Onks täällä kukaan käynyt New Yorkissa ja vuosi minä vuonna kävit?
Kommentit (25)
Olen käynyt vuosina 1998, 2000, 2001 ja 2002.
Kerran näin unta, että olin New Yorkissa ja ihmettelin miten pääsen takaisin kotiin. Vuotta en muista tarkemmin.
Kesä-heinäkuu 2009, oli tosi lämmintä.
Asuin viisi vuotta New Yorkissa ja sen jälkeen Tokiossa 10 vuotta. Suomeen palatessa huomasin, että pienet on piirit täällä ja Helsinki pikkukaupunki.
1981, 2006, 2007, 2010, 2014. Nyt vois kohta mennä Trumpin aikana ei huvittanut.
Vierailija kirjoitti:
Asuin viisi vuotta New Yorkissa ja sen jälkeen Tokiossa 10 vuotta. Suomeen palatessa huomasin, että pienet on piirit täällä ja Helsinki pikkukaupunki.
Millähän rahalla sitä on Tokioon lennetty?!
Ap on kans asunut Kanadassa ja on täällä Suomessa niin erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Kerran näin unta, että olin New Yorkissa ja ihmettelin miten pääsen takaisin kotiin. Vuotta en muista tarkemmin.
Minä näin nuorempana usein unta, jossa olin New Yorkissa, mutta harhailin jossain laidoilla, enkä löytänyt varsinaista kaupunkia.
1983 ja 1984, siinä välissä talvi floridassa.
Olen käynyt kaksi kertaa, vuosina 2007 ja 2012. Olihan se huikea kokemus kummallakin kerralla, En ikinä haluaisi asua siellä, mutta vierailukohteena mahtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän rahalla sitä on Tokioon lennetty?!
Työkomennus.
Kymmeniä kertoja vuosina 1992-2020, sekä lomilla että viime vuosina erityisesti työmatkoilla.
Vuonna 1991, 1992, 1997, 2002, 2009. Suurin osa työmatkoja, jotka kestivät 1-2 viikkoa; yksi kurssimatka ja yksi shoppailumatka tyttären kanssa.
Asunu 3v. 2001-2004. Onhan se mesta. Näin jopa tornien sortuvan 2001. Se ei ollut niin hieno asia. En nähnyt lentokoneita vetävän päin, mutta kun eka torni sortu, niin jäi safkat pöytään.
nosto