Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksei naiset vastaa mulle deittisivulla apua

Vierailija
26.07.2014 |

Mulla on siellä kuva ja keski mittainen kuvaus itsestä pituus paino mielenkiinnon kohteet jne silti ei naiset vastaa. Kannattaako ottaa kuva pois ja minkälaista lähestymistapaa suosittelette. Olen lähettäny viestiä noin 20 naiselle ja neljä vastasi

Kommentit (458)

Vierailija
441/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:48"]

Laita profiilisi teksti tänne arvioitavaksi, niin kerromme onko siinä mahdollisesti syy.

[/quote]

Selvä se on tässä:

hei! olen normaali kiltti suomalainen hyvinvarustettu mies. etsin naista hauskaan seikkailuun olisitko se sinä jonka kanssa me käveltäisiin rannalla syötäisiin jäätelöä ja tikkareita ja menisimme nauraen veteen ja ruiskisimme sitä toistemme päälle? olen käynyt ammattikoulun ja olen koko päivätyössä ja hyvätuloinenkin eli siitä ei ole pelkoa etteikö minulla olisi rahaa hemmmotella sinua ja viedä vaikka maailman ääriin. Jos yhtään kolahti niin laita minulle viestiä niin tutustutaan ja aloitetaan seikkailun täyteinen elämä yhdessä.

ja tämän lisäksi on siis painot pituudet ihannekumppani tiedot jne

[/quote]

Ensinnäkin, tuo "jos yhtään kolahti" kuulostaa ihan kirjekaveri-ilmoituksen lopetukselta...

Vierailija
442/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kohta 'hyvinvarustettu' ei kyllä sovi muuhun kuin hakemukseen jolla etsii seksiseuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä vastaa miehille, jotka eivät osaa kunnolla kirjoittaa. En myöskään vastaa miehille, joiden viestissä lukee pelkästään "Moi", jotka lähettävät tyhmiä virtuaalikukkakimppuja ja kysyvät ekassa viestissä jotain härskiä. Valitsen aina itseni ikäisiä miehiä, joiden koulutustaso on suunnilleen sama kuin itselläni. Normaali ulkonäkö riittää. Enemmänkin karsastan kamalia vaatteita.

Vierailija
444/458 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap voi hyvinkin löytää naisen, jos ymmärtää, että kannattaa etsiä suht samantasoista naista. Fiksummasta tai todella hyvännäköisestä naisesta on varmaan turha haaveilla.

Vierailija
445/458 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaa myös sitä ikähaarukkaa korjata. 18 - 29 kuulostaa siltä, että on pelkät teinixit haussa. Laita vaikka 20 - 36 vuotta, niin et vaikuta säälittävältä. Jos joku 36-vuotias ottaa yhteyttä, niin olisiko se niin kamalaa? Ja jos on, niin aina voit skipata.

Vierailija
446/458 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:22"]

Ap:n kannattaa myös sitä ikähaarukkaa korjata. 18 - 29 kuulostaa siltä, että on pelkät teinixit haussa. Laita vaikka 20 - 36 vuotta, niin et vaikuta säälittävältä. Jos joku 36-vuotias ottaa yhteyttä, niin olisiko se niin kamalaa? Ja jos on, niin aina voit skipata.

[/quote]

Niinpä. Tuosta ikähaarukasta saa helposti sellaisen kuvan, että etsit hyvännäköisiä nuoria naisia, viis kypsyydestä (ja että olet henkisesti itsekin sillä tasolla, kun et uskalla/halua oman ikäisiä naisia yrittää). Ihan hyvin se unelmiesi nainen voi olla kolmekymppinenkin, eli saman ikäinen kuin sinä itse.

Vierailija
447/458 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tapa kirjoittaa merkkaa kyl tosi tosi paljon. Tarkista myös onko sun profiilikuva oikeasti ok (vaikka naispuoliselta kaverilta). Ite voi olla aika sokea ja luulla huonoa kuvaa hyväksi...

Ja onhan toi sun ilmoitus muutenki hmmm huono. Ilman kuvaa luulisin että toisessa päässä kirjoittelee sellanen vajaan oloinen pöhöttynyt mies.

Vierailija
448/458 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kommenttia ketjuun ja alkup. ilmoitukseesi:

1. ilmoituksesi on lyhyt, itse en vastaisi jos henkilö ei oikein kerro enempää. kerro jotain luonteestasi tai minkäluonteista naista haet, vaikka?

2. ruiskimiset ja munan koot on jo käsitelty, ne ovat ällöjä vihjauksia... 

3. ikähaarukkasi on reippaasti oman ikäsi alla, se on aika paha, olen 34 ja näytän ikäistäni nuoremmalta mutta en vastaisi sinulle mm. tuon takia, vaikuttaa siltä että amislainen juntti etsii "teinipillua" ja kokee oman ikäiset uhaksi tai on itse henkisesti liian nuori oman ikäisille naisille

4. on totta että ilmoituksesi on vähän parempaa suomea kuin ekat viestisi tällä palstalla, ja ilmoituksen suomenkielen perusteella en pelkästään jttäisi vastaamatta. voisit skarpata kyllä koska jos kirjoittelet naisten kaa niin jossain kohtaa varmaan pitkät lauseet ilman pilkkua tulee ilmi... kyllä ne on turn off. isoista alkukirjaimista en itse piittaisi, toisin kuin monet muut tällä palstalla.

5. tulotason mainitseminen tyyliin "mulon varaa viedä sut maailman ääriin" kuulostaa myös juntilta. ehkä voisit vaan sanoa että olet hyvin toimeentuleva. brassailu on noloa...

Vierailija
449/458 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:56"]

Aika hurjaa oli lukea ketjua! Mieheltä edellytetään vaikka mitä.

Naisilla on helppoa kun riittää, että on syntynyt kauniiksi. Rumat naiset tietysti ovat oma lukunsa enkä heitä kadehdi - ehdottomasti ruma mieluummin miehenä kuin naisena. Rumia on toki naisissa niin vähän, että tämäkin kohtalo koskettaa vain harvoja. 

[/quote]

mieheltä on tähän mennessä edellytetty AINOASTAAN ettei heti lataisi kaikkia pervoimpia ehdotuksia tikkarinimemisistä ja ruiskimisista ja kirjoittaisi yhdyssanat kuten peruskoulussa on opetetttu. Mutta lassukoiden mielestä mitä tahansa mitä MIEHELTÄ vaaditaan, on liikaa. Miehiltä ei saisi vaatia mitään, ei yhtään mitään.

Vierailija
450/458 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moikka tytöt! Olen amiksen käynyt 34-vuotias mies ja etsin seksiseuraa itseäni paljon nuoremmista, jopa 18-vuotiaista naisista. Viestittelemisiin :)"

Tässä sun viestisi sisältö. Jätä pois järjettömät kehut rahoistasi (hei poikakulta, olet kuitenkin vain 'amis') ja liioittelut peniksesi koosta.

Vierailija
451/458 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ruiskisimme vettä" :DD

Vierailija
452/458 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, rauhoitu :D Tuskin sua kukaan oikeasti tapaa, älä liikaa innostu. Kannattaa keskittyä siihen deittipalstaan :)

Vierailija
453/458 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:10"]

Mun deitti-ilmoitukseeni vastasi mies, jolla oli oikeinkirjoitus ihan hukassa. Teksti näytti suorastaan kamalalta, mutta sisältö sai mut kiinnostumaan. Nyt ollaan oltu 5 vuotta yhdessä, kirjoittaa edelleen miten sattuu, mutta muuten on täydellinen :)

[/quote]

ai kiva kirjoittaako se samalla tavalla kun minä

Vierailija
454/458 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:58"]Olisipa söpöä jos ap löytäisi täältä vauvapalstalta naisen itselleen :)

[/quote]

No niinpä :D

[/quote]

joo kyllä mulle kelpaa naine täältäkin ilmottakaa vaan kaikki halukkaat nii järjestetään tapaaminen mulle käy millonvaan ja voin tullakkin minne vaan tai tekin voitte tulla mun luo

[/quote]

Hei taas! Olen lukenut ketjua edelleen puoliksi kauhuissani. En tiedä edes miksi. Jotenkin epätodelliselta tuntuu koko tarina. 34-vee ja noin pihalla. No, taas voisin kuitenki antaa pari vinkkiä. Älä hyvä mies ole heti kirjoittelemassa että ilman muuta tavataan, ihan missä ja milloin vaan käy. Näen jo mielessäni että iäkäs Mercedes tai BMW kaartaa paikalle karvanopat heiluen ja odotat vaan koska saat kallistaa daamin. Ei noin. Liika innokkuus on pahasta ja kertoo puutteesta.

Toivon kuitenki oikeasti, että sullekin vielä tärppää ja löydät itsellesi naisen.

Auttajasi

Vierailija
455/458 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:58"]Olisipa söpöä jos ap löytäisi täältä vauvapalstalta naisen itselleen :)

[/quote]

No niinpä :D

[/quote]

joo kyllä mulle kelpaa naine täältäkin ilmottakaa vaan kaikki halukkaat nii järjestetään tapaaminen mulle käy millonvaan ja voin tullakkin minne vaan tai tekin voitte tulla mun luo

[/quote]

Minä olen halukas! Onnistuisiko tapaaminen Tampereella tai jossain lähistöllä? :) Olen 26-vuotias brunette.

Vierailija
456/458 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:33"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:19"]

Tämän paljasti provoksi se, että ap väitti käyvänsä "liikuntatunneilla". Miehet eivät käy tunneilla vaan heillä on harjoitusvuoroja.

[/quote]

Voi älykääpiö naiset. Täähän on provo tietenkin. Sen huomasi jo kun otsikko on aloteittu tahalteen pienellä, niin paljon älyttömiä kirjoitusvirheitä kun mahdollista, ja eniten tuo ''pitäisikö ottaa kuva pois''... Kyllä te naiset meette halpaan ihan mihin vaan.

[/quote]

Totta, yksikään mies ei mieti, pitäiskö ottaa kuva pois varsinkin kun ei ole edes kertonut, millainen se kuva on. Ihan puhdasta naisen logiikkaa. 

[/quote]

No mieti nyt: ap:lla on profissa oman kertomuksensa mukaan hymyilevä, asiallinen kuva ja sanoo olevansa vielä komea. Juu, ilman muuta hän miehenä miettii, onkohan siitä kuvasta haittaa. 

Vierailija
457/458 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:33"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:19"]

Tämän paljasti provoksi se, että ap väitti käyvänsä "liikuntatunneilla". Miehet eivät käy tunneilla vaan heillä on harjoitusvuoroja.

[/quote]

Voi älykääpiö naiset. Täähän on provo tietenkin. Sen huomasi jo kun otsikko on aloteittu tahalteen pienellä, niin paljon älyttömiä kirjoitusvirheitä kun mahdollista, ja eniten tuo ''pitäisikö ottaa kuva pois''... Kyllä te naiset meette halpaan ihan mihin vaan.

[/quote]

Totta, yksikään mies ei mieti, pitäiskö ottaa kuva pois varsinkin kun ei ole edes kertonut, millainen se kuva on. Ihan puhdasta naisen logiikkaa. 

[/quote]

No mieti nyt: ap:lla on profissa oman kertomuksensa mukaan hymyilevä, asiallinen kuva ja sanoo olevansa vielä komea. Juu, ilman muuta hän miehenä miettii, onkohan siitä kuvasta haittaa. 

[/quote]

Minä kyllä epäilen ettei ap ole komea, varmaan tyypillisen amisjuntin näköinen. Luulisi että ap itsekin tiedostaa tämän vaikka kuinka täällä väittää olevansa komea, kun kukaan nainen ei kiinnostu eikä se uskalla lähestyä naisia baareissakaan.

Vierailija
458/458 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pilatko tätäkin ketjua provoväittelyllä, tämä on ollut hauska ketju riippumatta siitä onko tämä provo vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi