Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksei naiset vastaa mulle deittisivulla apua

Vierailija
26.07.2014 |

Mulla on siellä kuva ja keski mittainen kuvaus itsestä pituus paino mielenkiinnon kohteet jne silti ei naiset vastaa. Kannattaako ottaa kuva pois ja minkälaista lähestymistapaa suosittelette. Olen lähettäny viestiä noin 20 naiselle ja neljä vastasi

Kommentit (458)

Vierailija
101/458 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö AP, ei kannata edes kuvitella haaveilevas joskus lapsista. Silloin vaimosi saattaa joutua "pihtaamaan" jopa monta kuukautta. Mitenkäs sitten tikkarisuu pannaan? Jätätkö lapsesi äidin vain sen asian takia??

Vierailija
102/458 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:49"]

Melkeinpä arvasin että ei tuo mun kirjoittama ilmo kelpaa sulle kuitenkaan, vaikka muutkin av-mammat on nostaneet sille yläpeukkua :( Koita nyt sitten onneasi vaikka millä tikkarijutuilla, saamasi vastaukset (jos niitä nyt sitten tulee) ovat varmasti sitten sitä samaa tasoa. Ihmettelen vaan, että mitä menetettävää sulla on jos yrittäisit muuttaa profiilia "virallisemmaksi"?

Ajattelin myös, että näetkö itsesi parempana saaliina kuin ehkä todellisuudessa naisten silmissä olet? Amiksen käynyt, 34-v poikamies. Itselle tulee helposti ajatus, että onko sussa jokin pahasti vialla... Sori.

Auttajasi

[/quote]

ai mitä tarkoitat kyllä minä laitoin sen kirjoittamasi ilmoituksen profiiliini? minähän kerroin sen jo. kiitos avustasi

[/quote]

Jossaki tässä ketjussa vaan oli että sulle kaavailtu uusi ilmoitus tuntui liian viralliselta mutta jospa se kommentti oli joltain feikki-ap:ltä sitten. Tsemppiä naisenetsintään, kirjoittele kuulumisia, vaikka mitään ei tapahtuisikaan!

[/quote]

siis minä kyllä kirjoitin sen kommentin mutta en sanonut että se ilmoitus olisi ollut liian virallinen vaan se ns oikea oppinen kirjoitustyyli jota testasin. laitoin kuitenkin sen ilmoituksen sellaisenaan kuin kirjoitit sen kun se oli hyvä ja aion siellä deittisivuilla kirjoittaa naisille paremmin kuin täällä panostan enemmän siellä. ja kiitos kirjoittelen

[/quote]

ja ai niin sain sen ilmoituksen avulla jo yhden yhteyden oton naiselta mutta se oli liian vanha toivottavasti nuoremmatkin vielä innostuu

[/quote]

Siis kuinka vanha? Varmaan joku kolmekymppinen kyseessä, sullahan oli se 29 vuotta yläikärajana?

[/quote]

joo 33

[/quote]

Sehän on sua nuorempi sitten? Älä nyt oikeasti torju sitä vaan iän takia, kun kerrankin joku voi susta mahdollisesti kiinnostua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/458 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:49"]

Melkeinpä arvasin että ei tuo mun kirjoittama ilmo kelpaa sulle kuitenkaan, vaikka muutkin av-mammat on nostaneet sille yläpeukkua :( Koita nyt sitten onneasi vaikka millä tikkarijutuilla, saamasi vastaukset (jos niitä nyt sitten tulee) ovat varmasti sitten sitä samaa tasoa. Ihmettelen vaan, että mitä menetettävää sulla on jos yrittäisit muuttaa profiilia "virallisemmaksi"?

Ajattelin myös, että näetkö itsesi parempana saaliina kuin ehkä todellisuudessa naisten silmissä olet? Amiksen käynyt, 34-v poikamies. Itselle tulee helposti ajatus, että onko sussa jokin pahasti vialla... Sori.

Auttajasi

[/quote]

ai mitä tarkoitat kyllä minä laitoin sen kirjoittamasi ilmoituksen profiiliini? minähän kerroin sen jo. kiitos avustasi

[/quote]

Jossaki tässä ketjussa vaan oli että sulle kaavailtu uusi ilmoitus tuntui liian viralliselta mutta jospa se kommentti oli joltain feikki-ap:ltä sitten. Tsemppiä naisenetsintään, kirjoittele kuulumisia, vaikka mitään ei tapahtuisikaan!

[/quote]

siis minä kyllä kirjoitin sen kommentin mutta en sanonut että se ilmoitus olisi ollut liian virallinen vaan se ns oikea oppinen kirjoitustyyli jota testasin. laitoin kuitenkin sen ilmoituksen sellaisenaan kuin kirjoitit sen kun se oli hyvä ja aion siellä deittisivuilla kirjoittaa naisille paremmin kuin täällä panostan enemmän siellä. ja kiitos kirjoittelen

[/quote]

ja ai niin sain sen ilmoituksen avulla jo yhden yhteyden oton naiselta mutta se oli liian vanha toivottavasti nuoremmatkin vielä innostuu

[/quote]

Siis kuinka vanha? Varmaan joku kolmekymppinen kyseessä, sullahan oli se 29 vuotta yläikärajana?

[/quote]

joo 33

[/quote]

olet 34-vuotias ja sulle ei kelpaa vuotta nuorempi nainen, mutta sen sijaan 16 vuotta nuorempi on ihan ok. MIKSI?

Vierailija
104/458 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, ette TE saisi vaatia mieheltä mitään! Ap on ihan hyvä sellaisenaan, koska hän on mies. Hän myös miehenä tietää teitä paremmin mitä toivoa kumppanilta. Mies on luonnostaan viisas. Naiset eivät sen sijaan ymmärrä mistään mitään.

t. lassukka

Vierailija
105/458 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:36"]

Auttajasi

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

joo 33

[/quote]

olet 34-vuotias ja sulle ei kelpaa vuotta nuorempi nainen, mutta sen sijaan 16 vuotta nuorempi on ihan ok. MIKSI?

[/quote]

koska minä olen nuorekas mutta 33-vuotias nainen välttämättä ei nuoret sen sijaan on aina nuorekkaita.

Vierailija
106/458 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Porvoolainen trolli.:)

Vierailija
107/458 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:46"]

Taitaa olla Porvoolainen trolli.:)

[/quote]

ei ole

Vierailija
108/458 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju, nauran lattialla ruiskautellen vettä silmistäni, tikkaria ei tähän hätään löytyny... :D

Vierailija
109/458 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 04:20"]Onko sinulla ap joku kehityshäiriö? En kysy ilkeilläkseni vaan olen tosissani.

[/quote]

ei ole

Vierailija
110/458 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 08:42"]Millainen kuva sulla on profiilissa? Onko rantalook?

[/quote]

Joo olen siinä juuri tullit rannalta eli on sortsit tpaita aurinkolasit pyyhe olalla hymy naamalla ruskettuneena

Vierailija
111/458 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 08:53"]Voi ei, tää koko aloitus ja tuo ilmoitus on niin naisen kirjoittamia :D having fun?

[/quote]

miten niin ei ole

Vierailija
112/458 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn kaltainen seura voisi olla ihan virkistävää vaihtelua, kun vertaa niihin miehiin joita normaalisti deittailen.. siis korkeasti koulutettuihin, fiksuihin, asiallisiin, ehkä hieman kuivakoihin ja liian vakaviin miehiin ;) Vois olla ihan vapauttavaa tavata hieman höpsö mies, jolla on naiivi elämänkatsomus ja yksinkertaiset toiveet elämän suhteen :) Harmi vain, että olen "liian vanha".

Vierailija
113/458 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän alkaa naiset innostua ap:sta. Hyvä ap, teet näköjään jotain oikein! :)

Vierailija
114/458 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:58"]Olisipa söpöä jos ap löytäisi täältä vauvapalstalta naisen itselleen :)

[/quote]

No niinpä :D

[/quote]

joo kyllä mulle kelpaa naine täältäkin ilmottakaa vaan kaikki halukkaat nii järjestetään tapaaminen mulle käy millonvaan ja voin tullakkin minne vaan tai tekin voitte tulla mun luo

[/quote]

Hei taas! Olen lukenut ketjua edelleen puoliksi kauhuissani. En tiedä edes miksi. Jotenkin epätodelliselta tuntuu koko tarina. 34-vee ja noin pihalla. No, taas voisin kuitenki antaa pari vinkkiä. Älä hyvä mies ole heti kirjoittelemassa että ilman muuta tavataan, ihan missä ja milloin vaan käy. Näen jo mielessäni että iäkäs Mercedes tai BMW kaartaa paikalle karvanopat heiluen ja odotat vaan koska saat kallistaa daamin. Ei noin. Liika innokkuus on pahasta ja kertoo puutteesta.

Toivon kuitenki oikeasti, että sullekin vielä tärppää ja löydät itsellesi naisen.

Auttajasi

[/quote]

kiva kiitos kun jaksat lukea tätä ja auttaa. mutta en haluisi jättää väliin tällasta tilaisuutta jos naiset haluaa mut tavata mulle ei oo ikinä käyny näin että monta naista innostuu musta

Vierailija
115/458 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:13"]

Apn kaltainen seura voisi olla ihan virkistävää vaihtelua, kun vertaa niihin miehiin joita normaalisti deittailen.. siis korkeasti koulutettuihin, fiksuihin, asiallisiin, ehkä hieman kuivakoihin ja liian vakaviin miehiin ;) Vois olla ihan vapauttavaa tavata hieman höpsö mies, jolla on naiivi elämänkatsomus ja yksinkertaiset toiveet elämän suhteen :) Harmi vain, että olen "liian vanha".

[/quote]

tosi kiva kuulla kyllä minä olen hauskempaa seuraa kun kuivat kaavoihin kangistuneet miehet me voidaan vaikka tavata jos haluat. voin joustaa iässä kuinka vanha olet

Vierailija
116/458 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:58"]Olisipa söpöä jos ap löytäisi täältä vauvapalstalta naisen itselleen :)

[/quote]

[/quote]

joo kyllä mulle kelpaa naine täältäkin ilmottakaa vaan kaikki halukkaat nii järjestetään tapaaminen mulle käy millonvaan ja voin tullakkin minne vaan tai tekin voitte tulla mun luo

[/quote]

Minä olen halukas! Onnistuisiko tapaaminen Tampereella tai jossain lähistöllä? :) Olen 26-vuotias brunette.

[/quote]

joo kyllä tampere käy mutta toivottavasti muitakin siltä seudulta olisi niin voisin tavata monta samalla ekrralla jos siis kiinnostuneita on useampi

Vierailija
117/458 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minä olen halukas! Onnistuisiko tapaaminen Tampereella tai jossain lähistöllä? :) Olen 26-vuotias brunette.

[/quote]

joo kyllä tampere käy mutta toivottavasti muitakin siltä seudulta olisi niin voisin tavata monta samalla ekrralla jos siis kiinnostuneita on useampi

[/quote]

Älä nyt kovin montaa naista itsellesi rohmua, ahneella on paskanen loppu :)

Vierailija
118/458 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuin kauas pitää matkustaa jos haluaa tulla sun luo?

Vierailija
119/458 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä nyt täysin seonnut, vai mitä tää on? En jaksanut koko ketjua läpi kahlata, mut se mitä luin oli kyllä ihan uskomatonta. Itsekin nettideittailua yrittäneenä ei voi kuin hämmästellä, että tällainenkin itsensä esillepano saa naisilta minkäänlaista huomiota.

Meitä on moneksi, puolin ja toisin, onneksi.

Vierailija
120/458 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit ettei naiset juttele sun kanssa baarissa. Toi kuulostaa siltä, ette itse tee koskaan aloitetta. Miten sä voit olla hauska ja komea (omien sanojesi mukaan) eikä naiset juttele. Ootko kenties ujo tai muuten vaan puhumaton?

Yks ihan selkee erinomainen piirre sussa on ja se on se, ettei sun vastaukset ole kertaakaan olleet hyökkääviä, vaikka olis ollut varmasti aihettakin. Voisin siis kuvitella, että olet kiltti, kuten profissakin kirjoitat. Jotkut täällä valittivat, että kiltistä tulee mieleen nössö, mutta ei mun mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä