Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kilahtaa lapselle

Vierailija
10.07.2014 |

Mies on siis muutaman kerran viime vuosina kilahtanut lapselle, kun lapsi on törttöillyt, ei edes tahallaan vaan ajattelemattomuutta. Huutaa ja kiroilee, haukkuu ehkä jotenkin. Käsiksi ei ole ikinä käynyt. Rauhoituttuaan mies katuu yliampuvaa suuttumistaan ja keskustelee lapsen kanssa tapahtuneesta. Kyseessä on miehen lapsuudenkodin malli, jota ei itsekään kannata, mutta ei vain aina hillitse itseään. Normaalitilassa on lämmin ja erittäin läsnäoleva isä.

Miten voisin rauhallisempana (tai paremman itsekontrollin omaavana) auttaa tilanteessa? Lapsi on 7v. Miehellä on ssri-lääkitys ja diagnosoitu vaativa persoonallisuushäiriö.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelet lapsen ja miehen väliin. Sanot miehelle, että rauhoittuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta jos tiedät, että lapsesi on törttöillyt, niin kerro miehelle asiasta ensin niin, ettei lapsi ole lähimaillakaan, jotta isä saa sulatella asiaa rauhassa etukäteen, voipi olla sitten ehkä rauhallisempi, kun juttelee asiasta lapsen kanssa?

Vierailija
4/4 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on tilanteista, joissa mies on lapsen kanssa. Olenkin kerran puuttunut ja miehen mielestä se oli ihan hyvä. Toisaalta joskus olen itse saanut huudot, kun olen mielestään turhaan puuttunut hänen kasvatustapaansa. Silloin kyseessä ei tosin ollut ns.kilahdus. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan