Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan entistä mutta olen naimisissa

Vierailija
21.07.2014 |

Erosin pitkästä avoliitosta (ensimmäisestäni) 2,5 vuotta sitten. Itse lähdin suhteesta miehen alkonkäytön, ja erilaisten tulevaisuudensuunnitelmien vuoksi, mutta rakkaus jäi, se oli puhdas "järkiero" ja sattui minuun varmasti yhtä paljon kuin mieheen.

Rakastuin nopeasti työkaveriini, hirvittävän voimakas alkuhuuma (olisiko ollut tapa unohtaa edellinen suhde?). Menimme maistraatissa naimisiin 8kk seurustelun jlkn (liian nopeaa, tiedän!)

Olemme olleet vasta vuoden naimisissa, mutta entinen on palannut ajatuksiini, ja ikävä on raastava! Asiaa ei helpottanut, kun hän laittoi minulle viestin, jossa toivoo minun olevan onnellinen, on ikävöinyt minua koko tämän ajan, ja katuu kaikkea ikävää mitä on tuottanut...

Mitähän minä nyt tekisin? Lisäkysymyksiä saa esittää...

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 13:50"]Tuntuuko, että olet jumissa avioliitossa? Entä rakastatko nykyistäsi? Jos vastaus on ei, tiiät mitä tehdä.

[/quote]

Juurikin siltä tuntuu, ja ei en rakasta, jäi siihen alkukiihkoon :/

-ap

[/quote]

olen yrittänyt tuosta miehelleni puhua, mutta hänen mielestään meidän pitäisi odottaa kärsivällisesti, että rakkauteni syttyy uudelleen. Mutta entä jos sitä saa odottaa hamaan loppuun? Entä jos en edes rakastanut häntä, vaan suhde perustuikin esim. Himoon? :/

-ap

Vierailija
42/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 13:23"]

Erosin pitkästä avoliitosta (ensimmäisestäni) 2,5 vuotta sitten. Itse lähdin suhteesta miehen alkonkäytön, ja erilaisten tulevaisuudensuunnitelmien vuoksi, mutta rakkaus jäi, se oli puhdas "järkiero" ja sattui minuun varmasti yhtä paljon kuin mieheen.

Eroa ja tee palvelus nykyisellesi. Hän voi löytää sen, joka häntä rakastaa oikeasti.

Rakastuin nopeasti työkaveriini, hirvittävän voimakas alkuhuuma (olisiko ollut tapa unohtaa edellinen suhde?). Menimme maistraatissa naimisiin 8kk seurustelun jlkn (liian nopeaa, tiedän!)

Olemme olleet vasta vuoden naimisissa, mutta entinen on palannut ajatuksiini, ja ikävä on raastava! Asiaa ei helpottanut, kun hän laittoi minulle viestin, jossa toivoo minun olevan onnellinen, on ikävöinyt minua koko tämän ajan, ja katuu kaikkea ikävää mitä on tuottanut...

[/quote]

[/quote]

huomasin vasta, että kommenttisi oli lainauksen "sisällä", kyllä, tiedän että tämä on nykyistä kohtaan väärin, hän ei vaan tahdo hyväksyä asiaa

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetpä niin tai näin nykyisen miehesi kanssa, älä vain ikinä palaa yhteen sen edellisen kanssa. Alkoholiongelma ei iän mukana lievity vaan pahenee. Siihen on syynsä, miksi jätit hänet. Mieti niitä syitä ja jätä se mies taaksesi ikuisiksi ajoiksi.

Vierailija
44/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks vinkki, elämä on liian lyhyt katumukseen/pelkoon

Vierailija
45/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 13:23"]

Eroa ja tee palvelus nykyisellesi. Hän voi löytää sen, joka häntä rakastaa oikeasti.

[/quote]

[/quote]

huomasin vasta, että kommenttisi oli lainauksen "sisällä", kyllä, tiedän että tämä on nykyistä kohtaan väärin, hän ei vaan tahdo hyväksyä asiaa

-ap

[/quote]

sanoi myös, että hän jäisi myös taloudellisesti vähän ahdinkoon, koska minulla on paremmat tulot ja hänellä suuremmat menot.. Mutta sitä varten se omaisuudenjako on.

-ap

Vierailija
46/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:01"]Yks vinkki, elämä on liian lyhyt katumukseen/pelkoon

[/quote]

Totta. En tajua mikä luuseri minusta on tullut :/

-ap

Vierailija
47/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap SORRY en ymmärrä nyt sua ! miksi ihmeessä palaisit alkoholistin luokse, ei ikinä kannata. jos nykyinen liitto tuntuu pahalta, että siinä on mahdotonta olla onnellinen ota ero. ole yksin ja selvitä itsellesi mitä elämältä haluat, ja aloita elämä tyhjältä pöydältä. vasta kun aika on kypsä ajattele uutta kumppania.

Vierailija
48/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:01"]Teetpä niin tai näin nykyisen miehesi kanssa, älä vain ikinä palaa yhteen sen edellisen kanssa. Alkoholiongelma ei iän mukana lievity vaan pahenee. Siihen on syynsä, miksi jätit hänet. Mieti niitä syitä ja jätä se mies taaksesi ikuisiksi ajoiksi.

[/quote]

En palaa yhteen, koska se olisi häntäkin kohtaan väärin. Mutta sanoin ehkä vähän väärin/väärän kuvan sntavasti, hän siis viihtyi viikonloput mielummin baarissa kavereiden, kuin tehden jtn fiksumpaa. Eli siis rappioalkoholisti ei ollut kyseessä, vaan epäkypsä nuori mies..

-ap

Vierailija
49/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eksästä ikinä pääse irti, jos on tosissaan rakastanut.

Vierailija
50/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, menit naimisiin laastarisuhteen kanssa. Se ei ollut järkevää, mutta sattuuhan sitä. Onneksi ei ole lapsia tässä kaiken keskellä tai oletan ainakin ettei ole.

Sinuna tekisin näin: asumusero miehestäsi. Sanot, että tarvitset aikaa selvittääksesi tunteesi. Sinä aikana et missään tapauksessa tapailisi sitä ekaa exääsi, vaan tosiaan olisit yksin ja kuulostelisit, kuka oikein olet ja mitä haluat.

Sieltä ne vastaukset alkaisivat löytyä, aikanaan.

Vierailija
51/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:10"]ap SORRY en ymmärrä nyt sua ! miksi ihmeessä palaisit alkoholistin luokse, ei ikinä kannata. jos nykyinen liitto tuntuu pahalta, että siinä on mahdotonta olla onnellinen ota ero. ole yksin ja selvitä itsellesi mitä elämältä haluat, ja aloita elämä tyhjältä pöydältä. vasta kun aika on kypsä ajattele uutta kumppania.

[/quote]

En olisikaan eksän luo hyppäämässä. Pilaa vaan arjen tämä ikävä!

-ap

Vierailija
52/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi ei ole "se oikea" sinulle, olisit siis onnellisempi ilman häntä? Et voi muuta kun erota, sillä jos kuolet sen miehen vieressä jota et pitkään aikaan rakastanut, kuolet surullisena.

Vierailija
53/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:11"]Ei eksästä ikinä pääse irti, jos on tosissaan rakastanut.

[/quote]

Minulla on juuri sellainen olo, että pääseekö tästä ikinä yli, ja onko seuraavaan 10 vuoteen valmis rakastamaan ketään toista tosissaan. Seurustelin hänen kanssaan 18-vuotiaasta, ja rakkaus kestänyt eronkin jälkeen.. Todella kurjaa..

-ap

Vierailija
54/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:12"]No niin, menit naimisiin laastarisuhteen kanssa. Se ei ollut järkevää, mutta sattuuhan sitä. Onneksi ei ole lapsia tässä kaiken keskellä tai oletan ainakin ettei ole.

Sinuna tekisin näin: asumusero miehestäsi. Sanot, että tarvitset aikaa selvittääksesi tunteesi. Sinä aikana et missään tapauksessa tapailisi sitä ekaa exääsi, vaan tosiaan olisit yksin ja kuulostelisit, kuka oikein olet ja mitä haluat.

[/quote]

Kiitos asiallisesta kommentista. Tähän pyrin.

-ap

Vierailija
55/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:12"]No niin, menit naimisiin laastarisuhteen kanssa. Se ei ollut järkevää, mutta sattuuhan sitä. Onneksi ei ole lapsia tässä kaiken keskellä tai oletan ainakin ettei ole.

[/quote]

Kiitos asiallisesta kommentista. Tähän pyrin.

-ap

[/quote]

...ja ei ole lapsia.

-ap

Vierailija
56/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika nuori?

Vierailija
57/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:21"]Taidat olla aika nuori?

[/quote]

27

Vierailija
58/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, odottakaas nyt vähän kommentoijat! Minä menin naimisiin laastarin kanssa ja pelkästä Himosta.

Kun himo loppui ja laastari alkoi ikävästi kiristää ja repsottaa, tajusin että väärä mies tuli otettua puolisoksi. Kamala tilanne!

Mutta, tässä tulee evankeliumi: olen oppinut rakastamaan miestäni!!! Se on vaatinut riman laskua, hyväksymistä ja TAHTOA. Niin, eikös se kysymys ollutkin: Tahdotko rakastaa?

Vierailija
59/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:23"]Hei, odottakaas nyt vähän kommentoijat! Minä menin naimisiin laastarin kanssa ja pelkästä Himosta.

Kun himo loppui ja laastari alkoi ikävästi kiristää ja repsottaa, tajusin että väärä mies tuli otettua puolisoksi. Kamala tilanne!

Mutta, tässä tulee evankeliumi: olen oppinut rakastamaan miestäni!!! Se on vaatinut riman laskua, hyväksymistä ja TAHTOA. Niin, eikös se kysymys ollutkin: Tahdotko rakastaa?

[/quote]

Kiitos kommentista, kiva kuulla omakohtaisia kokemuksia, onnea sinulle, kun olet pystynyt tuohon! :)

Minulla sitä tahtoa ei taida olla. Tuntuu nyt etten pidä koko ihmisestä. Siis suomeksi en tuntenut kunnolla häntä.

Ehkä se asumusero auttaisi tosiaan selvittämään, tahtooko vielä yrittää,vai onko parempi myöntää, että ohilyönti tuli, ja päästää molemmat elämään elämäänsä.

-ap

Vierailija
60/114 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:21"]Taidat olla aika nuori?

[/quote]

27

[/quote]

Eli et mikään tyttönen. Taidat jäädä lapsettomaksi "vanhaksi piiaksi"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä