Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksei naiset vastaa mulle deittisivulla apua

Vierailija
26.07.2014 |

Mulla on siellä kuva ja keski mittainen kuvaus itsestä pituus paino mielenkiinnon kohteet jne silti ei naiset vastaa. Kannattaako ottaa kuva pois ja minkälaista lähestymistapaa suosittelette. Olen lähettäny viestiä noin 20 naiselle ja neljä vastasi

Kommentit (458)

Vierailija
41/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, koska kirjoittaminen ei ole vahvuutesi etkä halua sitä kehittää, kannattaisi etsiä seuraa tansseista, baareista ja harrastuksista. Minua jäi vaivaamaan tuo tulopuoli. Heikko kirjoitusasusi antaa sen kuvan, että iloitsisit jo yli kolmen tonnin palkasta, vaikkei se anna aihetta kehuihin.

Vierailija
42/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap raukka :( Ihan pihalla siitä miten naisia mahdollisesti hurmataan ja millainen treffi-ilmoitus edesauttaa asiaa. Onneksi olet saanut jo joitakin vinkkejä, toivottavasti otat niistä opiksesi. Kirjoitustaidon kehittäminen nyt tärkeimpänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoton tapaus ahahah, korkeintaan saa jonkun yhtä vajaan naisen

Vierailija
44/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö ap testi? Teen sulle uuden ilmoitustekstin ja koitat sillä onneasi? Ok, olisihan se vähän huijausta, mutta kyllä sun oikeesti olis kannattanut siellä peruskoulun äikäntunneilla olla hereillä...

Vierailija
45/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:57"]

Tehdäänkö ap testi? Teen sulle uuden ilmoitustekstin ja koitat sillä onneasi? Ok, olisihan se vähän huijausta, mutta kyllä sun oikeesti olis kannattanut siellä peruskoulun äikäntunneilla olla hereillä...

[/quote]

voisitko oikeasti olisin ikuisesti kiitolinen jos teet sen

Vierailija
46/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet käynyt AMIKSEN ja kehut olevasi niin hyvätuloinen että voit viedä naisesi vaikka maailman ääriin :DDD Maailman hauskin VITSI!!!!! :D

Kiitos ap illan piristyksestä! Amiksen käynyt rikas :D ... *vieläkin nauraa maha kippurassa*

Vierailija
47/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:57"]

Olet käynyt AMIKSEN ja kehut olevasi niin hyvätuloinen että voit viedä naisesi vaikka maailman ääriin :DDD Maailman hauskin VITSI!!!!! :D

Kiitos ap illan piristyksestä! Amiksen käynyt rikas :D ... *vieläkin nauraa maha kippurassa*

[/quote]

Jotkut amikset voi olla yllättävänkin hyvätuloisia. Ei kaikki amisalat ole huonosti palkattuja. Tai ap:lla voi olla vaikka oma yritys, jolla tienaa hyvin (tai no, epäilen ettei ap:sta olisi yrityksen pyörittämiseen, mutta teoriassa mahdollista).

Vierailija
48/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä, moukka ja peräkammarinpoika. Ei kukaan tollaiseen halua alentua. Poista itsesi internetistä.

Vierailija
49/458 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap jotenkin vajaa?

Vierailija
50/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:43"]

Missä ap sitten kirjoittaa hyvää suomea, jos ei netissä? Lähettäessään tekstiviestejä? Kirjoittaessaan päiväkirjaansa? Hyvää suomea kirjoittaa samalla vaivalla kuin huonoakin, ellei ole jotenkin vammainen ja joudu keskittymään tekstiinsä. Eikä tarvitse kirjoittaa täydellistä kirjakieltä, voi käyttää slangiakin. Skarppaa ja ylläty, ap.

[/quote]

niin juuri teksti viesteissä ja sitten jos kirjoitan vaikka kauppalistaa tai jotain tarinaa. ja joo samalla vaivalla mutta tykkään enemmän tästä tyylistä keskittykää jooko muuhunkin kuin kirjoitustyyliin koska se ei varmasti ole se suurin ongelma

[/quote]

Kirjoitustyyli ihan selvästi on suurin ongelmasi, jos kerran mitään muuta ei ole tarjolla. Netissä pelataan kuvilla ja tekstillä, miten voit olettaa, että niillä ei olisi merkitystä? Yksi sun vastaajista moitti kirjoitustapaasi, samoin täällä aika moni, mutta edelleen olet sitä mieltä, että se on kuitenkin sivuseikka. 

Sun kannattais etsiä seuraa jostain ihan muualta kuin netistä, sellaisesta, jossa voit loistaa muulla tavoin kuin kirjoittamalla. Vaikutat noin muuten kelpo sälliltä.

Vierailija
51/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi profitekstin "ruiskia vettä", voi hyvä tavaton :D

Vierailija
52/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:51"]

Jos haluaa antaa itsestään tyhmän kuvan, mikäs siinä - jatka ihmeessä tuolla tyylillä kirjoittamista. Vakka kantensa valitsee.

[/quote]

Kuvitelkaa muuten vaikka Matti N. ja tämä hänen uusi rouvansa kirjoittelemassa netissä toisillee. Teksti olisi varmaan yhtä hurjaa, kuin ap:lla ... että sinne vaan ihmisten sekaan seuraa etsimään, niin vois käydä flaksikin.

Vierailija
53/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:14"]

ok kiitos kaikille palautteesta. ehkä lisään sinne sitte muutaman pilkun ja poistan sen hyvin varustettu sanan ja sen kolahti kohdan. siinä että ilmoittaa olevansa hyvin varustettu ei minusta ole vikaa mutta jos te naiset olette sitä mieltä että se on huono niin totta kai poistan sen kun juuri naisiin yritän tehä vaikutusta mutta mmiten naiset sitte tietää että mulla on iso? jos en sitä ilmota

ja olen 34 vuotta

[/quote]

No ei naiset siitä hyvinvarustettu-sanastakaan voi mitenkään varmaksi tietää, että oikeasti olisit. Ei se todista mitään, moni kirjoittaa niin vaikkei se pitäisi paikkansa.

[/quote]

Ja kuka sut on oikein varustanut? Laita sinne vielä: päähän hyvinkasvatetut hiukset ja hyvintehdyt pohkeet.

Vierailija
54/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:22"]

Opettelepa yhdyssanat....

[/quote]

Ei niitä niin vaan opetella. Jos 12 vuotta koulunkäyntiä ei ole auttanut, niin miten ne nyt voisi omalla päätöksella oppia, ei mitenkään. Jotkut vaan ei ikinä opi.

Vierailija
55/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:14"]

ok kiitos kaikille palautteesta. ehkä lisään sinne sitte muutaman pilkun ja poistan sen hyvin varustettu sanan ja sen kolahti kohdan. siinä että ilmoittaa olevansa hyvin varustettu ei minusta ole vikaa mutta jos te naiset olette sitä mieltä että se on huono niin totta kai poistan sen kun juuri naisiin yritän tehä vaikutusta mutta mmiten naiset sitte tietää että mulla on iso? jos en sitä ilmota

ja olen 34 vuotta

[/quote]

Sä et siis tajunnut, että naisia ei kiinnosta tietää, onko se iso vai pieni. Ei edes ekalla tapaamisella.  Jos et tuon vertaa noista kommenteista ymmärtänyt, niin alkaa epäilyttää, ymmärrätkö ylipäätään normaalia puhetta.

Vierailija
56/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:48"]

Laita profiilisi teksti tänne arvioitavaksi, niin kerromme onko siinä mahdollisesti syy.

[/quote]

Selvä se on tässä:

hei! olen normaali kiltti suomalainen hyvinvarustettu mies. etsin naista hauskaan seikkailuun olisitko se sinä jonka kanssa me käveltäisiin rannalla syötäisiin jäätelöä ja tikkareita ja menisimme nauraen veteen ja ruiskisimme sitä toistemme päälle? olen käynyt ammattikoulun ja olen koko päivätyössä ja hyvätuloinenkin eli siitä ei ole pelkoa etteikö minulla olisi rahaa hemmmotella sinua ja viedä vaikka maailman ääriin. Jos yhtään kolahti niin laita minulle viestiä niin tutustutaan ja aloitetaan seikkailun täyteinen elämä yhdessä.

ja tämän lisäksi on siis painot pituudet ihannekumppani tiedot jne

[/quote]

Tämä vajaaälyinen ruiskimisilmoitus on kesän paras provo :DD 

[/quote]

Missä kohtaa tässä on se provo? Provot ovat epätodellisia, tämä ei ole. 

Vierailija
57/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:08"]

Kannattaisi laskea rimaa sieltä ihannekumppanin kuvailusta. Mitä kriteereitä siellä nyt on?

[/quote]

Mikä se sellainen koko päivätyö on?

siellä lukee nyt että naisen oltava 18-29 ja koko päivätyössä, vaaleat tai ruskeat hiusket pituus 155-175 ei lapsia mutta haluaa lapsia joskus tupakointi: savuton tai hyvin harvoin suhde alkoholiin: ei pisaraakaan tai hyvässä seurassa, liikunta: liikun säännöllisesti politiikka: maltillisesti vasemmalla tai oikealla politiikan merkitys: ei pahemmin kiinnosta tai lähinnä otsikkotasolla

[/quote]

Vierailija
58/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:04"]

Ap raukka :( Ihan pihalla siitä miten naisia mahdollisesti hurmataan ja millainen treffi-ilmoitus edesauttaa asiaa. Onneksi olet saanut jo joitakin vinkkejä, toivottavasti otat niistä opiksesi. Kirjoitustaidon kehittäminen nyt tärkeimpänä.

[/quote]

Ajattelun kehittäminen on tärkeintä. Joskus näkee tekstejä, joissa on ajatusta ja ihminen niiden takana mielenkiintoinen, vaikka kielioppi onkin päin peetä. Ap:n ilmoituksen suurimmat puutteet eivät valitettavasti ole kieliopillisia. 

Vierailija
59/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä seura olet ilmoituksen mukaan hakemassa: seksiseuraa, ystävyyttä, seurustelua vai kaikkea noita? Jos haluat ensisijaisesti parisuhdetta, kannattaa mainita vain seurustelu ja ystävyys. Et voi samalla ilmoituksella onkia kaikkia kaloja.

Vierailija
60/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän auttaa:

Olen 34-vuotias, naisseuraa etsivä, työssäkäyvä, liikunnallinen (tähän voit lisätä pituutesi jos haluat - ja siis todellakin fyysisen pituutesi kantapäästä päälakeen, ei mitään munamittoja sitten) mies.

Oletko Sinä etsimäni pilkettä silmissä omaava, omillasi toimeentuleva, itsestäsi huolehtiva, savuton, lapseton, nuorekas nainen?

Olen liikkeellä kevyellä kesämielellä, mutta valmis vakavaakin ;) Olethan rohkeasti yhteydessä, mikäli kiinnostuksesi heräsi?

Tässä sulle valmis ilmo! Ihan itse kirjoittelin, auttaakseni miestä mäessä. Autan lisääkin jos tarvit, ilman taka-ajatuksia. Jos pääset vastailemaan leideille, niin vielä pari ystävän neuvoa. Älä oikeesti puhu sun mieskunnosta, seksin puutteesta tai lompakon paksuudesta mitään. Älä puhu myöskään existä! Älä edes kasvotusten! Lue vaikkapa viimiset sanomalehdet, äläkä tyydy sarjakuviin ja keksi niistä juteltavaa. Tarkista kirjoitetusta tekstistä ainakin vähintään isot alkukirjaimet ja pisteet. Käytä kappalejakoa!

Jos pääset treffeille asti, vie nainen vaikkapa minigolfaamaan, saatte jotain tekemistä jolloin tilanne ehkä rentoutuu. Tarjoa aina, äläkä odota mitään vastineeksi. Jos naisesta ei treffien jälkeen kuulu, voit ottaa yhden kerran uudelleen itse yhteyttä. Käy suihkussa ja pukeudu siististi - ei mitään sukat ja sandaalit yhdistelmiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän