremmin? Musta tämä kuulostaa kuitenkin liian viralliselta ja tönköltä joten kirjoittaisin mieluummin omaan tyyliin.
ap, uskokaa tai älkää mutta osaan kirjoittaa myös tuohon tyyliin mutta kirjoitan mieluummin näin, paljon rennompaa
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:39"]
Auttajasi
[/quote]
Kiitos taas neuvosta. Täytyy sitten tehdä varmaan näin, voinhan mä myöhemminkin ottaa uimisen ja rannat puheeksi. Kokeilen tässä samalla uutta kirjoitustyyliä, purisiko tämä naisiin paremmin? Musta tämä kuulostaa kuitenkin liian viralliselta ja tönköltä joten kirjoittaisin mieluummin omaan tyyliin.
ap, uskokaa tai älkää mutta osaan kirjoittaa myös tuohon tyyliin mutta kirjoitan mieluummin näin, paljon rennompaa
[/quote]
Todellakin kirjoitat noin jos osaat! Onkohan tämä edes oikean ap:n kirjoittama...
Joo tuo kiltti-sana pois myös. Jos mies kuvailee itseään jo ensimmäisessä virkkeessä kiltiksi, niin mieleen tulee nössykkä ja munaton mies. Keksi parempi adjektiivi.
Aika hurjaa oli lukea ketjua! Mieheltä edellytetään vaikka mitä.
Naisilla on helppoa kun riittää, että on syntynyt kauniiksi. Rumat naiset tietysti ovat oma lukunsa enkä heitä kadehdi - ehdottomasti ruma mieluummin miehenä kuin naisena. Rumia on toki naisissa niin vähän, että tämäkin kohtalo koskettaa vain harvoja.
Ap, kerro itsestäsi enemmän: minkälaisia haaveita sulla on, mitä ajattelet lapsista/perheestä ja ovatko nuo asiat sulle edes ajankohtaisia vielä, mitä yhteistä haluaisit sinulla ja naisellasi oleva vai kelpaako mikä vaan, millaisista naisista olet huomannut pitäväsi eniten, rauhallisista, iloisista, liikunnallisista, mietiskelevistä ... . Mitä omia piirteitäsi arvostat, mistä haluaisit eroon. Ei kaiken tarvitse ole siloteltua mainospuhetta, vaikka semmoisia noi deitti-ilmot tuppaavat yleensä olemaan.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:39"]
Auttajasi
[/quote]
[/quote]
Tuo "oma kirjoitustyylisi" ei kuulosta rennolta, vaan vajaalta ja siltä, ettet osaa omaa äidinkieltäsi. Tuo toinen tyyli (eli oikeaoppinen ja selkeä teksti) on paljon parempi.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:14"]
ok kiitos kaikille palautteesta. ehkä lisään sinne sitte muutaman pilkun ja poistan sen hyvin varustettu sanan ja sen kolahti kohdan. siinä että ilmoittaa olevansa hyvin varustettu ei minusta ole vikaa mutta jos te naiset olette sitä mieltä että se on huono niin totta kai poistan sen kun juuri naisiin yritän tehä vaikutusta mutta mmiten naiset sitte tietää että mulla on iso? jos en sitä ilmota
ja olen 34 vuotta
[/quote]
Sä et siis tajunnut, että naisia ei kiinnosta tietää, onko se iso vai pieni. Ei edes ekalla tapaamisella. Jos et tuon vertaa noista kommenteista ymmärtänyt, niin alkaa epäilyttää, ymmärrätkö ylipäätään normaalia puhetta.
[/quote]
Oletetaanpa että ap tapaa livenä jonkun naisen deittipalstojen ulkopuolelta, sanotaan nyt vaikka Vermon raveissa. AP:tä harmittaa hirveästi, kun nainen ei tiedä, minkäkokoisen munan kanssa hän keskustelee. Keskustelu tyrehtyy siihen.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:57"]
Olet käynyt AMIKSEN ja kehut olevasi niin hyvätuloinen että voit viedä naisesi vaikka maailman ääriin :DDD Maailman hauskin VITSI!!!!! :D
Kiitos ap illan piristyksestä! Amiksen käynyt rikas :D ... *vieläkin nauraa maha kippurassa*
[/quote]
Minkähänlainen reppana tämänkin kommentin kirjoitti. Varmaan joku, joka on saanut pakit amikselta.
Hyvä jos uudistat profiilitekstin ja osaat nähtävästi kirjoittaa myös ihan hyvin. Huomauttaisin kuitenkin vielä siitä, että kannattaisiko sinun kuitenkin katsella myös niitä oman ikäisiä eikä vain nuorempia? Ja muutenkin löysentää vähän kriteerejä, joku mielenkiintoinen ihminen voi jäädä tapaamatta jos hän ei ihan kriteereihisi istu, vaikka hyvä ja sinulle sopiva naisehdokas olisikin.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:57"]
Tehdäänkö ap testi? Teen sulle uuden ilmoitustekstin ja koitat sillä onneasi? Ok, olisihan se vähän huijausta, mutta kyllä sun oikeesti olis kannattanut siellä peruskoulun äikäntunneilla olla hereillä...
[/quote]
voisitko oikeasti olisin ikuisesti kiitolinen jos teet sen
[/quote]
Mitä se hyödyttää? Ekassa vastausviestissäsi naiselle selviää, että ilmoituksesi on taatusti laatinut joku muu ja todellisuudessa oletkin vähän kehnompi kynäniekka, mittä ilmo antaa ymmärtää. Ei hyvä sekään. Mutta onnea kokeiluun.