Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi

Vierailija
09.10.2022 |

Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊

Kommentit (2066)

Vierailija
1/2066 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät vääränlaista shampoota, jos hiuksesi rasvoittuvat helposti.

Vierailija
2/2066 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän ole aika onnekas hiuslaatusi kanssa. Ovat varmaan upeat pitipä niitä miten vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/2066 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että pitkät hoitavat hiuksiaan mitenkään eri tavalla kuin lyhyet.

Vierailija
4/2066 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit.

Vierailija
5/2066 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni pitkien hiustenhoito ei eroa kovin paljon keskimittaisten tai lyhyiden hiustenhoidosta. Itsellä rasvaisuuteen auttoi tämä boostaava shampoo https://tinyurl.com/3nzytv8f

Vierailija
6/2066 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja latvoja pitää leikata pois tarpeeksi usein. Muuten näyttävät hoitamattomilta. Hiusöljyä laitan välillä siloittamaan.

Vierailija
7/2066 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan en ymmärrä miksi tulette tänne tahallaan pilaamaan minun keskustelun. Huolestuttavaa on, että eikö teillä oikeasti ole mitään parempaa tekemistä? Esim harrastuksia tai ihmissuhteita.

-ap

Vierailija
8/2066 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukki tai geenilotossa voitto. Käärmeöljyihin ei rahojaan kannata tuhlata.

Vierailija
9/2066 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainahi meinaa olla tukka aika pöllyssä jollei sen anna rasvoittua ainahi 2 viikkoa. Se leikottiin viimeksi 21.1. tänä vuona muttei soo simmone liukas ja luistava  kuten 2012 kun mulla viimmeksi oli noin yhtä iso tukka. Tiiä sitt  pitääskö juoja jotai saviteetä kussois hiusten tarvimaa piitä. Takkuiseksi meinaa mennä. mikä siihin on syynnä? Onko hiussen latva liian ohut sillon. puuttooko hiusesta siinä tapauksessa vettä, rasvaa vahi jotain hiuksen perusmassaa?

Vierailija
10/2066 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän hiuksiaan sorkkii ja mekaaniselle (harjaaminen, peseminen ja hiustenkuivaaja) ja muulle rasitukselle (pakkanen, aurinko, kloorivesi, sauna) altistaa, sitä parempana pysyy. Itse pidän hiuksia useimmiten nutturalla ja vaihtelen paikkaa mihin ne klipsut kiinnitän, ettei katko hiuksia. Metallisia pinnejä en käytä koskaan enkä juurikaan ponnareitakaan, varsinkaan pieniä kuminauhoja. Lopetin jopa hiusharjan käytön ja selvitän takut sormin (tosin mulla onkin kiharuuteen taipuva hius joka tykkää hakeutua ns. omiin osioihinsa eikä niiden auki harjalla repiminen tarkoita kuin ylenpalttista pörröisyyttä ja lisää takkuja). Harvemmin pidän auki juuri siksi koska rasvoittuu nopeammin. En käytä silikoneja tms. joten mun tavoite ei olekaan mikään Pantene-mainoksen hulmuava ja kiiltävä silkkimatto, vaan ihan tämmöinen perushyvinvoiva tavis karhea luonnonhius. Leikkaan itse haaroittuneet hiukset säännöllisesti etteivät ne repeydy ja takkuunnu entisestään. Häntäluuhun asti pitkät hiukset.

Ravinto ja syöminen on myös avainasemassa. Laihduin viime talvena masennuksen ja syömättömyyden vuoksi nopeasti tosi paljon ja hiuksia myös lähti aivan älyttömästi.

Vierailija
11/2066 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anthi anthi missä on se anthi kirjoitti:

Mulla ainahi meinaa olla tukka aika pöllyssä jollei sen anna rasvoittua ainahi 2 viikkoa. Se leikottiin viimeksi 21.1. tänä vuona muttei soo simmone liukas ja luistava  kuten 2012 kun mulla viimmeksi oli noin yhtä iso tukka. Tiiä sitt  pitääskö juoja jotai saviteetä kussois hiusten tarvimaa piitä. Takkuiseksi meinaa mennä. mikä siihin on syynnä? Onko hiussen latva liian ohut sillon. puuttooko hiusesta siinä tapauksessa vettä, rasvaa vahi jotain hiuksen perusmassaa?

Ilmeeni kun entinen koira kantoi aina karvatura koira kantoi sänkyyn kesällä hiekkaa kun makoili ja pyöri tarhassa jotka karisi sitten illalla sisälle kun otettiin koirat sisään.

Vierailija
12/2066 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni pitkien hiustenhoito ei eroa kovin paljon keskimittaisten tai lyhyiden hiustenhoidosta. Itsellä rasvaisuuteen auttoi tämä boostaava shampoo https://tinyurl.com/3nzytv8f

Pitääkin ottaa näitä tuotteita testiin :D t. hiukset tippuu päästä

Vierailija
13/2066 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan en ymmärrä miksi tulette tänne tahallaan pilaamaan minun keskustelun. Huolestuttavaa on, että eikö teillä oikeasti ole mitään parempaa tekemistä? Esim harrastuksia tai ihmissuhteita.

-ap

Ok boomer 🤣🤣

Vierailija
14/2066 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää sadevettä ja pese sillä. Huuhtele lopuksi siis. Tai hae pohjavettä. Ihanan pehmeä tukka tulee! Ite pesen ekaksi hoitoaineella, jollain halvalla, ja sitten shampoo ja kalliimpi hoitsku. Suomalainen mustikkahoito on tosi hyvä! Myös biotiini käytössä ja moroccan oil latvoihin. Aivan parasta tököttiä

Vierailija
15/2066 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on selvät vastaukset. 

1. Kokeile vaihtaa shampoota. Esim teatreeshampoo on hyvä ja tekee tuuheuttavaa jälkeä, ei raskauta hiuksia. Hoitoaineissa ei kannata käyttää öljypohjaisia tai ainakaan raskaasti öljyisiä hoitiksia. 

2. Vaalenna hiukset. Vetyperoksidikäsittely saa hiuksen vähemmän raskaaksi, miiinuksena se, että tukan kunto ei yhtä upeaa, mutta toisaalta saat tukkaan kuohkeutta.

3. Permanenttikäsittely. Sama homma kuin yllä. 

Tai sitten vaan hyväksyt, että sulla on laattatyyppinen tukka, vähän kuin kiinalaisilla/aasialaisilla. Näyttää sekin upealta tavallaan. 

Jos haluat erilaista, niin ylläolevat keinot jelppiin.

Vierailija
16/2066 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anthi anthi missä on se anthi kirjoitti:

Ilmeeni kun entinen koira kantoi aina karvatura koira kantoi sänkyyn kesällä hiekkaa kun makoili ja pyöri tarhassa jotka karisi sitten illalla sisälle kun otettiin koirat sisään.

Sivusta. Karvaturista puheen ollen, oikeasti olen kokeillut omaan kuontaloon - ihan vaan mielenkiinnosta - koirien shampoota. :D 

Vierailija
17/2066 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns kova vesi rasvoittaa tukan nopeasti, koska tukkaan jäävät kemikaalit kerää itseensä likaa ja rasvaa. Ostakaa suihkusuodatin tai peskää jörvivedellä!

Vierailija
18/2066 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkin ottaa näitä tuotteita testiin :D t. hiukset tippuu päästä

Jos hiukset tippuu päästä on ongelma sun kehon sisällä eli päänahassa mihin hius kiinnittyy, eikä sitä voi millään shampoolla pelastaa vaan katsomalla kehonsisäiset ravinteet kuntoon.

Vierailija
19/2066 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkinen tyynyliina tai sellainen silkkinen yömyssy. Normaali tyynyliina hankaa ja katkoo hiuksia kun kääntyilee yöllä. Tilasin omani silkkikauppa.fistä.

Pompuloissa käytä mielellään silkkisiä donitseja. Normaalit pompulat myös hankaavat ja katkovat hiuksia. Suihkun jälkeen älä kuivaa hiuksia froteepyyhkeeseen vaan esim t-paitaan puristelemalla.

Vierailija
20/2066 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni merkittävin apu on ollut laadukkaista hiustuotteista. Joo, rahaa niihin saa palamaan, mutta on ehdottomasti sen arvoista. Varsinkin jos lämpökäsittelet hiuksia, panosta hyvään lämpösuojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan