Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksei naiset vastaa mulle deittisivulla apua

Vierailija
26.07.2014 |

Mulla on siellä kuva ja keski mittainen kuvaus itsestä pituus paino mielenkiinnon kohteet jne silti ei naiset vastaa. Kannattaako ottaa kuva pois ja minkälaista lähestymistapaa suosittelette. Olen lähettäny viestiä noin 20 naiselle ja neljä vastasi

Kommentit (458)

Vierailija
1/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:43"]

Missä ap sitten kirjoittaa hyvää suomea, jos ei netissä? Lähettäessään tekstiviestejä? Kirjoittaessaan päiväkirjaansa? Hyvää suomea kirjoittaa samalla vaivalla kuin huonoakin, ellei ole jotenkin vammainen ja joudu keskittymään tekstiinsä. Eikä tarvitse kirjoittaa täydellistä kirjakieltä, voi käyttää slangiakin. Skarppaa ja ylläty, ap.

[/quote]

niin juuri teksti viesteissä ja sitten jos kirjoitan vaikka kauppalistaa tai jotain tarinaa. ja joo samalla vaivalla mutta tykkään enemmän tästä tyylistä keskittykää jooko muuhunkin kuin kirjoitustyyliin koska se ei varmasti ole se suurin ongelma

[/quote]Että löytyy suurempikin ongelma! Kerro ihmeessä.

[/quote]

tarkoitin siis että kirjoitus tyyli on niin pieni asia että ei se vaan siitä voi johtua

[/quote]No oikeasti se vaan voi. Itsekin ihmettelen nykyisin exäni kirjoitustyyliä, että eikö tuosta olisi pitänyt hoksata jo silloin aikoinaan juosta karkuun, vaikka huomattavasti yksinkertaisempia ne viestit silloin ensimmäisten kännyköiden aikaan, ja ennen nettiä, varmaan olivat kaikilla.

Vierailija
2/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:54"]

Laita profiilisi teksti tänne arvioitavaksi, niin kerromme onko siinä mahdollisesti syy.

[/quote]

Selvä se on tässä:

hei! olen normaali kiltti suomalainen hyvinvarustettu mies. etsin naista hauskaan seikkailuun olisitko se sinä jonka kanssa me käveltäisiin rannalla syötäisiin jäätelöä ja tikkareita ja menisimme nauraen veteen ja ruiskisimme sitä toistemme päälle? olen käynyt ammattikoulun ja olen koko päivätyössä ja hyvätuloinenkin eli siitä ei ole pelkoa etteikö minulla olisi rahaa hemmmotella sinua ja viedä vaikka maailman ääriin. Jos yhtään kolahti niin laita minulle viestiä niin tutustutaan ja aloitetaan seikkailun täyteinen elämä yhdessä.

ja tämän lisäksi on siis painot pituudet ihannekumppani tiedot jne

[/quote]

Sana hyvinvarustettu pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tarkoitin tietysti ilmoitusta vaikka hakemus-sana eksyikin tuohon. :D ^^

Vierailija
4/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jopa neljä vastasi tuohon profiiliin, eivätkä halunneetkaan ruiskimaan vettä...omituista.

Vierailija
5/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:48"]

Laita profiilisi teksti tänne arvioitavaksi, niin kerromme onko siinä mahdollisesti syy.

[/quote]

Selvä se on tässä:

hei! olen normaali kiltti suomalainen hyvinvarustettu mies. etsin naista hauskaan seikkailuun olisitko se sinä jonka kanssa me käveltäisiin rannalla syötäisiin jäätelöä ja tikkareita ja menisimme nauraen veteen ja ruiskisimme sitä toistemme päälle? olen käynyt ammattikoulun ja olen koko päivätyössä ja hyvätuloinenkin eli siitä ei ole pelkoa etteikö minulla olisi rahaa hemmmotella sinua ja viedä vaikka maailman ääriin. Jos yhtään kolahti niin laita minulle viestiä niin tutustutaan ja aloitetaan seikkailun täyteinen elämä yhdessä.

[/quote]

Opettele nyt edes laittamaan pisteet ja isot kirjaimet paikoilleen.. Joka pilkun ei tarvitse olla oikein, mutta sinun tekstisi antaa kyllä aika onnettoman vaikutelman. Ja tuo "hyvinvarustettu" luo valitettavasti vähän sellaista mielikuvaa, että etsit ensisijaisesti seksiseuraa.

Muuten ihan ok mielestäni.

Vierailija
6/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
7/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:59"]

[/quote]

Selvä se on tässä:

[/quote]

Sana hyvinvarustettu pois!

[/quote]No ei tarvitse jos vain seksiseikkailu on hakusessa. Tosin eipä se autakaan, kun tiedetään että 15-senttiset taidottomat kehuvat itseään hyvinvarustetuiksi. Mutta ehkä toi vetoaa juuri niihin epätoivoisiin naisiin jotka vain yrittävät kohottaa itsetuntoaan väärin hakemalla pelkkää seksiä ja uskottelemalla itselleenkin että se on juuri sitä mitä haluavat.

Vierailija
8/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi veden ruiskiminen kuulostaa omituiselta. En vastaisi.

Vierailija
9/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:48"]

[/quote]

Selvä se on tässä:

[/quote]

Opettele nyt edes laittamaan pisteet ja isot kirjaimet paikoilleen.. Joka pilkun ei tarvitse olla oikein, mutta sinun tekstisi antaa kyllä aika onnettoman vaikutelman. Ja tuo "hyvinvarustettu" luo valitettavasti vähän sellaista mielikuvaa, että etsit ensisijaisesti seksiseuraa.

Muuten ihan ok mielestäni.

[/quote]Niinhän se etsikin, joten tässä tapauksessa rehellisyys on parasta.

Vierailija
10/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:57"]

[/quote]

Selvä se on tässä:

[/quote]

Ensinnäkin, tuo "jos yhtään kolahti" kuulostaa ihan kirjekaveri-ilmoituksen lopetukselta...

[/quote]

Tuo on just todella typerä fraasi, itse en kirjoittele tuota käyttäville ikinä. Varsinkin kun yleensä ne jotka tuota käyttää ei kerro itsestään muuten juuri mitään. Mikä silloin pitäisi kolahtaa? Ap kyllä kirjoittaa tuossa itsestään paljonkin, mutta tuo kirjoitustyyli muuten ei anna kovin hyvää kuvaa.

Vierailija
11/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limainen kirjoitus. Jos haluaa seksiseuraa ei kannata mainostaa kiltteyttä vaan luotettavuutta. Tulee limainen, perverssi nössykkä mieleen tuosta ilmoituksesta.

Vierailija
12/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua ensivilkaisulla tietää, onko mies hyvinvarustettu vai ei, enkä varsinkaan hänen itsensä kertomana. En myöskään lähde minnekään ruiskimaan mitään, enkä varsinkaan ekoilla deiteillä imeskele jäätelöitä enkä tikkareitakaan. Oot nähnyt liikaa merenrannalla kuvattuja teinileffoja.

Vierailija
13/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok kiitos kaikille palautteesta. ehkä lisään sinne sitte muutaman pilkun ja poistan sen hyvin varustettu sanan ja sen kolahti kohdan. siinä että ilmoittaa olevansa hyvin varustettu ei minusta ole vikaa mutta jos te naiset olette sitä mieltä että se on huono niin totta kai poistan sen kun juuri naisiin yritän tehä vaikutusta mutta mmiten naiset sitte tietää että mulla on iso? jos en sitä ilmota

ja olen 34 vuotta

Vierailija
14/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:03"]

Toi veden ruiskiminen kuulostaa omituiselta. En vastaisi.

[/quote]

Sama juttu. Tein monta vuotta sitten seuranhakuilmoituksen, jossa kerroin paljon itsestäni ja harrastuksistani. Seuranhaku jäi siihen yhteen kertaan, yksi syy oli se, että ei aloittelija voi millään tietää kaikenlaisia alakulttuurien ja marginaaliryhmien salasanoja ja koodeja: ei uskoisi, millaisia vastauksia voi saada sanaparilla "kaikenlaista vesiurheilua". Huh.

Vierailija
15/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Selvä se on tässä:

[/quote]

Tämä vajaaälyinen ruiskimisilmoitus on kesän paras provo :DD 

Vierailija
16/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:14"]

ok kiitos kaikille palautteesta. ehkä lisään sinne sitte muutaman pilkun ja poistan sen hyvin varustettu sanan ja sen kolahti kohdan. siinä että ilmoittaa olevansa hyvin varustettu ei minusta ole vikaa mutta jos te naiset olette sitä mieltä että se on huono niin totta kai poistan sen kun juuri naisiin yritän tehä vaikutusta mutta mmiten naiset sitte tietää että mulla on iso? jos en sitä ilmota

ja olen 34 vuotta

[/quote]

No ei naiset siitä hyvinvarustettu-sanastakaan voi mitenkään varmaksi tietää, että oikeasti olisit. Ei se todista mitään, moni kirjoittaa niin vaikkei se pitäisi paikkansa.

Vierailija
17/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvinvarusteltu", "tikkarin imeminen", "ruiskiminen". Tosi romanttisia mielleyhtymiä...:p Ap vaikuttaa henkisesti vähän vajaalta amikselta, joka etsii (nuorta) naista vain seksiseuraksi.

Vierailija
18/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas etsii seurustelukumppania niin ei saa kirjoittaa vehkeestään. Sana "ruiskia" on vastenmielisen perverssi. Seksisuhteeseen nainen ei lähde perverssin taviksen kanssa vaan etsii seksikästä ja jännittävää miehekästä miestä.

Vierailija
19/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelepa yhdyssanat....

Vierailija
20/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja isot alkukirjaimet virkkeisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä