miksei naiset vastaa mulle deittisivulla apua
Mulla on siellä kuva ja keski mittainen kuvaus itsestä pituus paino mielenkiinnon kohteet jne silti ei naiset vastaa. Kannattaako ottaa kuva pois ja minkälaista lähestymistapaa suosittelette. Olen lähettäny viestiä noin 20 naiselle ja neljä vastasi
Kommentit (458)
Niin ja kannattaa myös jättää nuo raha-asiat pois. Ei kiinnosta mies, joka leveilee varakkuudellaan.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:18"]
"Hyvinvarusteltu", "tikkarin imeminen", "ruiskiminen". Tosi romanttisia mielleyhtymiä...:p Ap vaikuttaa henkisesti vähän vajaalta amikselta, joka etsii (nuorta) naista vain seksiseuraksi.
[/quote]
kannattaako tuo tikkari kohta ja ruiskiminenkin sitte poistaa
mies, joka kehuskelee varakkuudellaan, on todennäköisesti juuri se, joka suurieleisesti tarttuu laskuun ravintolassa ja sanoo: mämaksantän, jos sä maksat ensikerralla. Ja kun ensitreffeillä nainen on ottanut vain salaatin ja vissyveden, niin mies pitää huolta siitä jos seuraavaa kertaa tulee, että syö kolme ruokalajia ja tilaa kaksi pulloa viiniä ja kahvit ja konjakit, ulvoo eksänsä epäluotettavuutta ja maksattaa laskun naisella. Jos ei pääse saatille, kitisee vielä omat taksirahansakin naiselta. Nam, pääsisipä treffeille tuollaisen kultakimpaleen kanssa.
Jos ap:n ilmoituksesta poistaa kaikki typerät kohdat, niin ei siihen jää oikein mitään jäljelle. Poistaa pitäisi hyvinvarustettu-sana, tikkarin nuoleminen, veden ruiskiminen, rahoilla leveily, jos yhtään kolahti -fraasi...
Jäljelle jäisi: hei! etsin naista hauskaan seikkailuun olen käynyt ammattikoulun ja olen koko päivätyössä laita minulle viestiä
No ensin täytyisi miettiä mitä hakee. Miesten seksiseuraa hakee harva.
Niin, tuosta ilmoituksesta ei kunnolla ota selvää että mitä ap hakee. Seksiseuran hakeminenhan siitä ensimmäisenä tulee mieleen, mutta viimeinen lause hämää. "aloitetaan seikkailun täyteinen elämä yhdessä" ei välttämättä kuulosta siltä, että olisi vain seksisuhde mielessä, kun puhutaan elämän aloittamisesta yhdessä.
Kannattaisi laskea rimaa sieltä ihannekumppanin kuvailusta. Mitä kriteereitä siellä nyt on?
No tässä syitä, joista voi kiikastaa:
- Kirjoitustapasi ei miellytä.
- Lähestyt liian nuoria tai liian vanhoja naisia.
- Lähetät ketjukirjeitä eli et ole aidosti kiinnostunut kyseisestä naisesta vaan sinulle kelpaa käytännössä nainen kuin nainen (no näinhän se on monelle miehelle, mutta kun nainen haluaa miehen tahtovan vain häntä!).
- Kerskailet liikaa (on se sitten peniksen koko, ammatti tai varakkuus). Yksi mies kerskaile jatkuvasti olevansa niin korkeakoulutettu ja hyvässä ammatissa, jossa itse päättää kaiken. Mikäs siinä, mutta tuollainen kerskailu on ällöttävää. Ei suomalaiset naiset nai rahasta vaan rakkaudesta!
- Olet selvästi puutteessa ja haet lähinnä seksiseuraa, kun taas ne naiset ovat etsineet jotain pysyvämpää.
- Ulkonäkösi on erikoinen ja miellyttää vain pientä osaa naisista (esimerkiksi todella paha ylipaino, anorektinen vartalo yms.), joten mahdollisuutesi löytää nainen, joka sinusta pitäisi, on normaalia pienempi.
On niitä varmaan muitakin syitä, mutta nämä nyt ensimmäisenä tuli mieleen.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:08"]
Kannattaisi laskea rimaa sieltä ihannekumppanin kuvailusta. Mitä kriteereitä siellä nyt on?
[/quote]
siellä lukee nyt että naisen oltava 18-29 ja koko päivätyössä, vaaleat tai ruskeat hiusket pituus 155-175 ei lapsia mutta haluaa lapsia joskus tupakointi: savuton tai hyvin harvoin suhde alkoholiin: ei pisaraakaan tai hyvässä seurassa, liikunta: liikun säännöllisesti politiikka: maltillisesti vasemmalla tai oikealla politiikan merkitys: ei pahemmin kiinnosta tai lähinnä otsikkotasolla
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:16"]
No tässä syitä, joista voi kiikastaa:
- Kirjoitustapasi ei miellytä.
- Lähestyt liian nuoria tai liian vanhoja naisia.
- Lähetät ketjukirjeitä eli et ole aidosti kiinnostunut kyseisestä naisesta vaan sinulle kelpaa käytännössä nainen kuin nainen (no näinhän se on monelle miehelle, mutta kun nainen haluaa miehen tahtovan vain häntä!).
- Kerskailet liikaa (on se sitten peniksen koko, ammatti tai varakkuus). Yksi mies kerskaile jatkuvasti olevansa niin korkeakoulutettu ja hyvässä ammatissa, jossa itse päättää kaiken. Mikäs siinä, mutta tuollainen kerskailu on ällöttävää. Ei suomalaiset naiset nai rahasta vaan rakkaudesta!
- Olet selvästi puutteessa ja haet lähinnä seksiseuraa, kun taas ne naiset ovat etsineet jotain pysyvämpää.
- Ulkonäkösi on erikoinen ja miellyttää vain pientä osaa naisista (esimerkiksi todella paha ylipaino, anorektinen vartalo yms.), joten mahdollisuutesi löytää nainen, joka sinusta pitäisi, on normaalia pienempi.
On niitä varmaan muitakin syitä, mutta nämä nyt ensimmäisenä tuli mieleen.
[/quote]
kiitos tästä listasta. olet osittain varmaan oikeassa kirjoitustyylini ei ainakaan miellytä kaikkia johan sen täällä huomaa. lähestyn kyllä nuorempia kuin ite olen mutta en liian nuoria ja lähetän ketjukirjeitä. en kerskaile ja olen joo puutteessa mutten mainosta sitä ja olen komea
Koska pelkkää seksiseuraa etsiviä naisia on paljon vähemmän.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:19"]
[/quote]
siellä lukee nyt että naisen oltava 18-29 ja koko päivätyössä, vaaleat tai ruskeat hiusket pituus 155-175 ei lapsia mutta haluaa lapsia joskus tupakointi: savuton tai hyvin harvoin suhde alkoholiin: ei pisaraakaan tai hyvässä seurassa, liikunta: liikun säännöllisesti politiikka: maltillisesti vasemmalla tai oikealla politiikan merkitys: ei pahemmin kiinnosta tai lähinnä otsikkotasolla
[/quote]ja olet itse 34v...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:22"]
Koska pelkkää seksiseuraa etsiviä naisia on paljon vähemmän.
[/quote]
en minä siis ainoastaan seksiseuraa etsi kyllä se seksi todellakin kelpaa mutta jos tulee vastaan joku upea nainen niin parisuhdekin käy
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:27"]
[/quote]
[/quote]
niin se on ihan normaalia että mies vanhempi
[/quote]
[/quote]
Sanoisin, että kriteerilistasi on liian pitkä, olettaen että et ole mikään varsinainen unelmamies jonka perässä kaikki naiset juoksee (silloinhan sinulla olisikin paljon valinnanvaraa). Esim. tuo politiikan merkitys -kriteeri on suht turha, mitä se muka haittaa jos nainen on kiinnostunut politiikasta?
:D Sun on ap pakko lisätä ne pilkut, isot alkukirjaimet ja pisteet, jos haluat että naiset saa susta hyvän ja fiksun vaikutelman. Ja yhdyssanat yhteen.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:27"]
[/quote]
[/quote]
niin se on ihan normaalia että mies vanhempi
[/quote]Se on miehen mielestä normaalia. Kumpaako hait miestä vai naista?
Jos olet 34, kukaan 20v ei todellakaan vastaa. Mutta ei kukaan aikuisempikaan, koska heitä etoo, että haluat teinin. Tuo ikäskaala antaa ymmärtää, että oman surkeutesi vuoksi etsit nuorempaa naista, jotta voit päteä. Tai sitten vain olet perso. Ei hyvä kumpikaan...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:18"]
"Hyvinvarusteltu", "tikkarin imeminen", "ruiskiminen". Tosi romanttisia mielleyhtymiä...:p Ap vaikuttaa henkisesti vähän vajaalta amikselta, joka etsii (nuorta) naista vain seksiseuraksi.
[/quote]No mutta sehän onkin totuus! Hyvä ettei huijaa meitä muita jotka etsimme jotain vakavaa. Seuraavan huijarin kuohitsen minäkin.
t. mt-ongelmainen seuranhakupalstoilla etsimässä vakavaa suhdetta