Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on hyvä kohtelu mieheltä suhteen alkuvaiheessa?

Vierailija
17.07.2021 |

Henkisesti väkivaltaisen miehen kanssa pitkään seurusteltuani kiinnostaisi kuulla.

Miten ne normaalit, terveet miehet käyttäytyy parisuhteen alussa? Miten teidän miehet on osoittaneet ihastuksensa ja arvostuksensa? Onko mies vienyt treffeille, maksanut viinit ja illalliset? Kehunut ja osoittanut hellyyttä ilman seksiä? Kertonut olevansa tosissaan kiinnostunut? Tai jotain ihan muuta?

En tarkoita mitään Tinder-treffejä tuntemattoman kanssa, vaan tapailua miehen kanssa, joka on jo tuttu kaveripiirin, harrastuksen tai muun kautta.

Mistä tunnistaa hyvä, kunnioittava mies suhteen alussa?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lähti hakemaan mäkistä ruokaa klo 3 yöllä keskellä viikkoa kun mulla oli nälkä. Teki tämän useasti silloin alussa (nyt ei todellakaan tekisi niin). Laittoi mulle ruokaa ja halus olla lähellä. Halittiin ihan koko ajan. Mies oli kiinnostunut mun ajatuksista ja mielipiteistä. Edelleen halaillaan ja suukotellaan paljon. Keskustellaan paljon ja monista eri aiheista. Miehen sukulaiset tapasin n. 6kk suhteen aloittamisesta. Mun vanhemmat hän tapasi 2kk seurustelun jälkeen. Me muutettiin yhteen oikeastaan saman tien ja kaikki on ollut alusta asti helppoa. Toki välillä riidellään. Mies on jääräpäinen ja voimakastahtoinen ja oli alusta asti sitä. Minä olen kuitenkin voimakastahtoisempi :D Alusta asti mies on ollut oma itsensä ja ottanut minut vastaan sellaisena kuin olen. Meillä on molemmilla vapaus elää omaa elämää ja olla itsenäisiä. Mitään yllätyksiä ei tähän mennessä kolmen vuoden seurustelun jälkeen ole tullut. Tiesin mitä sain ja sellainen mies on ollut koko ajan.

Vierailija
102/106 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies lähti hakemaan mäkistä ruokaa klo 3 yöllä keskellä viikkoa kun mulla oli nälkä. Teki tämän useasti silloin alussa (nyt ei todellakaan tekisi niin). Laittoi mulle ruokaa ja halus olla lähellä. Halittiin ihan koko ajan. Mies oli kiinnostunut mun ajatuksista ja mielipiteistä. Edelleen halaillaan ja suukotellaan paljon. Keskustellaan paljon ja monista eri aiheista. Miehen sukulaiset tapasin n. 6kk suhteen aloittamisesta. Mun vanhemmat hän tapasi 2kk seurustelun jälkeen. Me muutettiin yhteen oikeastaan saman tien ja kaikki on ollut alusta asti helppoa. Toki välillä riidellään. Mies on jääräpäinen ja voimakastahtoinen ja oli alusta asti sitä. Minä olen kuitenkin voimakastahtoisempi :D Alusta asti mies on ollut oma itsensä ja ottanut minut vastaan sellaisena kuin olen. Meillä on molemmilla vapaus elää omaa elämää ja olla itsenäisiä. Mitään yllätyksiä ei tähän mennessä kolmen vuoden seurustelun jälkeen ole tullut. Tiesin mitä sain ja sellainen mies on ollut koko ajan.

Kokemukseni perusteella voimakastahtoisen parin kannattaa kilpailla yhdessä suhteen ulkopuolista maailmaa vastaan, sen sijaan että kilpailisivat keskenään esim. siitä että kuka on voimakastahtoisin tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies tahtoo tuoda sun elämään iloa. Haluaa saada sut hymyilemään ja piristää työpäivän jälkeen. On kiinnostunut tutustumaan suhun sellaisena kuin olet. Näyttää sanoin ja teoin että olet hänen naisensa. Ei ikinä ole ilkeä. Puolustaa sua jos joku käyttäytyy huonosti sua kohtaan. On hellä ja osaa osoittaa tunteensa.

Vierailija
104/106 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on avoin. Esittelee myös tutuillensa sut. Näyttäytyy julkisilla paikoilla kanssasi. Soittelee ihan extempore, koska ajattelee sinua, puhuu arvostavalla tavalla, suunnittelee yhteistä tekemistä eikä peru niitä. Alussa maksaa treffeillä. ( itseäni häiritsi ja halusin jatkossa maksaa oman osani) näin mun kohdalla

Ex-mieheni käyttäytyi muuten noin, mutta aika pian alkoi puhua mulle epäkunnioittavalla tavalla, myös kavereiden edessä. Saattoi esim. tiuskia mulle sellaisista asioista joissa en ole taitava. Naureskeli aina kun tein jonkun asian hänen mielestään huonosti. Ei myöskään koskaan vienyt varsinaisille treffeille, eli ei tarjonnut mitään. Nyt ymmärrän että hän ei arvosta naisia ja siksi ei halunnut panostaa rahallisesti. Siksi olen kiinnostunut kuulemaan, miten muilla. Haluaako normaalit miehet viedä kunnon treffeille ja maksaa tapailuvaiheessa?

Minä tapailen tällä hetkellä itseäni vanhempaa naista ja olemme olleet nyt ulkona kolme kertaa. Kumpikin on maksanut aina omat ostoksensa. Tämä on mielestäni ok, vaikka toki voisinkin maksaa hänen ostoksensa aina silloin tällöin.

Vierailija
105/106 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa hyvän miehen kanssa. Tekee mitä lupaa, mutta ei toisaalta alkuvaiheessa mitään suuria eleitä, koska mies selkeästi itsekin halusi tutustua ja katsoa sovitaanko yhteen. Taidettiin tapailla monta kuukautta ennen kuin mies sitten kysyi että miksi me ei koskaan sanota että rakastamme toisiamme :). Kertoi avoimesti menneisyydestään, ei salaillut asioita jotka oli hänen kannaltaan epäedullisia. Halusi selvästi että jos rakastutaan, tiedän millainen hän on. Mies ei koskaan riko lupauksiaan, eikä tarvinnut arpoa mitä hän miettii tai aikoo koska kertoi sen.

Nuo mainitsemasi esimerkit, kuten ravintolassa tarjoaminen, ei minusta kerro mitään siitä onko mies hyvä ja kunnioittava. Varmaan jos olet ollut huonossa suhteessa niin janoaisit sitä, että joku asettaa sinut jalustalle, mikä tekee sinusta lähinnä sopivan uhrin narsistille. Jos sinulle on jäänyt huono itseluottamus, työstä sitä itse äläkä odota että joku mies korjaa sen.

Tsemppiä ❤️

Totta on se, että kaltaisesi naisen kannttaa olla hyvin, hyvin varovainen. Hyväksikäyttäjämiehet haistavat sinut kilometrien päähän.

Hyvä että tämä sai paljon alapeukkuja. Turhaa ja valheellista pelottelua jolla vain sekoittaa kohteensa mielen.

Vierailija
106/106 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin monia eri tapoja olla hyvä puoliso. Kävimme juuri ennen korona-aikaa ekoilla treffeillä ihan kunnon ravintolassa. En edes muista kumpi sen valitsi tai maksoiko mies vai maksettiinko molemmat omamme, koska tuo ei ole mitenkään oleellinen asia, mielestäni.

Edellinen suhde oli täynnä henkistä väkivaltaa, joten välillä etsiskelin näitä hälytysmerkkejä. Olen kuitenkin nyt 1,5 vuoden aikana lopettanut etsimisen ja luotan. Ei mies tietenkään ole mikään täydellinen. Kyllä hän huutaa välillä suuttuessaan, mutta antaa myös minun huutaa, eikä ikinä mennä kuitenkaan henkilökohtaisuuksiin tai haukuta toista.

Mies huomioi minua paljon arjessa. Tekee ruokaa, auttaa joissain käytännön hommissa, puhuu tunteistaan, rakastelu on ihanaa. Molemmat ollaan tasa-arvoisia. Hän myös tykkää lapsestani ja lapsi hänestä kovasti.

Mutta joo, niitä hälytysmerkkejä on turha etsimällä etsiä. Harva käyttäytyy koko ajan täydellisen hyvin. Aluksi pelästyin tuota huutamista, mutta nyt tiedän että se on hänen tapa riidellä, ja olen uskaltanut huutaa myös takaisin ja riidellä kunnolla. Sillä ei ole mielestäni mitään väliä, kuka pyytää treffeille tai kuka maksaa. Ap tuntuu olevan juuttunut juuri tuohon asiaan jostain syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi